ombre450 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 panowie jestem tutaj nowy i troszke czytalem tu i tam o tym motorku ale mam kilka waznych pytan. 1.kupilem motocykl yamaha wr426 z 2001 r.motor ma przejehane jakies 300km od nowosci ,cztery lata stal w garzu i nikt nim nie jezdzil,gosciu ktury go sprzedal jest zaufana osoba dlamnie i napewno przebiek jest prawdziwy wiec niejestem pewien czy mam oddac yamaszke na serwis czy poprostu smigadz bo czytalem ze trzeba sciagac jakies blokady itp. Wmotorku wymienilem tylko swiece bo nie palil a olej jest czysty jak lza.czy mam czyscic gaznik bo wydaje mi sie ze jakos nierowno hodzi ? I jeszcze jedno wazne pytanie na ta hwile co o tym motocyklu sadzicie?? z gury dzieki za jakiekolwiek odpowiedzi :notworthy: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Jesli to nie tajemnica, to ile to bezcen?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 oddaj moto do serwisu na przeglad startowy i zainstaluj sobie najnowszego fire foxa - poprawia bledy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ombre450 Opublikowano 16 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 200E :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Poproś kogoś kto jest w temacie to Ci pomoże. I naprawde wejź się za ortografię, bo to naprawde przesada, dostaniesz bana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 panowie jestem tutaj nowy i troszke czytalem tu i tam o tym motorku ale mam kilka waznych pytan. 1.kupilem motocykl yamaha wr426 z 2001 r.motor ma przejehane jakies 300km od nowosci ,cztery lata stal w garzu i nikt nim nie jezdzil,gosciu ktury go sprzedal jest zaufana osoba dlamnie i napewno przebiek jest prawdziwy wiec niejestem pewien czy mam oddac yamaszke na serwis czy poprostu smigadz bo czytalem ze trzeba sciagac jakies blokady itp. Wmotorku wymienilem tylko swiece bo nie palil a olej jest czysty jak lza.czy mam czyscic gaznik bo wydaje mi sie ze jakos nierowno hodzi ? I jeszcze jedno wazne pytanie na ta hwile co o tym motocyklu sadzicie?? z gury dzieki za jakiekolwiek odpowiedzi :notworthy: Jeśli rzeczywiście ma tylko nawinięte 300km :icon_eek: to prawdziwy rarytas Ci się trafił (mam na mysli tylko przebieg :biggrin: ) mimo to jednak normalny przedsezonowy przegląd jest konieczny bo jak sam piszesz moto stało 4 lata więc takie sprawy jak olej+filtr, smarowanie, czyszczenie filtra powietrza itp. powinieneś wykonać, może okazać sie także konieczne czyszczenie gaźnika. Jeśli chodzi o samo moto to jak dla mnie średnio udany, oczywiście w 2001r. było świetne ale na dzień dzisiejszy trochę je czas posunął :biggrin: i konkuręcja poszła do przodu, wspomniałeś o świecy no właśnie ta maszyna lubi świece zjadać :wink: , dziadowsko też pali po glebie jeśli nie zapali od razu to stoisz i czekasz bo jeśli będziesz kopał to świece masz na 100% do wywalenia a dostanie się do niej łatwe nie jest :icon_mrgreen: poza tym jak dla mnie dziwnie się prowadzi ale to już kwestia gustu a z tym się nie dyskutuje, fabrycznie te maszyny były blokowane w kilku miejscach i w takim stanie jest nieco mułowate ale po odblokowaniu jest już nieźle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 (edytowane) Witam i gratuluje! Za ta kase i z takim przebiegiem to masz okazje stulecia. Jest na allegro WRka ale z 2002 roku za 11 000 zl. Sprzet daj do zrobienia, czyszczenie, regulacje - drobne koszta w stosunku do tego ile za sprzet zaplaciles i bedzie spokoj. Ja poluje na ta maszyne na nastepny sezon. Z tego co juz sie dowiadywalem od posiadaczy to zachwalaja trwalosc tego modelu. moze i ciezki jak na te lata 125.5 kg z plynami ale za to solidna jednostka. Problemy podobno ze skrzyniami, jedni je maja drudzy nie takze moim zdaniem to wina nieumiejetnego wrzucania biegow bez sprzegla (czesto wystepuje ten problem jesli sie uzywa jako supermoto bo skrzynia nei lubi stalych, wysokich predkosci na wysokich biegach), dotyczy to i tak kazdego modelu 400,426,450. Filmik w ramce jak wyglada ten problem http://colonelkern.com/motorcycle.htm (gdzies w srodku) Pawel z forum mowi ze maja wadliwe lozyska na wale i mocowania statora. Z tego co wiem to problemy z lozyskami mialy modele 400 a w 426 to poprawiono, widocznie czasem i na to trzeba w tych rocznikach uwazac. Masz tytanowe zaworki takze kontroluj je co jakis czas. Zazwyczaj konczy sie tylko na sprawdzeniu. Zamienniki stalowe juz sa dostepne na naszym rynku do tego modelu, trzeba tylko pamietac ze twardsze sprezyny sa wymagane. Mimo tych wad motocykl ten mnie wogole nie odstrasza, wiem przynajmniej na co zwrocic uwage. Ludzie robia nimi 30 000 mil i zero problemow, tylko duperele. Jak dbasz tak masz, przynajmniej Ty masz zaje*ista sprawe bo nawet nie dotarta maszyna. Teraz rzeczy ktore warto zrobic zeby maszyna odetchnela. - Bardzo mocno jest ten motocykl zdlawiony na wydechu - kupuj akcesoryjny. - Blokada przy gazniku, uniemozliwia maxymalne otwarcie przepustnicy. Link jak to zrobic http://www.thumperfaq.com/throttle.htm - modyfikacja O-ring w gazniku (w tej chwili thumpertalk jest zamkniety ale jutro juz otworza bo tam znajduje sie cale info co zrobic i jak. Jest na stronie z filmikiem o wyskakujacym 5tym biegu) - czujnik polozenia przepustnicy (problemy przy jezdzie ze stala predkoscia ok 100km/h) - modyfikacja z niebieskim kablem (nie doszedlem do tego) - sciagniecie gornej pokrywy filtra zeby lepiej maszyna oddychala - Mozna ustawic walki rozrzadu pod specyfikacje YZ-F'ki (bardziej agresywna charakterystyka) - Najlepsze na koniec. Automatyczny dekompresator. Mozna albo kupic sam walek rozrzadu wydechowy firmy hotcams http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-YAMAHA-...=item35a3ac570e wkladasz i po sprawie. Albo mozna wsadzic walek z rocznikow 2003 YZ-f lub WR. Bo oba mialy w tych latach automatyczny, tylko ze trzeba cos jeszcze pozmieniac, nie pamietam. Efekt? odpalasz jak 2suwa. Pozdrawiam i zaktualizuje jak sie thumpertalk uaktywni. Dla mnie to nastepca po DR-Z. Kola Supermoto juz mam, brakuje tylko motocykla :P PS. Widze ze jestes z katowic, chetnie bym kiedys zobaczyl maszyne :) A moze chcesz sie zamienic na DR-Z ;) Dodam jeszcze pare istotnych informacji dzieki ktorym powtarzajace sie pytania znajda odpowiedzi: Zmiany w poszczegolnych modelach WR 400/426/450 oraz 250 http://www.yamaha-motor.pl/designcafe/en/a...story&pageNum=1 Oraz historia WR'ki: http://www.yamaha-motor.pl/designcafe/en/a...eries&pageNum=3 Edytowane 17 Października 2009 przez JACA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ombre450 Opublikowano 19 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 (edytowane) dzieki za fajną odpowiedz mam jeszcze kilka pytan ale to nie dzisiaj :bigrazz: Spotkanie z milą checią tylko jak zjadę z tego okrutnego Dublina na wiosnę :banghead: Edytowane 19 Października 2009 przez ombre450 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.