Djobeł Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Polecam również: http://www.youtube.com/watch?v=lij8bPdgP-k Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 ogladalem..piekna sprawa, sa wogole bardziej zaawansowane technicznie motocykle niz te gixery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Myślę, że gixery mogą bić jeszcze długo pokłony przed S1000RR ze stajni Beemki.W każdym razie nowy gix jest nieźle naszprycowany.Ciekawe jak to faktycznie jeździ. Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Znalazłem przekozacka stronkę: http://www.gsx-r25th.com/ Czy Gix 1000 K1 i K2 miały takie same malowania :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Nie. http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/history/gsx-r/gsx-r1000_media.html Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Nie. http://www.globalsuz...1000_media.html Bardzo Tobie mój najdroższy dziękuję :notworthy: Czyli jednak ten z tego ogłoszenia, którym się interesuję to nie K2 tylko K1: http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-1000-k2-ideal-jak-nowy-M2978732.html Pewnie rejestracja 2002 a produkcja 2001. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 To jeszcze go nie kupiłeś? :P No tak, prawdopodobnie pierwsza rejestracja w 2002 roku. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 To jeszcze go nie kupiłeś? :P No tak, prawdopodobnie pierwsza rejestracja w 2002 roku. No nie bo cena trochę z dupy i 500 km od domu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Na wyswietlaczu pieknie swieci blad FI. Ciekawe z czym ma problem, bo moze okazac sie, ze jest blachy lub powazny. Bez numeru kodu ciezko stwierdzic. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 A to nie jest tak że po odpaleniu gaśnie? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 (edytowane) Nie. Jak pokazuje FI i swieci kontrolka cisnienia oleju, tzn., ze jest jakis problem. Normalnie powinno wyswietlac CHECK. Po odpaleniu, zamiast tego napisu pokazuje sie temp. cieczy i kontrolka oleju gasnie. Pzdr Edytowane 14 Lutego 2012 przez bibor80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy5 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Witam. Rozważam zakup gsx-r 1100 lecz po przeczytaniu wielu opinii, artykułów nadal nie mogę się zdecydować czy kupić starszy model czyli olejak czy dopłacić i zakupić już chłodzonego cieczą.Z opinii które czytałem jasno wynika że olejaki mają większą żywotność co przemawia na ich korzyść mimo nieco starego designu.Nie kieruję się tutaj ceną gdyż stać mnie na oba modele.Następne pytanie jak w gsx jest rozwiązana sprawa wydechu? Szukać modelu 2w2 czy 4w1? Jak uważacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 1. Dobry olejak nie będzie tańszy o 1100W.2. Olejak jest odporniejszy na wys. temp. z reacji wydajnego układu smarowania i luźnego pasowania silnika, co nie znaczy że jest niezniszczalny.3. Wydech dla mnie bez znaczenia, wole 4w1 bo przy glebie jest 50% szans na zniszczenie puszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 olejak ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 (edytowane) Odnosnie nowego Giksa L2, to powiem tak mialem taki dylamat jakis miesiac temu, jezdzilem nowka L2 przez caly weekend i ostatecznie kupilem prawie nowe K8 (6tys km, pierwszy wlasciciel, polski salon) za polowe ceny nowego L2 :laugh: I jestem bardzo zadowolony z tego zakupu. A dlaczego, skoro moglem miec nowke?Mam teraz porownanie nowego L2 i starego K8 i powiem tak, jedyna roznica na szosie to przedni hamulec ! Nowy L2 miazdzy to co jest w K8, ale za roznice w kasie mozna sobie zrobic K8 na zylete hebel :biggrin: Silnikowo bardzo podobnie, i to ma 185KM i to drugie tez, papierowo. Na ulicy zadnej roznicy, i ten i ten zamyka szafe pieknie (oczywiscie na niemieckiej autostradzie). Zawias nowy ma BPF a K8 po prostu zwykly upside-down, bez roznicy, moze to ze L2 jest sztywniej ustawiony w sosunku do klasycznego K8. Rama, pozycja za kierownica takie same, nie rozpoznawalne na ulicy roznice.Podsumowujac, jak ktos chce bardzo nowke to niech bierze nowa L2, a jezeli juz ma jakies K5 - K6 - K7 - K8 - K9 - L1 to wg mnie szkoda wydawac kase na nowy model, lepiej ta kase wlozyc na paliwo, dobre opony i latac bez napinania :biggrin: P.S. nowy L2 ma zalozone fabrycznie Bridgestone S20, swietne opony, bardzo dobrze mi sie na nich jezdzilo i kupilem takie same do mojego K8. Co mnie bardzo zdziwilo to ze nawet w jezdzie po ulicy bardzo mocno sie nagrzewaja i pewnie dlatego tak ladnie sie kleja. Zobaczymy jak bedzie z trwaloscia, ale to jest w sumie drugorzedna sprawa, wazne zeby dobrze i bezpiecznie sie trzymaly nawierzchni. Na prawde polecam ... Edytowane 7 Czerwca 2012 przez Kris_big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.