Skocz do zawartości

Honda xr 125 spalony moduł


kamilg88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdziłbym uzwojenie zasilające CDI na statorze. Rezystancja jest wówczas inna niż serwisówki na to wskazują. Większa "moc" cewki lub wyższe napięcie może powodować przeciążenie elementów półprzewodnikowych. Poza tym sprawdzenie połączenia masowego modułu.

lubisztosuko.gif7,352 osób lubi to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie podstawowe :

 

skad wiesz, ze spalil Ci sie modul? mozna to zobaczyc? upalone kable? stopiona obudowa? podstawiales go do innego motocykla? jesli nie - to skad wniosek, ze to wlasnie modul?

 

co do diagnostyki to klasyka: opory cewek - "zasilajacej" i zaplonowej.

 

co do pytania Wsk-i - sadze, ze nie powinno to miec znaczacego wplywu, co nie zmienia faktu, ze ani wygodne ani przyjemne w jezdzie to pewnie nie jest - mialem tak kiedys w xtz660 - podczas jazdy na ulamki sekund gasil mi silnik wylacznik przy stopce bocznej - bardzo nieprzyjemne w jezdzie.

 

najprosciej usterke usunac. nie powinno to byc trudne.

Edytowane przez szynszyll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jesli tak to koniecznie sprawdz opornosci cewek - ktoras moze miec zwarcie - sprawdz rowniez czy gdzies na kostce idacej do modulu nie pojawilo sie +12 V z jakiegos przebicia

 

masz schemat i manuala?

Edytowane przez szynszyll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...