Skocz do zawartości

yamaha tzr słabnie we dwie osoby


szymon44
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam yamahe tzr. Jak ją kupiłem to chodzila rakieta jak osiągnęla powyżej 7 tyś to zrzucalo z siedzenia. We dwie osoby 80 ponad pod góre. Aż pewniego razu jade sobie i stanąłem ,okazało że dysze zatkane wyczyściłem gaźnik. Ale po tym czyszczeniu yamaha jest jakby słabsza na wolnych obrotach wskazówka minimalnie chodzi(troche nierówne) Próbowałem regulować ten gaźnik ale jakoś nie pomaga. Z góry nawet się rozkula ale pod góre tragedia. Co radzicie jest to yamaha tzr 2004 rok przebieg 15tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dłubałeś w tych dyszach czy sprężonym powietrzem to wyczyściłeś ? Może musisz od nowa ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej czy pobawić się śrubą od składu mieszanki. W każdym bądź razie łap za serwisówkę haynesa i szukaj nastaw gaźnika

Edytowane przez Pepesz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odgaduje że jest to 49cc

przy 15 tys przebiegu radzę zajrzeć do cylindra i trzymać kciuki aby tylko tłok był do wymiany

W serwisówce silników minarelli podany jest czas, w jakim tłok powinno się wymienić - 12 000 km. W moim minarelli kupe lat temu tłok padł po 10 000 km :)

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Sprawdzałem kompresje i jest 7,5 więc myśle że troche slabo:/ Ale we dwie osoby czuć strasznie tak jak pisałem powyżej. Jak myślicie bo zamierzam wymienić pierścienie? pomoże to w jakieś sposób? Wiem że i tak już długo na tym cylindze i tłoku nie poejźdze przy tym przebiegu ale i tak nie zamierzam mieć długo tej yamahy więc nie chce wkładać tyle kasy. Po zapala jeszcze nie najgożej w jedną osobę też chodzi nawet nawet może pierścienie i będzie tak jak kiedyś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NAprawde żal ci paru złotych?? Moze zaczeli byscie uczciwie sprzedawac jak ludzie a nie tak zeby sie tylko kupy trzymało pózniej wielkie halo bo nie mozna dobrego motoru kupic zacznijmy o nie dbac zaczynajac od siebie anie kazdy chce srzedac zeby zedrzec skóre z kupujacego wciskajac mu kit

jak zal ci 100 zł albo 200 na nowy tłok do motoru to pozniej sie nie zdziw jak ten kto ci sprzeda jakis przedmiot tez moze byc taki sam jak ty

pozdrawiam i mam nadzieje ze pozwolisz przyszłemu nabywcy cieszyc się motorkiem mam nadzieje ze nie uraziłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej noo sorry ale jeźeli już o tym mówimy to wole sprzedać taniej i powiedzieć kupującemu że nie było remontu i może sobie tam wrzucić 80 czy co tam chce wedle własnego uznania. A po drugie jak sam kupuje motor to licze się z tym że jak kupuje to będę musial coś z nim robić jak nie to sobie możesz kupić nowy i problem z głowy i nie wiem o co Ci chodzi. Ale jak z tymi pierścieniami opłaca się to?? jak uważacie? Oczywiście moge kupić za 200stówy nowy cylinder ale niewiadomo jaki a na oryginalnym z tymi nowymi pierścieniami moze jeszcze lepiej iśc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 200 zl o bedziesz mial tlok nowy i szlif cylindra.. ja moim Rieju RR na orginalnym zrobilem 25000 km jakies 10 000 na wydechu Tuningowym lecial mi 90. Potem jechalem we 2 osoby spieszylem sie i cislem na maxa i sie przytarl. Moc spadla troche i lecial 80.

Zmienilem tlok i zrobilem szlif... MOto jak NOWE

A 200 zl to przeciez nie az taki wydatek jest... albo kup cylinder jakis z seri mid-race arisiala jakiegos albo cos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego pierscienie to mozesz sobie zmienic w 4T bo w 2T to bedzie na 100-200km max. Takiej kaszany sie nie robi, sciagaj cylinder, o ile sie nie myle to masz nikasil, jesli nikt nie wkladal tam lap, wiec bierz cylinder zobaczy czy nie ma rys i czy nie jest nigdzie przetarty a nastepnie zmierz i dobierz tlok. Zobaczysz moc wroci i zal bedzie sprzedawac i oczywiscie dobra regulacja gaznika do tego i spokojne dotarcie. Wiem co mowie bo mialem troche takich pierdopedow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba znaleźć zakład gdzie robią dobrze i tanio a nie wysyłać byle gdzie. To jest cena z Motor-Techu, zakładu który naprawde polecam: Średnica tłoka powyżej 56 mm - 450 zł. Czyli dużo taniej niż nicasil.

 

 

 

 

sam tłok nie cylinder

powinien tam być nikasil jak kolega wyżej napisał

więc tylko pomiar cylindra, ocena stanu czy nie ma rys i zakładasz selekcję tłoka

tłok ok 200zł wyniesie

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...