drpotwor Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 (edytowane) witam, zanabylem dawce czesci w postaci skladakowej gs 550 e + rozniasta druciarnia. Czy moze orientuje sie ktos od jakiego motocykla sa regulowane amortyzatory ze zdjecia? :D http://img510.imageshack.us/img510/1966/p1010726small.jpg z gory dzieki za odp Edytowane 25 Października 2009 przez drpotwor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 to chyba nie jest regulacja , a antynurek , system ktory sie nie sprawdzil :) i pozniej go wycofano. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Dokładnie! Na fotce widoczny jest element układu przeciwdziałajacemu nurkowaniu przodu. Jest tam pokretło regulacyjne które miało (teoretycznie :biggrin: )wpływać na stopień utwardzenia przodu. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Jest to anty nurek z gsx-r 750 z od 86/87- do nie wiem do kiedy je robili... :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Tak motocykl ma zalozony przod od 87GSXR, dokladnie taki jaki mam w swoim GS 1150. O wiele lepszy ( sztywniejszy i lepszy amortyzator ) od oryginalu, lepszy hamulec a wzmiankowany antynurek dziala zupelnie niezle w przeciwienstwie do oryginalnego antynurka z 550 skutecznie oslabiajacemu dzialanie przedniego hamulca. W dodatku kolo przednie jest lepsze bo zamiast nietypowej i nerwowej 16'' jest solidniejsza 18''. Ja ja zamienilem na 17 zeby miec mozliwosc zakladania radialnych opon, ale tak jak masz tez jest dobrze. Do tego wszystkiego ten caly przod jest krotszy od oryginalu i powoduje lekka zmiane geometrii i rozkladu mas moto - u mnie poprawilo to zdecydowanie zachowanie moto w zakretach. Mocno radze wykorzystac go w twoim 550 - bedziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 A ja mam antynurek w którym rolę zbiorniczka gazu pełni.....kierownica. :eek: :icon_mrgreen: Mam nawet wentyl w lewej końcówce. :icon_mrgreen: I kto mówił że HD to głupie sprzęty? :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drpotwor Opublikowano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 planuje zlozyc do kupy gs 550 w oryginale. ten sprzet kupilem zeby wyciagnac troche zlomu. nie wiem jak jezdzi sie na oryginalnym zawieszeniu od gs 550. lezy w kacie i czeka na troche wolnego czasu. na tym przodzie smiga bardzo stabilnie. czy ten system nastrecza trudnosci przy remoncie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 . czy ten system nastrecza trudnosci przy remoncie? Same lagi naprawia się jak każde,nie ma problemu z wymiana np uszczelniaczy itp napraw.Co do naprawy anty nurka jeszcze nie zdarzyło mi się aby ktoś przyjechał z uszkodzonym.. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Ktory model 550 chcesz zlozyc w oryginale ? Jak nie daj boze soft chopper to cudow sie raczej nie spodziewaj. Modele E / ES byly troche lepsze ale bez przesady, lagi 37 mm ( tutaj masz 40 ), golenie ( czesc ruchoma ) byly u mnie tak zuzyte ze mimo wymiany tulei kolo na zdrapce zylo wlasnym zyciem. Nastepna sprawa to hamulec 2 tloczkowy z przeciwbieznymi tokami ktory wymagal dzikiej sily do efektywnego hamowania - te wszystkie elementy w przodzie od GSXR sa o niebo lepiej zrobione i wytrzymalsze. Ja swoje czesci oryginalne po prostu trzymam na polce, jak kupiec chce oryginal to ma, ale do jazdy sluzy przod od GSXR :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.