Szymon_R6 Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 (edytowane) niestety niektóre team'y mają naprawdę zaawansowaną technikę to mnie boli;(/94[KM] i 74[Nm]-turbo... znazłem wolnossący CBR600F4i 75KM Edytowane 30 Listopada 2009 przez Szymon_R6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 niestety niektóre team'y mają naprawdę zaawansowaną technikę to mnie boli;(/94[KM] i 74[Nm]-turbo... znazłem wolnossący CBR600F4i 75KM Waśnie widziałem tą technikę: A tak poważnie to ten silnik z filmu też ma zwężkę na dolocie? Pisałeś że nie może być airboxu a na filmie jest i to na bardzo długich dolotach. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 a przyszło mi do głowy: może by do tego pobawić się z LPG (BLOS) i przyspieszyć zapłon nieco? A tak na serio to policz dobrze ten dolot, bo jak dobrze policzysz to udałoby Ci się nieco zyskać na zjawiskach falowych które dość znacznie pomogły by Ci w napełnieniu cylindrów - co do gaźnika - to wg mnie każdy mechaniczny o w miarę godnej średnicy będzie ok. Kiedyś wpadł mi ręce program do liczenia takich cudów - niestety nie pamiętam jak się nazywał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Waśnie widziałem tą technikę: A tak poważnie to ten silnik z filmu też ma zwężkę na dolocie? Pisałeś że nie może być airboxu a na filmie jest i to na bardzo długich dolotach. Dobry filmik znalazłeś...chyba chłopaki coś pop***szyli w analizie MES;]/no właśnie nie można mieć AIRboxu ale zaczęli robić dłuuugie doloty...właśnie nie jest to zbyt dozwolony...jak sie dowiem więcej to napiszę;]na razie to spróbuje go odpalić i zmierzyć kompresje po 80 000km;] a przyszło mi do głowy: może by do tego pobawić się z LPG (BLOS) i przyspieszyć zapłon nieco? A tak na serio to policz dobrze ten dolot, bo jak dobrze policzysz to udałoby Ci się nieco zyskać na zjawiskach falowych które dość znacznie pomogły by Ci w napełnieniu cylindrów - co do gaźnika - to wg mnie każdy mechaniczny o w miarę godnej średnicy będzie ok. Kiedyś wpadł mi ręce program do liczenia takich cudów - niestety nie pamiętam jak się nazywał mam nadzieję, że jutro prof. Chłopek od silników spalinowych natchnie mnie na dobrą lekturę aby to policzyć;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 i pomyśl nad przyspieszeniem zapłonu i zalaniem wysokooktanowego paliwa - kilka kucy zyskasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 i pomyśl nad przyspieszeniem zapłonu i zalaniem wysokooktanowego paliwa - kilka kucy zyskasz toodie bardziej zależy nam na niezawodności jednostki niż na mocy i momencie obrotowym...silnik będzie miał ograniczone chłodzenie tylko wentylatorem i kierownicami dynamicznymi w packed'ingu plastikowym;/....ma przede wszystkim jeździć...jak nie dojedzie na Silverstone do mety to koszty 20 000PLN na wyjazd pójdą sie.....a dziekan zamknie koło....czuje sie trochę jak BMW Sauber;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 proponuje wiec zainstalowac awaryjny naped typu Flinston's ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.