much@ Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 (edytowane) Witam Zastanawiam się nad zmianą gaźnika w moim sprzęcie, wypowiedzcie się na temat tych typów gaźników jak i czym się różnią. Który lepszy od którego. Daje przykładowe ich zdjęcia, może jeszcze jakieś inne typy istnieją? Ja mam podobny do tego: http://img97.imageshack.us/img97/2016/7780846141.jpg A ty daje przykłady: http://img98.imageshack.us/img98/8190/745958165.jpg http://img98.imageshack.us/img98/951/7651134861.jpg http://img97.imageshack.us/img97/4913/786125144.jpg Edytowane 23 Października 2009 przez much@ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Masz hamownie ??? I kupe kasy na dysze, iglice, rozpylacze i inne badziewie wchodzace w sklad gaznikow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 on raczej kombinuje jak odpalić husaberga ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
much@ Opublikowano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Ja się was nie pytam jak ustawić i wyregulować, bo gaźnik o tych samych wymiarach da się wyregulować pod dany silnik bez hamowni. Pytam się jakie gaźniki której generacji są lepsze. A i na którym będzie lepiej palił. A w husabergu to by się przydał remont, to wiem. Ale chcę unikać problemów na przyszłość po remoncie, bo gaźnik taki jak ja mam to montowali w dwusuwach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Ja się was nie pytam jak ustawić i wyregulować, bo gaźnik o tych samych wymiarach da się wyregulować pod dany silnik bez hamowni. Pytam się jakie gaźniki której generacji są lepsze. Jezeli sie da to probuj :) A gazniki sa budowane do konkretnych silnikow, nie ma gaznikow kompletnie uniwersalnych, ktore mozna zakladac do byle jakiego silnika i bedzie on dzialal bez problemow. Czyli najpewniejszy kurs dzialan to sprawdzic jaki gaznik fabrycznie montowano do twego silnika i taki zakupic. Jedno co moge ci powiedziec ze nie powinien byc to chyba gaznik podcisnieniowy, jako ze nie o takie dzialanie chodzi w twoim silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
much@ Opublikowano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 A jaka firma jest najlepsza z tych gaźników starszego typu: Dellorto, KEIHIN, Mikuni ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Keihin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 dostajesz od futrzaka tytul Absurdu Roku. a wierz mi, ze na tym forum nie latwo o to ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.