Skocz do zawartości

Pytanko odnosnie EXC?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :bigrazz: Pytanko czy po zalaniu układu chłodzenia czystym koncentratem,poprawi sie odpornosc Kata na wysokie temperatury???Jakie sa objawy zagotowania maszyny?Korek pusci pare,czy wywali płyn.Dzieki za odp.Pozdro.

Rozwijając myśl Pabla78 - czy moto stojąc na chodzie np w garażu, nagrzane, powiedzmy 5-10 min wkręcania - ustawianie dawki i sprawdzanie reakcji na odwijanie manety- może sie zagotować - tzn wywalić płyn przelewem przy korku z chłodnicy?

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwijając myśl Pabla78 - czy moto stojąc na chodzie np w garażu, nagrzane, powiedzmy 5-10 min wkręcania - ustawianie dawki i sprawdzanie reakcji na odwijanie manety- może sie zagotować - tzn wywalić płyn przelewem przy korku z chłodnicy?

Może :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może :)

 

Ano może. Dziś mały w sumie pierwszy wyjazd. Kilkakrotne sprawdzanie płynu i wszystko wydaje się być ok. Całkiem fajna kopaczka.

Powiedzcie proszę oryginalna zębatka tył ile ma zębów?

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, kumpel ma problem, otóż ma uszkodzony wielowypust w kopniaku w EXC 200, szuka używki ale nic nie może trafić, zaś nowy kosztuje 370zeta...

 

Może macie pomysł od jakiego innego sprzęta dopasować kopniak? Może wiecie czy ktoś nie ma do sprzedania? A możę jakiś pomysł jak naprawić to co jest na jakiś czas do momentu gdy nie kupi dobrej używki?

 

Osobiście tego nie widziałem, jutro podeślę fotki może coś sie wymyśli, pzdr.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano może. Dziś mały w sumie pierwszy wyjazd. Kilkakrotne sprawdzanie płynu i wszystko wydaje się być ok. Całkiem fajna kopaczka.

Powiedzcie proszę oryginalna zębatka tył ile ma zębów?

Do homologowanej na rynek Polski EXC520 fabrycznie montowane było przełożenie 15:40.

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalne dla nowych 400/450 EXC przełożenie to 13/52 (łańcuch 116 oczek).

 

Dzieki. Mam 14/52. Krótkie toto, zobaczymy czy nie będzie męczyć za bardzo. Te [edit]14/50 jak piszecie, sądze byłoby lepsze. Obaczymy.

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Major000 dobrze gada, 14/48 to najlepsze przełożenie do 520/525.

Kopie właśnie w manualu (dla rocznika '02) i tam dla 400-tki piszą UE 15/45 , USA 14/50

Dla 520 UE 15/40 i USA 14/48

EXC rzecz oczywista

 

Zoroaster, przy 13/52 to jeszcze wolniejszy będzie, ciągłe mielenie biegami....

To by trezba raczej na 15 z przodu wrzucić (coś pod 14/49 jakoś by wtedy wyszło) i byłoby lepiej po mojemu, teraz jest krótko, ale zobaczy sie jak sie troche polata.

 

Pzdr

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od tego, w jakim terenie latasz. Ja jestem zadowolony; na podjazdach sprzęt daje radę pod względem mocy, na przelotach pod względem prędkości. Nie ma też problemu z mieszaniem biegami. Na forum ktm wyczytałem, że optymalne to właśnie zalecane 13/52. zmiana na 14/15 przód oznacza zawsze spadek mocy. ale tak naprawdę zależy od Twojego zapotrzebowania na moc/prędkość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum ktm wyczytałem, że optymalne to właśnie zalecane 13/52. zmiana na 14/15 przód oznacza zawsze spadek mocy. ale tak naprawdę zależy od Twojego zapotrzebowania na moc/prędkość.

Optymalne? do czego? chyba do jazdy trialowej, przecież to maksymalne przełożenie z dostępnych, modele EXC520SixDay z 2001r. przygotowanym do sześciodniówki w Grenadzie czyli górach Sierra Nevada miały przełożenie 14/50 a wy pakujecie maksymalne przełożenie i to ma być optymalne? wszyscy jeździcie w trialu?. Mierzi mnie nieraz jak widzę bzdety wypisywane przez niektórych z was. :banghead:

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Optymalne? do czego? chyba do jazdy trialowej, przecież to maksymalne przełożenie z dostępnych, modele EXC520SixDay z 2001r. przygotowanym do sześciodniówki w Grenadzie czyli górach Sierra Nevada miały przełożenie 14/50 a wy pakujecie maksymalne przełożenie i to ma być optymalne? wszyscy jeździcie w trialu?. Mierzi mnie nieraz jak widzę bzdety wypisywane przez niektórych z was. :banghead:

 

Ano właśnie. W ttr zmieniałem na krótsze ale rozsądnie krótkie. W terenie zgadza sie długie przełożenia są do bani, ale aż tak krótkie też są bez sensu przy lataniu "w enduro". Zwłaszcza jesli moto ma trochę krzepy, po co go"rasować" w ten sposób. I rzeźbić biegami. Ale każdy ustawia sprzęta pod siebie. Ja takie zęby kupiłem i widze , że wg mojego to bedzie "za męczące". Dlatego tym 13/52 jak o serią trochę zaskoczony jestem. Niedługo napęd do zmiany to sie go letko "zmuli" :wink:

 

Pzdr

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Optymalne? do czego? chyba do jazdy trialowej, przecież to maksymalne przełożenie z dostępnych, modele EXC520SixDay z 2001r. przygotowanym do sześciodniówki w Grenadzie czyli górach Sierra Nevada miały przełożenie 14/50 a wy pakujecie maksymalne przełożenie i to ma być optymalne? wszyscy jeździcie w trialu?. Mierzi mnie nieraz jak widzę bzdety wypisywane przez niektórych z was. :banghead:

Co Cię mierzi? Ze przeczytałem instrukcję NOWEGO motoru który mam? Czy że to, że widzisz taki na zdjęciach na necie a nie w swoim garażu? 13:52 zalecane do 400 i 450 exc od 2009. takich, jakie znasz prawdopodobnie (sądząc z twojego jadu) z youtube, garcon

Edytowane przez Zoroaster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...