zbejn Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Witam może ktoś po może jak w temacie szykuje ten sprzęt pod występy na torze zmieniam olej w lagach i nie wiem jak ustawić zawieche wcześniej jeździlem innymi markami i nie wiem jaką charakterystyke ma mieć zawieszenie w R6 twarde ? miękie? coś pośrednio :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 http://www.sportrider.com/suspension_setti...ings/index.html Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Też mam podobny problem dotyczący R1...jeżeli chodzi o ustawienie to chyba najlepszym wyborem jest ustawianie go pod siebie właśnie na danym torze. Tłumienie dobicia...odbicia...i jeszcze wiele elementów które znają wyjadacze z torów;)...ja sobie to tłumaczę tak...za miękkie -nie czujesz co sie dzieje z kołami....za twarde nie masz panowania nad sprzętem dlatego bo koła nie toczą sie po jezdni tylko w ułamkach sekund odrywają sie od nawierzchni. Pewnie znajdzie sie jakiś fachowiec który pomoże...chętnie poczytam rady bardziej doświadczonych;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Nie licz na to że jest jakaś złota reguła ustawienia zawieszenia na tor wyścigowy bo takowej nie ma. Ustawiasz zawiasy w/g zaleceń producenta i po kilku kółkach na torze zmieniasz nastawy. Każdy tor wymaga innych ustawień a kierowca ma indywidualne preferencje i to pod niego musi być ustawione. Będąc na torze możesz popytać mechaników jak na tym konkretnym ustawić na początek ale nie każdy jest skłonny do zwierzeń. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbejn Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 wcześniej latałem zx9r,gsxr750,gsxr1000,cbr954 no i teraz r6,z wczesniejszymi moto dawałem rade z zawieszeniem drobne korekty i bylo ok ,a tą r6 kupiłem miesiąc temu, rozebrałem ,oryginały sprzedałem zaserwowalem owiewki torowe i moto szykuje tylko na tor ,problem polega na tym że tą r6 zrobiłem przebieg 500m w ogóle nic nie jeździłem a widze że ktoś tam w zawieche łapy pchał , i nie wiem jakie ustawienie jest standartowe żeby zacząć jakieś korekty tu kolega podał linka ale tam też są dwa rodzaje ustawień i bądź tu mondry hehe i jeszcze ja nie szprechen angielski :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Z ktorego roku ta r6 to pomozemy z tym sprechen angielski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Z ktorego roku ta r6 to pomozemy z tym sprechen angielski. no ale jak gosciu polata pare kolek na tym torze i standartowe zawiecho sie skonczy :lapad: i nic poza wkladami ohlinsa i zmiana tylnego amora niepomoze :icon_rolleyes: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 no ale jak gosciu polata pare kolek na tym torze i standartowe zawiecho sie skonczy :lapad: i nic poza wkladami ohlinsa i zmiana tylnego amora niepomoze :icon_rolleyes: W sumie masz racje,ale od czegos trzeba zaczac.Jak jest fabryczny amor w miare swierzy (tn nowy) to od biedy da rade. Osobiscie uzywam AK20 z http://www.traxxion.com/index_original.shtml z przodu i Penski od tych samych kolesi z tylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.