Skocz do zawartości

ustawienie zawieszenia yamaha r6 2000r


Rekomendowane odpowiedzi

Witam może ktoś po może jak w temacie szykuje ten sprzęt pod występy na torze zmieniam olej w lagach i nie wiem jak ustawić zawieche wcześniej jeździlem innymi markami i nie wiem jaką charakterystyke ma mieć zawieszenie w R6 twarde ? miękie? coś pośrednio :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam podobny problem dotyczący R1...jeżeli chodzi o ustawienie to chyba najlepszym wyborem jest ustawianie go pod siebie właśnie na danym torze. Tłumienie dobicia...odbicia...i jeszcze wiele elementów które znają wyjadacze z torów;)...ja sobie to tłumaczę tak...za miękkie -nie czujesz co sie dzieje z kołami....za twarde nie masz panowania nad sprzętem dlatego bo koła nie toczą sie po jezdni tylko w ułamkach sekund odrywają sie od nawierzchni. Pewnie znajdzie sie jakiś fachowiec który pomoże...chętnie poczytam rady bardziej doświadczonych;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie licz na to że jest jakaś złota reguła ustawienia zawieszenia na tor wyścigowy bo takowej nie ma.

Ustawiasz zawiasy w/g zaleceń producenta i po kilku kółkach na torze zmieniasz nastawy.

Każdy tor wymaga innych ustawień a kierowca ma indywidualne preferencje i to pod niego musi być ustawione.

Będąc na torze możesz popytać mechaników jak na tym konkretnym ustawić na początek ale nie każdy jest skłonny do zwierzeń.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wcześniej latałem zx9r,gsxr750,gsxr1000,cbr954 no i teraz r6,z wczesniejszymi moto dawałem rade z zawieszeniem drobne korekty i bylo ok ,a tą r6 kupiłem miesiąc temu, rozebrałem ,oryginały sprzedałem zaserwowalem owiewki torowe i moto szykuje tylko na tor ,problem polega na tym że tą r6 zrobiłem przebieg 500m w ogóle nic nie jeździłem a widze że ktoś tam w zawieche łapy pchał , i nie wiem jakie ustawienie jest standartowe żeby zacząć jakieś korekty tu kolega podał linka ale tam też są dwa rodzaje ustawień i bądź tu mondry hehe i jeszcze ja nie szprechen angielski :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale jak gosciu polata pare kolek na tym torze i standartowe zawiecho sie skonczy :lapad: i nic poza wkladami ohlinsa i zmiana tylnego amora niepomoze :icon_rolleyes:

 

W sumie masz racje,ale od czegos trzeba zaczac.Jak jest fabryczny amor w miare swierzy (tn nowy) to od biedy da rade.

Osobiscie uzywam AK20 z http://www.traxxion.com/index_original.shtml z przodu i Penski od tych samych kolesi z tylu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...