Magik8888 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Witam! nabyłem yzf450 2008rok i mam taki problem. moto praktycznie nie odpala. jest to możliwe tylko na ssaniu i po dodaniu niewielkiej ilości gazu lecz to ryzykowne bo wtedy odbija kopniak... po odpaleniu trzeba ją trzymać na wysokich obrotach bo inaczej gaśnie. moc ma chyba taką jak powinna bo z każdego biegu rwie na koło. zawory nie są podparte. bez dodawania gazu moto co jakiś czas strzeli w wydech. co do ustawienia rozrządu to nie mam serwisówki ale ustawiałem tak jak w roczniku 07. czekam na pomoc z waszej strony. pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 (edytowane) Sprawdz polaczenie przy kroccach ssacych. Ew, gdzies gdzie moze brac lewe powietrze. Tam sa gazniki? Na ssaniu jak odpalasz zimny, czy cieply? Edit: Dopiero teraz spojrzalem ze rozrzad ustawiales. Edytowane 3 Listopada 2009 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 (edytowane) Jaki kolor ma świeca? Dowiesz sie wtedy co jest mniej wiecej grane, a tez stawiałbym na powietrze. Jak przegazujesz moto, to spadaja obroty płynnie do zera, czy chwile trzymają sie same wysoko i dopiero potem spadają? Edytowane 3 Listopada 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 obroty spadają ale wogole nie trzyma wolnych. króciec nie jest nigdzie uszkodzony a to jest 2008 rok więc sparciały być nie może... świeca jest czarna i zalana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Więc masz odpowiedź - gaźnik do regulacji, dostaje za duzo paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Zobacz w jakim stanie jest filtr. Jesli jest OK to czy zaworek trzyma poziom paliwa w gaznikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 ponawiam temat. wymieniłem tłoczek ponieważ stary był już troche zmęczony życiem i troszke się poprawiło lecz nie do końca. teraz jest tak że moto zapala ładnie na ssaniu ale tylko na ssaniu jak wyłącze ssanie to zaczyna strzelać i gaśnie... może to wina czujnika od przepustnicy?? da się go jakoś sprawdzić w domowych warunkach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 A czy próbowałeś regulować skład mieszanki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Tak jak wcześniej Arni napisał ustaw gaznik , iglica/pływak/skład mieszanki - wszystko w ustawienia fabryczne , jeśli wymieniałeś tłok to zapewne dobrze obejrzałeś i sprawdziłeś głowicę . Na www.yamaha-motor.pl masz instrukcję do Twojego bzyka , a w niej wszystko łącznie ze standardowymi nastawami gażnika i pomiarem TPS.Na stronie yamaha wejdz w zakładkę społeczność i tam są instrukcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 po co jest wogole ten tps ? na regulacje mieszanki moto ma zero reakcji wszystko jest ustawione zgodnie z istrukcją, jedyne co nie jest to właśnie tps... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 TPS jest czujnikiem obciążeniowym który daje informację do sterownika w jakiej pozycji jest przepustnica względem prędkości obrotowej wału korbowego. Ta informacja jest sygnałem do zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu w przypadku zasilania gaźnikiem. W Twoim przypadku tps może być uszkodzony, ja natomiast sprawdził bym czas zapłonu lampą stroboskopową ponieważ często może wystąpić uszkodzenie sterownika który traci zupełnie wyprzedzenie. W manualu masz podany kąt wyprzedzenia na biegu jałowym, no ale... ciężko będzie jeśli moto nie trzyma wolnych obrotów :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondodajny Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 sprawdź świece. a jak będzie to zrob z tym porządek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 ponawiam temat yamaszki. moto zaczęło chodzić w miare normalnie przy wykręconej na max śrubce od składu mieszanki, a najlepiej jak ją wykręciłem i zaślepiłem zwykłą m6, na ssaniu ideał a bez ssania potrafi czasami zgasnąć i przy hamowaniu silnikiem strzela w wydech. macie jakieś podejrzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.