Piotr Dudek Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Pierwszy raz spotykam się w tym typie silnika z takimi luzami. Na 100% był tam już jakiś rzeźbiarz w tej głowicy. W tym silniku nie ma możliwości aby luzy się powiększały a ten pomiar o ile był dokładnie zrobiony świadczy o tym że ktoś powrzucał do głowicy przypadkowe płytki i tak sprzedał motocykl. Napisz nam od kogo kupiłeś ten motocykl aby inni mogli omijać tego kombinatora. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełXS Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Co do wyciągania płytek to przy odrobinie umiejętności dwóch dużych + jeden mały płaskich śrubokrętach oraz precyzyjnych szczypcach samemu można wyjąc płytki raz dwa. -Wkładasz jeden duży płaski śrubokręt pomiędzy wałek rozrządu a brzeg szklanki i delikatnie wyciskasz szklankę na dół (zwróć uwagę aby śrubokręt nie wyskakiwał przy wyciskaniu) -następnie drugi płaski duży śrubokręt wkładasz z drugiej strony końcówką w pionie w przestrzeń powstałą pomiędzy wałkiem a szklanką, upewniasz się ,ze śrubokręt nie wyleci,teraz masz już zwolnione dwie ręce(śrubokręt utrzymuje wciśniętą szklankę), następnie małym śrubokrętem płaskim podważasz płytkę i szczypcami wyciągasz ją. W szklance powinno być nacięcie specjalne do podważania płytki. Jeżeli jej nie ma to proponuje posłużyć się mocnym magnesem do podważenia płytki. -Zakładanie płytki jest już o wiele łatwiejsze jedną ręka za pomocą dużego śrubokręta wyciskasz szklankę w dół a drugą ręką wkładasz płytkę To wszytko z mojej strony życzę Ci powodzenia w regulacjach,i mam nadzieje,ze pomogłem. Pozdrawiam Paweł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 (edytowane) Motocykl kupiłem od gościa z okolic Polic, raczej prywatne ręce.Twierdził,że miał go 9lat i około 2000km temu był robiony remont silnika( raczej w to wątpię).Dałem za niego 2,5 tyś. po targowaniu się, od razu zakładałem że coś pewnie trzeba będzie zrobić, byle tylko nie skończyło się na prawdziwym remoncie głównym. Nawet myślałem o kupnie drugiego silnika, już zrobionego, tyle że w tym kraju to nikomu nie można zaufać i silnik po remoncie może mieć różne oblicza. Zresztą sami oceńcie motor: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80235199172882ad.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/805bb95df22f3477.html Czekam na opinie, zdjęcia jeszcze robione przez sprzedawce ale wizualnie się jeszcze nic nie zmieniło. Edytowane 4 Listopada 2009 przez Zyjo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełXS Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Jak na moje oko motocykl dobrze utrzymany...silnik czysty bez wycieków powłoki chromowane w dobrej kondycji widać,ze sprzęt raczej był szanowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Jak na moje oko motocykl dobrze utrzymany...silnik czysty bez wycieków powłoki chromowane w dobrej kondycji widać,ze sprzęt raczej był szanowany. Kilka wycieków jest, między innymi spod korka spustowego oleju ale to nie problem, gorzej że zauważyłem niewielki wyciek pojawiający się w przedniej części silnika na żebrach cylindra, pod drugim wydechem od lewej patrząc od przodu motoru, jeszcze nie wiem skąd bierze się ten wyciek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełXS Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Kilka wycieków jest, między innymi spod korka spustowego oleju ale to nie problem, gorzej że zauważyłem niewielki wyciek pojawiający się w przedniej części silnika na żebrach cylindra, pod drugim wydechem od lewej patrząc od przodu motoru, jeszcze nie wiem skąd bierze się ten wyciek. Te wycieki na 99% spowodowane są nieszczelną uszczelką pod głowicą (to norma w starych silnikach chłodzonych powietrzem) ale skoro sprzedawca twierdził,ze robił remont główny to o wyciekach nie ma mowy(chyba,ze pozakładał stare uszczelki) a wyciek z pod śruby spustowej oleju to pryszcz tym się nie przejmuj kwestia nowej miedzianej uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Dzisiaj w kiońcu pomierzyłem wszystko co trzeba, nie starczyło tylko już czasu na przekładanie płytek i ponowne mierzenie. O to wynik pomiarów: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/805db8e15fef4119.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Wczoraj zakończyłem walkę z zaworami, najbardziej podparty był zawór ssący prawy na drugim cylindrze.Płytka która tam była miała wymiar 2,76mm, a dopiero założenie płytki 2,40 pozwoliło na stwierdzenie luzu mieszczącego się w granicach tolerancji około 0,10mm.Ciśnienie na wszystkich cylindrach jest, pozostaje mi dzisiaj odpalić i zobaczyć jak chodzi silnik( na trzech cylindrach nie było za równo ;) ). Tak na marginesie to myślałem, że części do starych rusków są drogie (stosunek jakości do ceny to na pewno), ale części do hondy to już kosmos, poza cenami płytek które trochę kosztują (34zł - wymieniłem 4szt.) i uszczelce pokrywy zaworowej (69zł) to cena gumek uszczelniających śruby pokrywy zaworowej powaliła mnie na kolana, 14,50zł za sztukę. Sam sobie dorobiłem po 3gr za sztukę :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 ;) Sory za off topa ale zajrzyj do katalogu z czesciami do HD to sie zalamiesz tak jak ja pierwszy raz;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.