szymon44 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Mam yamahe tzr. Jak ją kupiłem to chodzila rakieta jak osiągnęla powyżej 7 tyś to zrzucalo z siedzenia. We dwie osoby 80 ponad pod góre. Aż pewniego razu jade sobie i stanąłem ,okazało że dysze zatkane wyczyściłem gaźnik. Ale po tym czyszczeniu yamaha jest jakby słabsza na wolnych obrotach wskazówka minimalnie chodzi(troche nierówne) Próbowałem regulować ten gaźnik ale jakoś nie pomaga. Z góry nawet się rozkula ale pod góre tragedia. Co radzicie jest to yamaha tzr 2004 rok przebieg 15tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 (edytowane) dłubałeś w tych dyszach czy sprężonym powietrzem to wyczyściłeś ? Może musisz od nowa ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej czy pobawić się śrubą od składu mieszanki. W każdym bądź razie łap za serwisówkę haynesa i szukaj nastaw gaźnika Edytowane 27 Października 2009 przez Pepesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 jak osiągnęla powyżej 7 tyś to zrzucalo z siedzenia. Ostro. W jaki sposob czysciles ta dysze? Filtr powietrza zalozyles? Przy pelnym otwarciu przepustnicy za wplyw mieszanki odpowiada dysza glowna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon44 Opublikowano 27 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Dysze czyściłem komprezorem tj.powietrzem, filtr powietrza też wyczyściłem i nasączyłem olejem tak jak to ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Moze podczas czyszczenia cos Wpadło w Cylinder i uszkodziło Pierścienie ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 odgaduje że jest to 49cc przy 15 tys przebiegu radzę zajrzeć do cylindra i trzymać kciuki aby tylko tłok był do wymiany Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 odgaduje że jest to 49cc przy 15 tys przebiegu radzę zajrzeć do cylindra i trzymać kciuki aby tylko tłok był do wymiany W serwisówce silników minarelli podany jest czas, w jakim tłok powinno się wymienić - 12 000 km. W moim minarelli kupe lat temu tłok padł po 10 000 km :) Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon44 Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Sprawdzałem kompresje i jest 7,5 więc myśle że troche slabo:/ Ale we dwie osoby czuć strasznie tak jak pisałem powyżej. Jak myślicie bo zamierzam wymienić pierścienie? pomoże to w jakieś sposób? Wiem że i tak już długo na tym cylindze i tłoku nie poejźdze przy tym przebiegu ale i tak nie zamierzam mieć długo tej yamahy więc nie chce wkładać tyle kasy. Po zapala jeszcze nie najgożej w jedną osobę też chodzi nawet nawet może pierścienie i będzie tak jak kiedyś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 NAprawde żal ci paru złotych?? Moze zaczeli byscie uczciwie sprzedawac jak ludzie a nie tak zeby sie tylko kupy trzymało pózniej wielkie halo bo nie mozna dobrego motoru kupic zacznijmy o nie dbac zaczynajac od siebie anie kazdy chce srzedac zeby zedrzec skóre z kupujacego wciskajac mu kit jak zal ci 100 zł albo 200 na nowy tłok do motoru to pozniej sie nie zdziw jak ten kto ci sprzeda jakis przedmiot tez moze byc taki sam jak ty pozdrawiam i mam nadzieje ze pozwolisz przyszłemu nabywcy cieszyc się motorkiem mam nadzieje ze nie uraziłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon44 Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Ej noo sorry ale jeźeli już o tym mówimy to wole sprzedać taniej i powiedzieć kupującemu że nie było remontu i może sobie tam wrzucić 80 czy co tam chce wedle własnego uznania. A po drugie jak sam kupuje motor to licze się z tym że jak kupuje to będę musial coś z nim robić jak nie to sobie możesz kupić nowy i problem z głowy i nie wiem o co Ci chodzi. Ale jak z tymi pierścieniami opłaca się to?? jak uważacie? Oczywiście moge kupić za 200stówy nowy cylinder ale niewiadomo jaki a na oryginalnym z tymi nowymi pierścieniami moze jeszcze lepiej iśc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 za 200 zl o bedziesz mial tlok nowy i szlif cylindra.. ja moim Rieju RR na orginalnym zrobilem 25000 km jakies 10 000 na wydechu Tuningowym lecial mi 90. Potem jechalem we 2 osoby spieszylem sie i cislem na maxa i sie przytarl. Moc spadla troche i lecial 80. Zmienilem tlok i zrobilem szlif... MOto jak NOWE A 200 zl to przeciez nie az taki wydatek jest... albo kup cylinder jakis z seri mid-race arisiala jakiegos albo cos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Kolego pierscienie to mozesz sobie zmienic w 4T bo w 2T to bedzie na 100-200km max. Takiej kaszany sie nie robi, sciagaj cylinder, o ile sie nie myle to masz nikasil, jesli nikt nie wkladal tam lap, wiec bierz cylinder zobaczy czy nie ma rys i czy nie jest nigdzie przetarty a nastepnie zmierz i dobierz tlok. Zobaczysz moc wroci i zal bedzie sprzedawac i oczywiscie dobra regulacja gaznika do tego i spokojne dotarcie. Wiem co mowie bo mialem troche takich pierdopedow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon44 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Czemu uważasz ze tylko wytrzymie 100-200? Mówisz ze sam cylinder a już będzie dobre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Trzeba znaleźć zakład gdzie robią dobrze i tanio a nie wysyłać byle gdzie. To jest cena z Motor-Techu, zakładu który naprawde polecam: Średnica tłoka powyżej 56 mm - 450 zł. Czyli dużo taniej niż nicasil. sam tłok nie cylinder powinien tam być nikasil jak kolega wyżej napisał więc tylko pomiar cylindra, ocena stanu czy nie ma rys i zakładasz selekcję tłoka tłok ok 200zł wyniesie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon44 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 http://www.allegro.pl/item817817047_tlok_a..._najtaniej.html np. taki tłok byłby dobry? To bez żadnego szlifu normalnie zakładam nowy tłok i docieram? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.