jimi11 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 No to juz podalismy proponowane. Temat jak najbardziej aktualny z "pierwsze moto". Osobiscie smigam GPZ, mocy mi braklo juz po miesiacu, ale teraz ciesze sie jazda :) Moze cos pomiedzy "pierwszym moto" a "dojrzalym" - SV650? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riki M Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 No to juz podalismy proponowane. Temat jak najbardziej aktualny z "pierwsze moto". Osobiscie smigam GPZ, mocy mi braklo juz po miesiacu, ale teraz ciesze sie jazda :) Moze cos pomiedzy "pierwszym moto" a "dojrzalym" - SV650? ladny "golas" ale tutaj akurat o Kawasaki cos chce sie dowiedziec :biggrin: cos moze o ER-6 9(n,f) ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 śledząc twoje wątki proponowałbym ci rometa http://news.bikeworld.pl/rowery_zdjecia/20..._1230377291.jpg lekki, zwinny, łatwy do opanowania na początek, hamulce tarczowe, twoje kobiety na pewno nie będą miały nic przeciwko, co prawda bez plastików i tylko jeden koń (w dodatku nie mechaniczny) ale z czasem jak sobie łydy wyrobisz to i moc i moment się zwiększy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riki M Opublikowano 18 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 śledząc twoje wątki proponowałbym ci rometa http://news.bikeworld.pl/rowery_zdjecia/20..._1230377291.jpg lekki, zwinny, łatwy do opanowania na początek, hamulce tarczowe, twoje kobiety na pewno nie będą miały nic przeciwko, co prawda bez plastików i tylko jeden koń (w dodatku nie mechaniczny) ale z czasem jak sobie łydy wyrobisz to i moc i moment się zwiększy :D hehe naprawde ladny ! widac nasza technika tez idzie do przodu . p.s. ladniejszy mam w garazu :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keryn Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 (edytowane) hehe naprawde ladny ! widac nasza technika tez idzie do przodu . p.s. ladniejszy mam w garazu :bigrazz: No no.. chyba wracasz do moto po przerwie? Nie do końca czuję jakiego typu maszynami jeździłeś lub chciałbyś jeździć - a to właściwie podstawowe kryterium, niezależnie od marki - więc może, tak w ramach eksperymentu, zajrzyj do salonu, usiądź na Kawę Ninja 250 i... napisz jak Ci się podoba, ok? :wink: Ale skoro mowa o wyborze Kawasaki, to coś wtrącę. Jeśli to nie jest Twój pierwszy sprzęt (a tak nie jest?), Jeśli jeździłeś naprawdę sporo (naście??) na mniejszych do 250 włącznie (a tak zrozumiałem?), Jeśli ma to być Kawaski (a ma tak być?), to moimi typami do wyboru byłyby: - Z750 (słynny mały Z'ed) - ER-6N (n-naked - "f" jest oplastikowany) Za duży? Za mocny? Diabła tam. Jeśli jeździłeś na kilkunastu różnych 250'kach - to ogarniesz. Po dosyć wnikliwy opis ER6n/f skocz do... kiosku po aktualny Świat Motocykli (Listopad'2009) :bigrazz: O 750 poczytaj na forum "z1000/z750" - wiedzą dużo, piszą jasno, dużo dobrych ale i trochę gorzkich słów (bo ekstremalnie twarde zawieszenia jak na pierwszy sprzęt, bo przy 160 urywa głowę na Z (co okazało się wyssane z palca), że zbyt spokojny silnik, gładki jak pupcia niemowlęcia co zupełnie nie przystaje do wizerunku maszyny...) Dołączę się do chóru mówiących - najważniejsze, by był zadbany. To podstawa. Jak trafisz na paździerz, to, sorry, na to mądrych nie ma. Oczywiście zawsze może być coś nie tak. Czasem miejskie legendy mówią o wadach wręcz konstrukcyjnych. Na ten przykład w 2007 roku pojawiły się donosy o wadliwej ramie ER6, która, PODOBNO, pękała w okolicy prawego mocowania silnika (zbiega się tam prawy podciąg ramy i rura obejmująca głowicę silnika). I wielkie halo, że trzeba to sprawdzać, co nielatwe, bo o ile w wersji n miejsce to obejrzeć można stosunkowo łatwo, o tyle „F" blokuje dostęp owiewkami. Czy to znaczy, że ER6 jest słaby? Absolutnie nie. Nadzwyczaj często okazywało się, że radośni posiadacze za często "na gumie latali" i lądowaniem nadwyrężali konstrukcję (co, nota bene, z kolei diabelsko radośnie podpowiada nam, co można z tym cudeńkiem robić.. :icon_twisted: ) Sam zastanawiałem się nad nimi: - ER6n odrzuciłem, bo jednak ciut za słaby (ostatnim była CB 500 a potem trochę Hornet i "wciąż było mało" :wink: ) - chociaż wygląda mega-zajebiście! - Z750 odpadł, chociaż nie mogłem oderwać od niego patrzałek, ale jednak odpadł, ponieważ... zobaczyłem i przetestowałem dużego Z1000 :icon_twisted: Szukaj, sprawdzaj, oglądaj... bo :crossy: trzeba mieć! Edytowane 27 Października 2009 przez Keryn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 1999r GPZ600R 2001r GPX750R 2004r ZX-9R C2 Kolejny motocykl to będzie również Kawasaki ale raczej nie szybko bo dziewiątka jest tak kochana że nie w głowie mi szukać czegoś młodszego/mocniejszego ;) Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riki M Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 fajnie napisane kilka mądrych slow ! :biggrin: naprawde jestem trudnym klientem,ale jak juz kupie to potrafie docenic i znalezc wiecej plusow niz opisuja to wielcy znawcy :bigrazz: o er6 rozmyslalem ...chce cos do przyjemnej jazdy na dwoch kolach. ....stac mnie i to jest duzy problem bo kilkanascie lat temu docenil bym byle co. nie potrzebuje motocykla do szalenstw,autem jezdze rozwaznie a jest czym pojechac :bigrazz: 1999r GPZ600R 2001r GPX750R 2004r ZX-9R C2 Kolejny motocykl to będzie również Kawasaki ale raczej nie szybko bo dziewiątka jest tak kochana że nie w głowie mi szukać czegoś młodszego/mocniejszego ;) Pozdro all :flesje: dziewiatka jest piekna ...fakt ! a co myslisz o nowym Z1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) Keryn masz w zupełności świętą rację. Wszystkie te mity o Kawasaki zrodziły się od pękających ram w modelach ZX9R i ZX6R, a wszystko dlatego że kilku pajaców nie miało pojęcia jak jeździć na kole i przy schodzeniu na 2 koła walili przednim o asfalt aż główka ramy wołała o litość ... Ja osobiście przymierzam się do kupna Kawasaki ZX7R na nowy sezon, ale ciii żeby nie zapeszyć. :P Pozdrawiam Edytowane 28 Października 2009 przez DawidP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riki M Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Keryn masz w zupełności świętą rację. Wszystkie te mity o Kawasaki zrodziły się od pękających ram w modelach ZX9R i ZX6R, a wszystko dlatego że kilku pajaców nie miało pojęcia jak jeździć na kole i przy schodzeniu na 2 koła walili przednim o asfalt aż główka ramy wołała o litość ... Ja osobiście przymierzam się do kupna Kawasaki ZX7R na nowy sezon, ale ciii żeby nie zapeszyć. :P Pozdrawiam p.s. kiedys ,jak kupowalem Auto Technike Motoryzacyjna to byl dla mnie najpiekniejszy motocykl-marzenie . a to bylo dawno ,dawno juz nawet nie wiem czy nadal wydaja to czasopismo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) p.s. kiedys ,jak kupowalem Auto Technike Motoryzacyjna to byl dla mnie najpiekniejszy motocykl-marzenie . a to bylo dawno ,dawno juz nawet nie wiem czy nadal wydaja to czasopismo . Moim zdaniem motocykl jeśli chodzi o design wiele nie stracił przez te lata. Dla mnie najlepiej prezentuje się z profilu bo ma tak dajnie zadarty "tyłeczek". :) Edytowane 28 Października 2009 przez DawidP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riki M Opublikowano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Moim zdaniem motocykl jeśli chodzi o design wiele nie stracił przez te lata. Dla mnie najlepiej prezentuje się z profilu bo ma tak dajnie zadarty "tyłeczek". :) otoz to ! jest zajebisty i nadal piekny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 A ja odstawiłem swoją niunię do mechanika na zimowy przegląd, mimo że pali na dotyk, chodzi równo i zbiera się na zawołanie. Zapytacie po co? Ano po to, żeby za pół roku nie skomleć, że coś puka, stuka, nie jedzie, dymi lub pęka i że Kawasaki w krzaki. :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riki M Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 A ja odstawiłem swoją niunię do mechanika na zimowy przegląd, mimo że pali na dotyk, chodzi równo i zbiera się na zawołanie. Zapytacie po co? Ano po to, żeby za pół roku nie skomleć, że coś puka, stuka, nie jedzie, dymi lub pęka i że Kawasaki w krzaki. :icon_twisted: mądre i profesjonalne podejscie :biggrin: nie szutka jedzic ,trzeba tez dbac p.s. bez cukru....ale wlasnie od kogos takiego mozna kupic uzywke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 mądre i profesjonalne podejscie :biggrin: nie szutka jedzic ,trzeba tez dbac p.s. bez cukru....ale wlasnie od kogos takiego mozna kupic uzywke. Ale o sprzedaży na razie nie myślę. :biggrin: Szkoda by mi było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riki M Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Ale o sprzedaży na razie nie myślę. :biggrin: Szkoda by mi było. piekny ale nie dla mnie :bigrazz: p.s. za szybki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.