Skocz do zawartości

Słaba reakcja na manetkę gazu - objawy ?


suchy-wolk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dawno nie pisałem, bo dawno się nic nie działo :)

 

Mianowicie odebrałem ostatnio motor z warsztatu " Hyosung GT 125" ponieważ potrzebna była synchronizacja gaźników itp.

 

Po naprawie jest dużo lepiej - motor równo pracuje, na ssaniu nie ma problemów z odpaleniem itd.

 

Ale...Sprawa się trochę zmienia w przypadku reagowania na manetkę gazu.

 

Chodzi mi tutaj głównie o to, że muszę powoli dodawać gazu bo jak dodam gwałtownie to się tak jakby "dusi" nazwał bym to tak, że "Dodaję gazu na pół manetki, a obroty prawie się nie podniosły"

 

Czym to może być spowodowane ? Gaźniki są przeczyszczone i zsynchronizowane

 

Zawory ? Przetarta linka gazu :rolleyes: ? Czy może coś jeszcze innego ?

 

Na co zwrócić uwagę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory mogłeś regulować przed synchro gaźnikow.Bo regulacje robi się przed synchronizacją gaźników a nie po.Świece,filtr powietrza masz ok? Wydaje mi się,że możesz mieć źle ustawioną mieszankę paliwowo powietrzną.

Sama synchronizacja gaźników nie wystarczy jak dysze są źle ustawione bo wakuometrami mieszanki nie ustawisz.a jak były czyszczone mogli źle je wkręcić.Spróbuj wkręcić dyszę do końca i policz ile bedzie obrotów.Ustaw od 2,5 do 3,5 obrotu i sprawdź kiedy moto najlepiej będzie chodzić :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz za uboga mieszanke. Zobacz czy przewod od baku nie jest nigdzie zagiety. Dla pewnosci tez mozesz sprawdzic kolor swiecy. Co do wypowiedzi wyzej - dysz nie dotykaj. Dysze maja byc wkrecone do konca :bigrazz:

Zaplaciles za regulacje gaznikow czy sama synchronizacje? Zamiast samemu brac sie za to, reklamuj usluge. Za to zaplaciles.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie jutro pobawię się jeszcze mieszanką.

 

Co do reg.zaworów..to moto ma 17tyś z hakiem przejechane, więc od co najmniej 20tysi. trzeba regulować zawory (tak słyszałem, że w tym modelu)

 

Sprawdzę też czy przewody nie są pozaginane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie jutro pobawię się jeszcze mieszanką.

 

Jesli Ci nie szkoda wydanej kasy to baw sie.

 

To, co ile km powinienes robic regulacje zaworow, znajdziesz w serwisowce. Z gory pomoge Ci i powiem ze co 4kkm... Z czego pierwszy raz po 1kkm, potem co 4kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym razem sprawdziłem wężyki i nie są pozaginane. Dałem moto trochę większe obroty (minimalnie) i jest już lepsza reakcja manetki i się tak nie dusi.

 

Ale problem jeszcze jest w tym, że jak ruszę manetką to po pół sek./sekundzie dopiero reaguje silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 100% wina mieszanki jak ktos pisal wyzej, dokrec srobu od mieszanki do konca ( licz przy tym ile miales zeby na wszelki wypadek wrocic do tych ustawien) po czym wykrec o 2,5 obrotu i sprawdz reakcje, spokojnie dasz sobie rade z wyregulowaniem tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...