Skocz do zawartości

Silnik Suzuki GS500E


Szymon_R6
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

niestety niektóre team'y mają naprawdę zaawansowaną technikę

to mnie boli;(/94[KM] i 74[Nm]-turbo...

znazłem wolnossący CBR600F4i 75KM

Waśnie widziałem tą technikę:

A tak poważnie to ten silnik z filmu też ma zwężkę na dolocie?

 

Pisałeś że nie może być airboxu a na filmie jest i to na bardzo długich dolotach.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przyszło mi do głowy: może by do tego pobawić się z LPG (BLOS) i przyspieszyć zapłon nieco? A tak na serio to policz dobrze ten dolot, bo jak dobrze policzysz to udałoby Ci się nieco zyskać na zjawiskach falowych które dość znacznie pomogły by Ci w napełnieniu cylindrów - co do gaźnika - to wg mnie każdy mechaniczny o w miarę godnej średnicy będzie ok. Kiedyś wpadł mi ręce program do liczenia takich cudów - niestety nie pamiętam jak się nazywał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waśnie widziałem tą technikę:

A tak poważnie to ten silnik z filmu też ma zwężkę na dolocie?

 

Pisałeś że nie może być airboxu a na filmie jest i to na bardzo długich dolotach.

Dobry filmik znalazłeś...chyba chłopaki coś pop***szyli w analizie MES;]/no właśnie nie można mieć AIRboxu ale zaczęli robić dłuuugie doloty...właśnie nie jest to zbyt dozwolony...jak sie dowiem więcej to napiszę;]na razie to spróbuje go odpalić i zmierzyć kompresje po 80 000km;]

 

a przyszło mi do głowy: może by do tego pobawić się z LPG (BLOS) i przyspieszyć zapłon nieco? A tak na serio to policz dobrze ten dolot, bo jak dobrze policzysz to udałoby Ci się nieco zyskać na zjawiskach falowych które dość znacznie pomogły by Ci w napełnieniu cylindrów - co do gaźnika - to wg mnie każdy mechaniczny o w miarę godnej średnicy będzie ok. Kiedyś wpadł mi ręce program do liczenia takich cudów - niestety nie pamiętam jak się nazywał

mam nadzieję, że jutro prof. Chłopek od silników spalinowych natchnie mnie na dobrą lekturę aby to policzyć;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pomyśl nad przyspieszeniem zapłonu i zalaniem wysokooktanowego paliwa - kilka kucy zyskasz

toodie bardziej zależy nam na niezawodności jednostki niż na mocy i momencie obrotowym...silnik będzie miał ograniczone chłodzenie tylko wentylatorem i kierownicami dynamicznymi w packed'ingu plastikowym;/....ma przede wszystkim jeździć...jak nie dojedzie na Silverstone do mety to koszty 20 000PLN na wyjazd pójdą sie.....a dziekan zamknie koło....czuje sie trochę jak BMW Sauber;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...