viarus Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Witam wszystkich. Mam pytanko w sprawie przednich amortyzatorów w mojej marudzie. Wydaje mi się, że padły sprężyny. Dobija mi bardzo często przy hamowaniu lub na dołku a wydaje mi się, że VZ ma jedne z najdłuższych lag w choperkach. Najlżejszy nie jestem ale to chyba przesada. Słyszałem, że pomaga wymiana oleju na inny o parametrach gęściejszych. Wydaje mi się, że skok amorów jest może za krótki i przez to. Czy do rozebrania amortyzatorów potrzebne są jakieś nietypowe narzędzia żeby je rozebrać i zmienić w nich olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Witam wszystkich. Mam pytanko w sprawie przednich amortyzatorów w mojej marudzie. Wydaje mi się, że padły sprężyny. Dobija mi bardzo często przy hamowaniu lub na dołku a wydaje mi się, że VZ ma jedne z najdłuższych lag w choperkach. Najlżejszy nie jestem ale to chyba przesada. Słyszałem, że pomaga wymiana oleju na inny o parametrach gęściejszych. Wydaje mi się, że skok amorów jest może za krótki i przez to. Czy do rozebrania amortyzatorów potrzebne są jakieś nietypowe narzędzia żeby je rozebrać i zmienić w nich olej? Na początek zmienił bym olej, na taki jak zaleca serwisówka (#15) ale świeży i w odpowiedniej ilości (838 ml/lagę). Jak do tej pory spotkałem parę Marud w których dobijał przedni zawias ( w tym, moja Maruda) i we wszystkich przypadkach pomogła wymiana oleju na nowy - zgodnie z serwisówką. Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 (edytowane) wymiana oleju w lagach to nic skomplikowanego - krok po kroku masz to opisane w instrukcji serwisowej tu do pobrania http://www.blackbears.ru/manual/files/Suzu...vice_Manual.zip Edytowane 26 Listopada 2009 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viarus Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 wymiana oleju w lagach to nic skomplikowanego - krok po kroku masz to opisane w instrukcji serwisowej tu do pobrania http://www.blackbears.ru/manual/files/Suzu...vice_Manual.zip Dzięki koledzy. Jeszcze mi zostanie dostroić moją maszynkę do prawdziwych wartości po serwisie. Nie wiam jak to zrobić ale na razie cieszę się, ze w ogóle działa. Teraz lagi zobaczymy co potem. wymiana oleju w lagach to nic skomplikowanego - krok po kroku masz to opisane w instrukcji serwisowej tu do pobrania http://www.blackbears.ru/manual/files/Suzu...vice_Manual.zip Podpowiecie może jakiego oleju użyć i w jakiej ilości na lagę :icon_question: kiepski jestem z angielskiego :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 [...] Podpowiecie może jakiego oleju użyć i w jakiej ilości na lagę :icon_question: kiepski jestem z angielskiego :icon_rolleyes: Napisałem już wyżej: Olej do zawieszenia - FORK OIL #15 (gęstość) 838 ml/lagę - ja akurat lałem MOTULa ale inne inne też się sprawdzą. Operacja prosta ale lagi trzeba wymontować z półek. Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 26 Listopada 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 W razie "ubicia" sprężyn, gdyby sama operacja wymiany oleju nic nie dała, możesz jeszcze wlać gęstszy olej, lub dorobić tuleje pod spreżyny i nieco sztucznie je "utwardzić. Stosowałem ten patent wielokrotnie, z wielką uciechą dla właścicieli, którzy oszczędzili kilkaset złotych na nowych sprężynach. I proszę mi nie mówić, ze to jakaś herezja - to czopr a nie supersport... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 w manualu masz podane dlugosci sprezyn 'na luzno' - po demontazu po prostu je zmierz i porownaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.