Skocz do zawartości

crf 450 do 2006 r.


Rekomendowane odpowiedzi

aha no zapomniałem dodać że jednego crossa mam to znaczy dt 80 tylko że to już za słabe jak dla mnie więc chce się przerzucić na coś znacznie mocniejszego czyli 450 bo po co mam kupować 250 mogę się założyć że po pół roku jazdy będzie mi brakować mocy :O dlatego wolę kupić coś konkretniejszego

Kłaniam się przed Tobą :notworthy: Jeśli wyczynowa ćwiara znudzi Ci się po jedym sezonie, po przesiadce z DT 80 która ma mocy jak MZ 150 to naprawdę jesteś hardcorem :clap:

 

 

Człowieku napierw chcesz CRF która waży jakieś 120kg gotowa do jazdy i o mocy ok 60km a naglę wyskakujesz z XT 600!! Ten sprzed ma 45km i jakieś 160kg wagi. Wejź trochę posiedz przed forum i poczytaj, opca "SZUKAJ" naprawde nie gryzie, ale się niechce...

Zrozumiesz czym różni się enduro od crossa, bo pomiędzy tymi moto jest przepaść...

ehh... :banghead:

Edytowane przez włochatyDR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, pewnie nie będzie umiał odpalić czteropaka ;) a poza tym, sądząc po jego postach to wiedza jest malutka to pewnie kupi jakiegoś złoma co ledwo się toczy więc chłopak sobie krzywdy nie zrobi ;)

 

pozdro CR500 hehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, pewnie nie będzie umiał odpalić czteropaka ;) a poza tym, sądząc po jego postach to wiedza jest malutka to pewnie kupi jakiegoś złoma co ledwo się toczy więc chłopak sobie krzywdy nie zrobi ;)

 

pozdro CR500 hehehe

Oby tak było, bo z takim podejściem naprawde sobie coś zrobi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdybym jednak zdecydował się na enduro jak np to http://moto.allegro.pl/item825404022_yamah...a_rejestra.html co o tym myślicie bo z tego co słyszałem jest to sprzęt nie do zajechania

xt/dr/xl/xr i klr 600 oferują mniej więcej(dr bardzo ciezki, klr troche bardziej awaryjny) to samo, tzn. 5x przeżyją wyczynowe crosiki, ale w terenie trzeba się oszarpać(zwłaszcza przy 180kg dr 650 czy klr), za to w zimie, która lada chwila nadejdzie ciezkie motÓRy mają łatwiej przy łapaniu trakcji

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha no zapomniałem dodać że jednego crossa mam to znaczy dt 80 tylko że to już za słabe jak dla mnie więc chce się przerzucić na coś znacznie mocniejszego czyli 450 bo po co mam kupować 250 mogę się założyć że po pół roku jazdy będzie mi brakować mocy :O dlatego wolę kupić coś konkretniejszego

 

się mogę założyć że nigdy w życiu manetki w crf 450 r nie odciągniesz do końca podczas jazdy !

to tak ode mnie, motocykl bezawaryjny jak się go serwisuje tak jak w książce.

a odnosnie zaworów to lepiej jak się 4 rozwalą [honda] czy 5 [yamaha] ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...