Skocz do zawartości

GSXRowcy łączmy sie


Rekomendowane odpowiedzi

 

Bardzo Tobie mój najdroższy dziękuję :notworthy:

 

Czyli jednak ten z tego ogłoszenia, którym się interesuję to nie K2 tylko K1:

 

http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-1000-k2-ideal-jak-nowy-M2978732.html

 

Pewnie rejestracja 2002 a produkcja 2001.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Jak pokazuje FI i swieci kontrolka cisnienia oleju, tzn., ze jest jakis problem. Normalnie powinno wyswietlac CHECK. Po odpaleniu, zamiast tego napisu pokazuje sie temp. cieczy i kontrolka oleju gasnie.

 

Pzdr

Edytowane przez bibor80
baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam. Rozważam zakup gsx-r 1100 lecz po przeczytaniu wielu opinii, artykułów nadal nie mogę się zdecydować czy kupić starszy model czyli olejak czy dopłacić i zakupić już chłodzonego cieczą.

Z opinii które czytałem jasno wynika że olejaki mają większą żywotność co przemawia na ich korzyść mimo nieco starego designu.

Nie kieruję się tutaj ceną gdyż stać mnie na oba modele.

Następne pytanie jak w gsx jest rozwiązana sprawa wydechu? Szukać modelu 2w2 czy 4w1? Jak uważacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Dobry olejak nie będzie tańszy o 1100W.

2. Olejak jest odporniejszy na wys. temp. z reacji wydajnego układu smarowania i luźnego pasowania silnika, co nie znaczy że jest niezniszczalny.

3. Wydech dla mnie bez znaczenia, wole 4w1 bo przy glebie jest 50% szans na zniszczenie puszki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie nowego Giksa L2, to powiem tak mialem taki dylamat jakis miesiac temu, jezdzilem nowka L2 przez caly weekend i ostatecznie kupilem prawie nowe K8 (6tys km, pierwszy wlasciciel, polski salon) za polowe ceny nowego L2 :laugh: I jestem bardzo zadowolony z tego zakupu. A dlaczego, skoro moglem miec nowke?

Mam teraz porownanie nowego L2 i starego K8 i powiem tak, jedyna roznica na szosie to przedni hamulec ! Nowy L2 miazdzy to co jest w K8, ale za roznice w kasie mozna sobie zrobic K8 na zylete hebel :biggrin: Silnikowo bardzo podobnie, i to ma 185KM i to drugie tez, papierowo. Na ulicy zadnej roznicy, i ten i ten zamyka szafe pieknie (oczywiscie na niemieckiej autostradzie). Zawias nowy ma BPF a K8 po prostu zwykly upside-down, bez roznicy, moze to ze L2 jest sztywniej ustawiony w sosunku do klasycznego K8. Rama, pozycja za kierownica takie same, nie rozpoznawalne na ulicy roznice.

Podsumowujac, jak ktos chce bardzo nowke to niech bierze nowa L2, a jezeli juz ma jakies K5 - K6 - K7 - K8 - K9 - L1 to wg mnie szkoda wydawac kase na nowy model, lepiej ta kase wlozyc na paliwo, dobre opony i latac bez napinania :biggrin:

 

P.S. nowy L2 ma zalozone fabrycznie Bridgestone S20, swietne opony, bardzo dobrze mi sie na nich jezdzilo i kupilem takie same do mojego K8. Co mnie bardzo zdziwilo to ze nawet w jezdzie po ulicy bardzo mocno sie nagrzewaja i pewnie dlatego tak ladnie sie kleja. Zobaczymy jak bedzie z trwaloscia, ale to jest w sumie drugorzedna sprawa, wazne zeby dobrze i bezpiecznie sie trzymaly nawierzchni. Na prawde polecam ...

Edytowane przez Kris_big
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...