MaG_1975 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Odgrzeję kotleta, może przez ostatni rok ktoś jeszcze przećwiczył zmianę przewodów na stalowy oplot w motocyklu z ABS, w którym fabrycznie były gumowe? W ASO twierdzą twardo, że ABS nie będzie działał poprawnie, że kompensacja rozszerzalności przewodów, że inne wartości ciśnienia itd. - wszystko co opisane w postach powyżej, jednak jakoś mnie to nie przekonuje...Układ ABS Boscha tradycyjny, żaden dual. Będę wdzięczny za opinię kogoś kto takiej operacji dokonał (niekoniecznie w Vstromie, ale w motku z ABS, który pierwotnie miał gumowe przewody).Wysłałem PW do Maniek10 jak wrażenia po roku od zmiany ale nie odpowiada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 (edytowane) Zamiast pytać ASO napisz może do Suzuki USA i Japan i porównaj odpowiedzi. Od razu ubiegnę pytania czemu jestem taki "amerykański", bo nie mam przekonania do ASO odkąd się dowiedziałem, że mogą tam czasami pracować serwisanci sprzętu AGD :D Edytowane 19 Lipca 2011 przez Vatzeque Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 ale o co chodzi? W ub. roku, montowałem koledze do R1150 gs adv. Stalowy iplot. Nawet do głowy mi nie przyszło, że może to wpłynąć in minus na abs. Wręcz przeciwnie, wreszcie moto, można dokładnie wyczuć i wiedzieć ile jeszcze zostało do włączenia absu. Użyć go czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Odgrzeję kotleta, może przez ostatni rok ktoś jeszcze przećwiczył zmianę przewodów na stalowy oplot w motocyklu z ABS, w którym fabrycznie były gumowe?W ASO twierdzą twardo, że ABS nie będzie działał poprawnie, że kompensacja rozszerzalności przewodów, że inne wartości ciśnienia itd. - wszystko co opisane w postach powyżej, jednak jakoś mnie to nie przekonuje...Układ ABS Boscha tradycyjny, żaden dual. Będę wdzięczny za opinię kogoś kto takiej operacji dokonał (niekoniecznie w Vstromie, ale w motku z ABS, który pierwotnie miał gumowe przewody).Wysłałem PW do Maniek10 jak wrażenia po roku od zmiany ale nie odpowiada... Napisałeś "w ASO" ale nie napisałeś w którym a to jest bardzo ważne dla innych użytkowników motocykli.Dowiedzą się na tym forum kogo powinni omijać szerokim łukiem. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaG_1975 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Jasne. ASO Suzuki Jaskłowski Warszawa, informacji udzielił mi telefonicznie jakiś "kierownik serwisu" którego poprosił do telefonu serwisant, z którym rozmawiałem na początku. Niestety nie przedstawił się na początku rozmowy, a ja nie dopytywałem, bo po co mi to... To mój pierwszy kontakt z tym ASO, motocykl serwisuję w małym prywatnym warsztatcie, a jednorazowo mi "odbiło", że hamulce, ważny układ, to może tym razem w ASO, przy okazji ktoś inny zweryfikuje stan motocykla itd. Już mi przeszło i wracam do omijania ASO szerokim łukiem, wszystkich, nie tego jakoś szczególnie. BTW Maniek10 odpisał mi, że ze stalowym oplotem zrobił ponad 10 tys km zanim sprzedał motocykl, w tym były również jazdy po torze i nigdy żadnych "dziwnych" zachowań układu nie zauważył. W piątek jadę zmienić swoje, napiszę o odczuciach po odbiorze motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Jasne. ASO Suzuki Jaskłowski Warszawa, Aaaaaa hahahhaha no tak, ostatnio mój wspólnik sprzedawał Bandziorka i klient zażyczył sobie oględziny u Jaskłowskiego, jakiś młody wyszedł i powiedział że ucho ramy mocowania silnika jest pogięte, i moto na pewno było pod TIRem bo tego się nie da wygiąć od tak. On może przynieść 5kg młotek i ucho nie do ruszenia. Jakieś 30 sek. później przy dyskusji o tym, powiedział: to ja zaraz pójdę po kombinerki i to wyprostuje, zobaczycie że było skrzywione :icon_mrgreen:. Nie zmierzyli nawet kompresji, ale oczywiście Gladius który stał na salonie najlepszy i tylko oni jedyni w Polsce je odblokowują i takie tam ...Żałosne. Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 (edytowane) Jakoś ostatnio miałem okazję jeździć kilkoma sprzętami z ABS i stalowymi oplotami i mogę powiedzieć tylko jedno - wszystko działa super. Potwierdzam moje zdanie sprzed ponad roku (zarówno teoretycznie, jak i praktycznie) - twierdzenie że przewód w stalowym oplocie może zakłócić pracę ABS jest "z dupy" :). Edytowane 21 Lipca 2011 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.