xtrvfr Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 hi ja tez trenuje stawianie zygzaka jak jest lekko pod gurke to mi niezle wychodzi na płaskim jeszcze mam problem ale to wszystko do doszlifowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 niewiem dlaczego macie takie problemy ja nawet cz 350 stawiałem a wy pojemnosciami ponad 500 nie mozecie ?? cos jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan starszy Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Podobny problem miałem z GSXR 600 kręciłem z gazu i lipa ,mocowałem się tak przez 2 tygodnie i wiecie, jakie jest rozwiązanie:Balans ciałem a nie gazem stajesz na nóżkach i odginasz się do tyłu a wtedy każdy motocykl pójdzie na gumę.Powodzenia!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexz Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2004 mozee ktos mi objasni jak to zrobic na hayii i wcale nie zartuje najlepiej krok po kroku czxy nie jest za ciezka itd bo jesli chodzi o kolo to jestem zielony ...... jak na obrazku :mrgreen: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan starszy Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Jajec sobie stary nie rób taki moto jest przeznaczony dla wytrawnych oblatywaczy jak chcesz uczyć się jazdy na gumie na takim gracie to zbieraj na gips i opłać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEM Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Ej chłopaki to jest troszke śmieszne ja mam ETZ 251 i przy dobrych wiatrach na 2 z gazu idzie na tylnym ( ale tylko jak jest delikatnie z góry) a normalnie ze sprzęgła jak jej pierdykne to grzmoci aż strach.A wy tutaj plastików na tylnym nie możecie. Nie chce się tu z nikim kłócić ale ja na mocniejszym motocyklu niż 251 nie jeździlem ale wydaje mi sie że postawienie japonca to nie jest taka straszna rzecz :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pushek_CBR Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 ja wczesniej jak jezdzilem na nsr to i z gazu ja stawialem i troche podjezdzalem tylko na stojaca, a w cbr kiedy nie odkrece jej to kolo troche odleci, bo mam wieksza zembatke z tylu spidi - tak dopiero teraz wyczailem ze ta twoja cbr to z bt4bb ;p moj qmpel ma film jak na tylnie ja stawiasz na lotnisku a tak przy okazji to pochwale sie nowym zdjeciem :buttrock::D::D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2004 No to może jak tak z kawasaki na MZ zeszliśmy to ja mam pytanie takie:na którym biegu Jawa TS 350 powinna iść JESZCZE na gume. Ja moja tylko na jedynce ze sprzęgła umiem postawić. Czy da się na wyższych biegach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Ej chłopaki to jest troszke śmieszne ja mam ETZ 251 i przy dobrych wiatrach na 2 z gazu idzie na tylnym ( ale tylko jak jest delikatnie z góry) a normalnie ze sprzęgła jak jej pierdykne to grzmoci aż strach.A wy tutaj plastików na tylnym nie możecie. Nie chce się tu z nikim kłócić ale ja na mocniejszym motocyklu niż 251 nie jeździlem ale wydaje mi sie że postawienie japonca to nie jest taka straszna rzecz :mrgreen: Czesc,gdyby taczka miala silnik to byla by najlepszym sprzetem do latania na gumie (gdyby miala 2 kola). W przeciwienstwie do 251 ZX7R jest motocyklem sportowym, projektowanym z mysla o wyscigach, a nie o ujarzmiajniu przedniego kola. To się ma doskonale prowadzic (i tak jest w rzeczywistosci). Siódemka nie powinna byc krytykowana za brak checi do jazdy na jednym - japonski konstruktor mial zaprojektowac maszyne do wygrywania wyscigow i nie przemyslal faktu, ze przecietnemu Polakowi bardziej zalezy na gumowaniu. Chce wrocic jeszcze do spraw technicznych - w jakichkolwiek motocyklach parametr "moc maksymalna" nie odgrywa roli przy podnoszeniu koła i nie ma na to wpływu. Piony dzieja sie dzieki momentowi obrotowemu i to on sprawia uzytkownikom tyle radosci. Powodem dla jakiego 7ka niechetnie podnosi przod nie jest brak mocy, momentu, a rozstaw osi - aż 1435 mm. Do tego rozkład masy ok. 65%/35%... Do tego spora nadwaga - 203 kg "na sucho"... Darzę ZX7R wielkim sentymentem i nie milo mi sie czyta texty jak wszyscy na to psioczą... :? A 251 jeż kiedyś jeździlem... :buttrock: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duff Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2004 No właśnie ZX7 to świetny superbike (choć teraz troche odbiega od konkurencji), stworzony przede wszystkim do jazdy na torze, choć świetnie radzi sobie też na drodze :D . Tak jak zauważył a!ntek 7ka jest ciężka, ma duży rozstaw osi i po prostu nie jest stworzona do jazdy na kole tak jak choćby Blade czy Srad. :D Zakładając tego posta chciałem po prostu poznać opinie i doświadczenia użytkowników ZX7 w tym temacie! Tak więc rozwalają mnie gadania typu ''jak moja ETZ 251 potrafi, to ty tym bardziej musisz ZX-em'' :buttrock: . Stary co to za porównanie! Może jak sobie zdasz sprawę jaki jest nacisk na przednią oś w ETZ to zrozumiesz dlaczego tak leciutko idzie pod gaz! :mrgreen: pozdrawiam :namoto: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2004 No to może jak tak z kawasaki na MZ zeszliśmy to ja mam pytanie takie:na którym biegu Jawa TS 350 powinna iść JESZCZE na gume. Ja moja tylko na jedynce ze sprzęgła umiem postawić. Czy da się na wyższych biegach? hmmmmm cos masz z tą jawą , na 1 bez sprzęgła , 2 sprzegło i 3 czasami jak powieje :buttrock: jawa ma dośćspecyficzne prrzełozenia ale powinna isc spokojnie bez sprzegła na jedynce , musisz jej tylko pomuc , swoj drogą to ja nawet na jawke 50 stawiam na koło i przejezdzam z 30 m ( troszke sie trzeba pogimnastykowac ) ale jakie miny mieli kumple na MZ jak im pod nosem zajechałem na 1 kole a oni ani be ani me ... trening czyni mistrza , czy to jawka czy kawa .....pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Wiesz jazda na gumie to zabardzo mnie nie kręci. Nie chce stawiać jej za agresywnie bo to nadwyręza motocykl, a pozatym to mam gule że kopyrtne do tyłu to próbuje na jak najniższym biegu.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo2x Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Pare dni temu mialem przyjemnosc (raczej wątpliwą0 jazdy na ZX7 i rzeczywiscie cos słabo idzie na kolo z gazu - ogolnie to jednak troche ociezała i przstarzała konstrukcja - duoz lepiej jezdziło mi sie na zx 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 trening czyni mistrza , czy to jawka czy kawa Nie to, zebym sie czepial, ale świeżych Właścicieli Japonii pragnę uświadomić, że może i fakt... trening czyni mistrza, trzeba tylko wziac pod uwage koszty. Jawka to jawka - flaszka i drugi egzemplarz w garazu. Do ZX7R to jesli stawia sie ze sprzegla to w najlepszym wypadku lecą tarcze - koszt samych czesci ok. 500 pln, oba łańcuchy dostaja niezle w kosc - o ile lancuch przeniesienia napedu mozna wymienic bez rozbierania silnika - koszt ok. 1200 pln to z drugim nie jet tak latwo. Dodajcie do tego, ze podczas latania na jednym w Kawach zaciera sie legendarna panewka na 3ciej korbie - mam mowic dalej? OK - kto nie opuszcza motocykla na 2 koła z gazem to lecaca w dol masa ZX7R nie robi dobrze przedniemu zawieszeniu (łożyska, uszczelniacze). Plus tylna opona, ktora sie zuzywa kilkakrotnie szybciej. Ile kosztuje w sklepie opona do Jawy? Bo 190/50/17 o indeksie predkosci ZR średnio 700 pln. Zabawa i lansing jest moze konkretny jezdzac na kole, ale pamietajmy o kosztach - pierwszy serwis moze okazac sie bolesna sprawa - zupelnie jak nakrycie sie sprzetem podczas gumowania. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Pare dni temu mialem przyjemnosc (raczej wątpliwą0 jazdy na ZX7 i rzeczywiscie cos słabo idzie na kolo z gazu - ogolnie to jednak troche ociezała i przstarzała konstrukcja - duoz lepiej jezdziło mi sie na zx 9 Do co potrafi 7ka to przede wszystkim jezdzic po zakretach i z tego wlasnie powinen czerpac przyjemnosc wlasciciel tego ZXa. 9tka (poza modelem 2002/2003) duzo gorzej czuja sie na winklach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.