jurekkk Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Witam sprawa polega na tym iż potrzebuje schematu instalacji elektrycznej. oto dane motocykla: Suzuki GSX750S Katana rok produkcji 1983 (chyba ponieważ tego nie mogłem znaleźć ale rocznik od 81 do 84max) tych motocykli jest bardzo mało w Polsce. nagmatwałem w instalacji a dokładniej koło aku jakie kable idą do aku i przy regulator napięcia-alternator o te kabelki mi chodzi jeżeli ktoś ma schemat bądź ma suzuki gsx750s i jest chętny mi opisać gdzie jaki kabel szedł będę wdzięczny (dodam że znam się trochę na instalacjach więc o zrozumienie będzie łatwo co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Jutro jak bede mial czas, a jak nioe to w weekend. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekkk Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 oki czekam dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 jesli to nie problem to prosilbym rowniez o link z manualem lub plik na poczte: [email protected] pomimo dosc dlugich poszukiwan nie udalo mi sie znalezc nic do wersji S - mam natomiast instrukcje dla gsx750se, gdyby ktos potrzebowal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Mało tego bo wyglada dosc dziwacznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Szynszyl ja mam tylko papierowa serwisowke, wiec niestety nic przeslac nie moge. Obie wersje na Europe i US sa pod wzgledem instalacji ladowania jednakowe i polegaja na puszczenia jednego z kabli pradowych altka na przelacznik swiatel w kierownicy i dopiero z powrotem. Z altka wychodza kable zolty, bialo niebieski i zielono bialy. Dwa pierwsze ida wprost do regla, a zielono bialy idzie do prawego przelacznika swiatel na kierownicy i stamtad wraca bialo czerwonym do regla. z tego ostatniego wychodzi jeszcze kabel czerwony ktory idzie pod bezpiecznik 15A i stamtad do plusa baterii. Oprocz tego na plusie baterii siedzi o wiele grubszy kabel zolto zielony idacy do przekaznika rozrusznika i potem do rozrusznika. Jezeli masz to rozwiazanie instalacji to musisz zwrocic uwage na jakosc polaczen przewodow w przelaczniku swiatel i na masowanie regla, ktory siedzi na puszce baterii i przez nia zwykle ma bardzo kiepska mase. Druga mozliwoscia tej instalacji jest wprowadzone w polowie 83r rozwiazanie standartowe - 3 zolte kable z altka ida do regla, ktory masowany jest kablem czarnym i pradowy kabel ( czerwony ) idzie jak poprzednio do baterii . Na puszce bezpiecznikow jest rozdzielnia kabli z ktorych jeden pradowy idzie do stacyjki a stamtad do przelacznika swiatel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.