berciool Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Siema mam problem z moją yamaha bo pali mi na 100km 10 l dodam ze cylek od 110 nie wiem co zrobić zeby mniej paliła bo inne yamaha dt 80 lc II pali około 5 l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Sprawdz sprezanie, jaka masz dysze w gazniku? zmieniles na wieksza? sprawdz na innej swiecy, gaznik rozumiem dobrze wyregulowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berciool Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 nie wiem jaką mam kompresje w;/ bo nie mam czym sprawdzić ;/ a dyszy nie idzie wykręcić ;/ bo sie kruszy :i zrobiłem małą dziure wiertłem a po zatym gaznik dobrze wyregulowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 zrobiłem małą dziure wiertłem :eek: O w mordę. To już pro tuning widzę. :banghead: Zmień dysze na oryginalne i od tego miejsca dopiero zacznij regulowanie gaźnika pod większy cylinder. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2136 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 ostro i jeszcze moze wiertlem 3 :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 zrobiłem małą dziure wiertłem a po zatym gaznik dobrze wyregulowany I dziwisz sie ze pali duzo? Cud ze jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berciool Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 (edytowane) nie ale jak dysza nie była wiercona to teztyle paliła a dziura nie jest na wylot tylko około 3 mm a i macie moze jakiś pomysł jak dysze wykręcić ? Edytowane 15 Listopada 2009 przez berciool Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 To co Ty wierciles i po co? Mozesz nabic przecinakiem i probowac odkrecic. A przede wszystkim spasowac srubokrety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berciool Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 wierciłem poniewaz miałem nadzieje jak wiertło będzie wchodzić to w którymś momęcie bęcie opór i sie wykręci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Może lepiej od razu spawarką pręt przyspawać? Gościu nie masz podstawowej wiedzy... Brak słów na wiercenie dyszy... Do tego są odpowiednie klucze lub śrubokręt... :banghead: Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berciool Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 ja o tym wiem ale jak przekręcałem śrubokrętem to sie kruszyła dysza i jak zrobiłem dziure na płaski śrubokręt to znowu sie wyłamała. a ta dysza będzie pasować do yamaha dt 80 lcII ?? i czy jest dobra ? http://moto.allegro.pl/item806718164_dysza...way_yamaha.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 wierciłem poniewaz miałem nadzieje jak wiertło będzie wchodzić to w którymś momęcie bęcie opór i sie wykręci I to jeszcze na lewych obrotach wierciłeś? Bo w prawo to raczej by się nie wykręciła, nawet gdyby wiertło "złapało" materiał. :banghead: Coś mnie się wydaje że Twój gaźnik jest "kaputt" lub wkrótce z Twoją pomocą takim się stanie. Szukaj lepiej innego, zdrowego gaźnika, i wyrzuć wiertarkę tak na wszelki wypadek, żeby nie kusiła. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 wierciłem poniewaz miałem nadzieje jak wiertło będzie wchodzić to w którymś momęcie bęcie opór i sie wykręci Jeszcze będzie z Ciebie mechanik. Masz dopiero 15 lat ;) Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berciool Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 podacie mi moze jakiś link jaką dysze mam kupić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 ściagnij sobie servisówkę to będziesz miał tam podany rozmiar dyszy. Albo możesz jeszcze szukać dysze pod swój typ gaźnika. I eksperymentować z różnymi rozmiarami dysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.