Skocz do zawartości

drpotwor

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O drpotwor

  • Urodziny 12/04/1983

Osobiste

  • Motocykl
    gs 550 e
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia drpotwor

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Brał bardzo duzo oleju. Po zmierzeniu ciśnienie sprężania bardzo niskie. Po zrobieniu głowicy (zawory, uszczelniacze) sytuacja tylko troche ulegla poprawie. Teraz cylindry zdjete i sa w beznadziejnym stanie. Chce miec silnik ktory pracuje i nie wysypie sie pojutrze. Nie chce innego motocykla. Ten mi sie podoba:D To jest jak z kobieta. Jednym podobaja sie te z pelnym uzebieniem, innym nie. Ja mojej chce sprawic nowe koronki ;)
  2. Nie na zaboj ale przynajmniej na tyle zeby zastanawiac sie na tymi opcjami. Nadwymiarowe tloki sa dostepne u dealera za jedyne 512 pln za śtuke. Tulejowanie mogloby wyjsc taniej ale nie wiem czy taka zabawa jest warta grzechu. Przyjmijmy na wstepie, ze na nieoplacalny ekonomicznie remont jestem przygotowany.
  3. Witam, po sprawdzeniu kompresji, rozebraniu wszystkiego do golizny mam problem decyzyjny. Poniewaz opini wsrod lodzkich mechaniorow jest wiecej niz ich samych dlatego prosze o wsparcie : tulejowac cylindry na oryginalnych(ew. nowych) tlokach o wymiarach nominalnych, czy szlifowac i dobrac tloki nadwymiarowe? Poniewaz znalezienie silnika do gs 550 z 83 roku od Niemca, ktory tylko na wielkanoc wokol kosciola jezdzil graniczy z cudem, dlatego zostaje mi jeno takie rozwiazanie. Pozdrawiam Filip
  4. Moim skromnym zdaniem kupienie drugiego motonga jako zestaw czesci nie nalezy do tanich rozwiazan. No i srednio odpowiedziales na moje pytanie. Temat jak najbardziej aktualny. Jesli znajdzie sie ktos chetny prosze o kontakt na priv. Pozdrawiam Filip
  5. Witam, szukam kogoś kto podejmie się oceny stanu motocykla stojacego w Olesnicy (glownie chodzi o kompresję i gazniki). Poniewaz jestem z Łodzi nie moge tego zrobić osobiscie. Oczywiscie ten kto podejmie sie tematu moze oczekiwac gratyfikacji:D Pozdrawiam Filip
  6. Skoro mozna podwazac to juz sie mniej wstydze:D Duzy srubokret pomogl, co prawda w serwisowce nie widzialem miejsc. Musze sie bardziej wczytac. Głowica i cylindry nie ucierpialy. Zmechaciłem upg, raczej nie do odprasowania :D Kolego Szynszyl myslalem o odpaleniu silnika ale nie moglem zdecydowac czy lancuch rozrzadu trzymac reka czy mocno zebami :D Dzieki za pomoc!
  7. Gumowy młotek już się prawie rozleciał. Głowica ani drgnie. Poprzedni właściciel musiał naoglądać się macgyvera bo pod jedną z płytek regulujących znalazłem...połowę żyletki. Próbuje dalej. Zdjąłem. Nie jestem dumny ze sposobu ale się udało.
  8. witam, mam problem ze zdjeciem głowicy z gs 550. Odkrecilem wszystkie śruby(zgodnie z serwisowka), głowica nawet nie drgnęła. Byc moze popszedni wlasciciel podkleil uszczelke silikonem. Czy jest jakis magiczny sposob na podparcie i zdjęcie glowicy? Nie chce walczyć z tym problemem zbyt ekspansywnie bo mam złe doświadczenia w naprawianiu aluminium młotkiem:D Czym i gdzie złapać? Silnik jeszcze na ramie, bo wg serwisowki nie ma potrzeby rozbierać wszystkiego na stole. Liczę na wsparcie. Pozdrawiam Filip
  9. planuje zlozyc do kupy gs 550 w oryginale. ten sprzet kupilem zeby wyciagnac troche zlomu. nie wiem jak jezdzi sie na oryginalnym zawieszeniu od gs 550. lezy w kacie i czeka na troche wolnego czasu. na tym przodzie smiga bardzo stabilnie. czy ten system nastrecza trudnosci przy remoncie?
  10. witam, zanabylem dawce czesci w postaci skladakowej gs 550 e + rozniasta druciarnia. Czy moze orientuje sie ktos od jakiego motocykla sa regulowane amortyzatory ze zdjecia? :D http://img510.imageshack.us/img510/1966/p1010726small.jpg z gory dzieki za odp
  11. Rzeczywiście wąsy sprężyny były na siłę wygięte na automacie. Ustawiłem według wskazówek. Działa i buczy:D Dzieki!
  12. No wlasnie zauwazylem to rozgiecie. Chyba poprzedni wlasciciel przekombinowal i sprezyne zalozyl wygieta. Po czym ten detox, bo tworczy i owocny :icon_mrgreen: Jak zaloze spowrotem dam znac czy dziala i buczy. Dzieki :lalag:
  13. witam, mam gs 550 e z 83 roku w którym dzwignia zmiany biegów wisi luźno(tj. zeby zrzucic bieg w dół 6->5->4-> itd musze lekko uniesc dzwignię i dopiero docisnac w dol). Na wałku czuć delikatny opór spręzyny automatu, ale nie wiem czy takie powinno być położenie w/w. Zalaczam zdjecie i prosze o wsparcie bo w manualu doczytac nie moge jak ten wałek(ten na ktorym montuje dzwignie zmiany biegow) wyjac bez zdejmowania silnika i jak ewentualnie to ustawic(automat, sprezyne). W manualu nie znalazlem. http://picasaweb.google.pl/lh/photo/XR75Eh...feat=directlink Z gory dziekuje za wskazowki Filip
  14. kompletny badz nie. najbardziej interesuje mnie prawa strona pozdrawiam p.s. odp na priv badz na [email protected] z dopiskiem MOTOCYKL w tytule
×
×
  • Dodaj nową pozycję...