Skocz do zawartości

YZ450f ledwo co odpala


Magik8888
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! nabyłem yzf450 2008rok i mam taki problem. moto praktycznie nie odpala. jest to możliwe tylko na ssaniu i po dodaniu niewielkiej ilości gazu lecz to ryzykowne bo wtedy odbija kopniak... po odpaleniu trzeba ją trzymać na wysokich obrotach bo inaczej gaśnie. moc ma chyba taką jak powinna bo z każdego biegu rwie na koło. zawory nie są podparte. bez dodawania gazu moto co jakiś czas strzeli w wydech. co do ustawienia rozrządu to nie mam serwisówki ale ustawiałem tak jak w roczniku 07. czekam na pomoc z waszej strony. pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz polaczenie przy kroccach ssacych. Ew, gdzies gdzie moze brac lewe powietrze. Tam sa gazniki? Na ssaniu jak odpalasz zimny, czy cieply?

Edit:

Dopiero teraz spojrzalem ze rozrzad ustawiales.

Edytowane przez jimi11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki kolor ma świeca? Dowiesz sie wtedy co jest mniej wiecej grane, a tez stawiałbym na powietrze.

Jak przegazujesz moto, to spadaja obroty płynnie do zera, czy chwile trzymają sie same wysoko i dopiero potem spadają?

Edytowane przez Arni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponawiam temat. wymieniłem tłoczek ponieważ stary był już troche zmęczony życiem i troszke się poprawiło lecz nie do końca. teraz jest tak że moto zapala ładnie na ssaniu ale tylko na ssaniu jak wyłącze ssanie to zaczyna strzelać i gaśnie... może to wina czujnika od przepustnicy?? da się go jakoś sprawdzić w domowych warunkach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wcześniej Arni napisał ustaw gaznik , iglica/pływak/skład mieszanki - wszystko w ustawienia fabryczne , jeśli wymieniałeś tłok to zapewne dobrze obejrzałeś i sprawdziłeś głowicę . Na www.yamaha-motor.pl masz instrukcję do Twojego bzyka , a w niej wszystko łącznie ze standardowymi nastawami gażnika i pomiarem TPS.Na stronie yamaha wejdz w zakładkę społeczność i tam są instrukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TPS jest czujnikiem obciążeniowym który daje informację do sterownika w jakiej pozycji jest przepustnica względem prędkości obrotowej wału korbowego. Ta informacja jest sygnałem do zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu w przypadku zasilania gaźnikiem. W Twoim przypadku tps może być uszkodzony, ja natomiast sprawdził bym czas zapłonu lampą stroboskopową ponieważ często może wystąpić uszkodzenie sterownika który traci zupełnie wyprzedzenie. W manualu masz podany kąt wyprzedzenia na biegu jałowym, no ale... ciężko będzie jeśli moto nie trzyma wolnych obrotów :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponawiam temat yamaszki. moto zaczęło chodzić w miare normalnie przy wykręconej na max śrubce od składu mieszanki, a najlepiej jak ją wykręciłem i zaślepiłem zwykłą m6, na ssaniu ideał a bez ssania potrafi czasami zgasnąć i przy hamowaniu silnikiem strzela w wydech. macie jakieś podejrzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...