Skocz do zawartości

NITRO F347-VN


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

bałagan? hahahaha, teraz to jest ku*wa bałagan, ranking kasków to jakiś żal, 50 stron na każdej inny kask z innej półki do innego zastosowania, później nic nie można znaleźć.

 

Po za tym postarałem się na tyle jasno i czytelenie otworzyć temat żeby był łato dostępny dla szukających info o tym kasku. I jak nie masz nic do powiedzenia na temat to nie pisz bo robi się dopiero "bałagan"

 

Co do S1, mega brzydki i moja głowa chyba nie jest tyle warta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bałagan? hahahaha, teraz to jest ku*wa bałagan, ranking kasków to jakiś żal, 50 stron na każdej inny kask z innej półki do innego zastosowania, później nic nie można znaleźć.

 

Po za tym postarałem się na tyle jasno i czytelenie otworzyć temat żeby był łato dostępny dla szukających info o tym kasku. I jak nie masz nic do powiedzenia na temat to nie pisz bo robi się dopiero "bałagan"

 

Co do S1, mega brzydki i moja głowa chyba nie jest tyle warta ;)

Sluchaj mogles zalorzyc 1 temat a nie 10 to po pierwsze. po drugie jesli oceniasz kask po wygladzie, to ja nie mam wiecej pytan . kup pan tego fidżi i sie ciesz. Twoja glowa = twoja sprawa :flesje:

Edytowane przez RaY

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swoją drogą nie kupisz dobrego kasku z blenda za 600 zł....

 

dorzuc troche i kup Scubertha S1 ;)

Chyba się mylisz. Można kupić i są takie kaski.

Co do Schuberta to może jest on i dobry ale jeszcze lepszą ma prasę i marketing w niemcowni. Nie trzeba wydawać 2tysi na kask żeby mieć komfort i bezpieczeństwo, tak samo nie trzeba kupować GS1200Adv aby się wybrać w trasę dookoła świata.

 

Berserkers info wysyłam na PW.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się mylisz. Można kupić i są takie kaski.

Co do Schuberta to może jest on i dobry ale jeszcze lepszą ma prasę i marketing w niemcowni. Nie trzeba wydawać 2tysi na kask żeby mieć komfort i bezpieczeństwo, tak samo nie trzeba kupować GS1200Adv aby się wybrać w trasę dookoła świata.

 

Berserkers info wysyłam na PW.

 

Pozdrawiam

 

Masz racje, ze nie trzeba. Ale S1 i BMW jaki komfort itd. nie powiesz mi ze kask za 600 bedzie mial takie same wlasciwosci jak S1 i moto za 5 tys bedzie prowadzilo sie tak samo jak GSA :biggrin:

 

faktem jest, ze mozna jechac kiłejem z kaskiem tiger w koło europy... co kto lubi.

Edytowane przez RaY

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie odpowiedziałeś. Jazda albo szpan, wybór należy do Ciebie :biggrin:

 

No widzisz, wielu ludzi ma urojenie, ze jak ktos ma sprzet z najwyzszej polki to jest to szpan.

Na moje oko to nie jest szpan, kazdy kupuje na co go stac. W miare swoich mozliwosci. Dobre kaski są wykonane z innych materialow, są cichsze, lepiej dopasowane, inne wentylacja i aerodynamika. Wszystko to ma wplyw na komfort. Wiadomo, ze bezpieczenstwo jest tu najwazniejsze i nie powinno sie oszczedzac. Nie zmienia to faktu ,ze najdrozsze nie zawsze znaczy najlepsze , ale zazwyczaj jest lepsze jak to tanie :flesje:

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz, wielu ludzi ma urojenie, ze jak ktos ma sprzet z najwyzszej polki to jest to szpan.

Na moje oko to nie jest szpan, kazdy kupuje na co go stac. W miare swoich mozliwosci. Dobre kaski są wykonane z innych materialow, są cichsze, lepiej dopasowane, inne wentylacja i aerodynamika. Wszystko to ma wplyw na komfort. Wiadomo, ze bezpieczenstwo jest tu najwazniejsze i nie powinno sie oszczedzac. Nie zmienia to faktu ,ze najdrozsze nie zawsze znaczy najlepsze , ale zazwyczaj jest lepsze jak to tanie :flesje:

Dokładnie wiem o co Tobie chodzi. Zgadzam się również z zasadą każdemu według potrzeb. Ja tylko chciałem zwrócić uwagę na drobny szczegół. Nie trzeba się zaopatrzyć w ciuchy i kask wart kilka tysięcy aby czerpać radość z jazdy motocyklem. Można mnożyć przykłady dalekich, niskobudżetowych podróży prawdziwych pasjonatów. Uwierz mi Ray, nie mają oni ani Schuberta, ani Alpinestara, ani BMW. Czy z tego powodu rezygnują z oglądania i zwiedzania świata? Odpowiedź jest bardzo prosta.

 

Pozdrawiam :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz, wielu ludzi ma urojenie, ze jak ktos ma sprzet z najwyzszej polki to jest to szpan.

Na moje oko to nie jest szpan, kazdy kupuje na co go stac. W miare swoich mozliwosci. Dobre kaski są wykonane z innych materialow, są cichsze, lepiej dopasowane, inne wentylacja i aerodynamika. Wszystko to ma wplyw na komfort. Wiadomo, ze bezpieczenstwo jest tu najwazniejsze i nie powinno sie oszczedzac. Nie zmienia to faktu ,ze najdrozsze nie zawsze znaczy najlepsze , ale zazwyczaj jest lepsze jak to tanie :flesje:

A dla mnie najważniejsze jest to,że ten drogi ,dobrze wykonany element oprócz tego wszystkiego ma jedną zaletę-w długoterminowym okresie użytkowania wychodzi taniej niż badziewie kupione "okazyjnie". Marka Nitro jest tego idealnym przykładem. Miałem nieprzyjemność zakupić dwa razy produkty tej marki i stwierdzam że mnie nie stać! Co mi po butach kupionych za połowę ceny, skoro są to buty na maksymalnie jeden sezon. Nie mówiąc o tym,że po 3 miesiacach użytkowania wygladają jak kalosze a poziom bezpieczeństwa przez nie oferowany jest porównywalny z japonkami. Lepiej kupić raz a porządnie-i buty spokojnie 3 sezony wytrzymaja albo i więcej. O różnicy w bezpieczeństwie(czy wyglądzie ;) ) nie wspominam :) Tak samo z rękawicami. Kupiłem kiedyś Nitro i rozleciały się po kilku jazdach...150 złotych wywalone w błoto.Dobrze że gleby w tym czymś nie miałem :icon_rolleyes: Potem kupiłem najwyższy model Vanucci(z kangura) i tak jeżdzę w nich już 4 sezony(w tym czasie 2 razy o asfalt szlifowały :P). A że kupione były na moto-bazarze to kosztowały zaledwie dwa razy tyle co Nitro(normalnie chyba 130 ojro). O kasku nie wspominam-jeżdzę od 5 sezonów w Shoeiu , kiedy Cabergi,Nitro i reszta badziewia które sobie znajomi pokupowali po maksymalnie 2 sezonach idzie na śmietnik. Podobnie chciałem być "sprytny" i zaoszczędzić na klockach, kupując Delta Braking. Wcale nie były super tanie-70/tarcze. A wytrzymały 3 kkm....kiedy Nissiny za dwa razy większą kasę starczały na ponad 20 kkm. O bezpieczeństwie (a raczej niebezpieczeństwie) i skuteczności hamowania między nimi to szkoda wspominać. Analogicznie jest z zestawami napędowymi. RK jest tańsze o 20-30 % od DIDa a wytrzymuje połowę przebiegu.Czy ktoś nadal uważa że drogie, firmowe produkty kupuje się tylko dla szpanu? Mnie nie stać na kupno(a raczej wyrzucanie kasy) na śmieci-nauczyłem się na własnych błędach.Dlatego kupuję w miarę możliwości jak najlepszej jakości towar, śmieci omijając szerokim łukiem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...