Paweł B Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Kuźwa brak słow poszedł jeden zawór ssący 2 cylinder urwana główka zaworu, przyczyny mogły byc 2 pierwsza to główka sie sama urwała a druga to zawór sie zawiesił tłok walnoł i urwał gółwke wbił ją w gniazdo zaworowe reszta zaworu pokiereszowała tłok , na gładzi cylindra jest popszeczna szrama dośc głęboka i nawet niegróbe rysy w zdłuż , głowica złom pęknięty i troche urwana jest prowadnica w głowicy od strony komory spalania , zawór sie wykrzywił i pękło, przepraszam za kiepska jakośc zdjęc co do silnika moge wrzucac głowice od 1100 z 40 gaźnikami ? czy lepiej od 750 z 38 ?gaźnikami ?oczywiscie chodzi o kompletne głowice zwałkami , co zrobic zcylindrem tłokiem? http://img338.imageshack.us/i/zdjcie008h.jpg/ http://img62.imageshack.us/i/zdjcie009a.jpg/ http://img35.imageshack.us/i/zdjcie010l.jpg/ http://img62.imageshack.us/i/zdjcie011.jpg/ http://img75.imageshack.us/i/zdjcie012r.jpg/ http://img75.imageshack.us/i/zdjcie014k.jpg/ http://img101.imageshack.us/i/zdjcie015.jpg/ http://img16.imageshack.us/i/zdjcie016gv.jpg/ http://img443.imageshack.us/i/zdjcie017j.jpg/ http://img101.imageshack.us/i/zdjcie018.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Silnik nie wytrzymał gumowania, jak opadałeś tłok dorwał zawór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 (edytowane) co??niemożliwe jak opadałem tłok dorwał zawór hehe nieno niechce sie kłucic ale by wszystkie a nie jeden poszedł,... coś jest nie tak albo sie urwał z przeciązenia od obrotów albo był felerny , reszta zaworów jest ok, w kazdym badź razie głowica złom , prowdnica uszkodzona , i teraz sie zastanawiam nad głowica jak myslicie od gsxr 1100 kompletna czy gsxr 750 91r? razem z gaźnikami 38 do 1100 40 gaźniki?? niewiem własnie na której by silnik miał jaką moc a jaki moment mniejwięcej.. , który silnik 750 czy 1100 olejak ma ostrzejsze czasy rozżądu 750? Edytowane 23 Września 2009 przez Paweł B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Zeby przekrecac w taki sposob silnik musisz miec zmienione sprezyny i mocowania sprezyn / zaworow. Jesli chodzi o glowice to raczej patrz nie na czasy rozrzadu, a wielkosc komor spalania i jak wyglada sprawa odleglosci miedzy tlokiem i zaworami, zeby znowu kaszany z tego nie bylo. Jak chcesz gumowac to sprzedaj to co masz i kup sobie F3 / 4i - jest szansa ze 3 - 4 sezony przelata bez rozwalki silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 W swoim zyciu widziałem kilkanaście "przekreconych" silników 2T i 4T. Zawsze były kompletnie uszkodzone a remont był na granicy opłacalności. Tutaj masz taki mix zbyt wysoka predkosć obrotowa + nagła zmiana położenia silnika, siła bezwładności dorwała akurat ten zawór. Masz sporo szczęscia przeważnie taki silnik efektownie eksploduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Dzięki za wypowiedź , hymm więdz rozglądam sie za głowią wydaje mnie się ze głowica od 1100 będzie miał większe zawory i komore spalania, bo 1100 ma "półokrągłe tłoki", a 750 ma płaskie , a ajk silnik 1100 miał głowie pod 40 gaźniki wię 1200 , tak raczej zrobie, ewentualnie się splanuje biorąc pod uwagę obecny luz tłoka od zaworów sprawdze an plastelinie , tłok tez do wymiany , co zrobic z gładzią cylindra drobne rysy mnie niepokoją bo jespoleruje i będzie git ale ta szrama głębsza zostawic, niema nierównosci ale pukniecie od zaworu jest... , no i ostatnie pytanko jak będe wrzucac tą głowice "nową" chciałbym wymienic sprężyny zaworowe na twardsze tymi zamkami mocowaniami zaworu , gdzie takie coś mogę kupic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 nie rozumiem dlaczego nie chcesz wlozyc glowicy od bandita 1200, juz jeden eksperyment sie Tobie nie udal, nie kombinuj... szukaj kompletu cylindrow z tlokami i glowice, niestety zabawa ta drogo Cie kosztowala a Ty dalej brniesz w przeswiadczeniu, ze robiac z kilku silnikow jeden bedziesz mial sprzet do gumowania pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Nie jest tak pieknie tak na dobra sprawe zeby ten silnik zył i sie do czegoś nadawał masz do wymiany cylidry i tłoki + głowice. Jesli chiałbyś zeby ten silnik pracował na obrotach wyższych niż skosnoocy załozyli trzeba by w nim zrobić sporo zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Witam to ze napisałem że jechałem na gumie nieoznacza że na niej jezdrze cały czas i do tego moto mam , czemu niechce glowicy bandita bo kosztuje 2x drożej , a chciałbym coś wycisnąc po drodze z tego silnika jak mam głowice do wymiany przeciez 1100 miał 150 koni przy ciśnieniu sprężania 10:0, bandit 9:5 , a do tego gaźniki 40 moge miec w dobrej cenie a 36 banditowskie sprzedac , głowice 1100 to ok 200zł + walki 150zł , stare włki sprzedam i wyjdzie mnie na to ż eza 150 będe miec głowice i na gaźnikach jeszcze zarobie , co do tloka to go tylko wymienie , niema sensu wymieniac cylindrów przypatrzyłem sie i widze że to idzie uratowac , tylko własnie niewiem 750 czy 1100 :banghead: moze pomoże coś "ANGLIK" z naszego forym bo ma ten sam piec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Od 750.Zabardzo nie siedze w temacie olejniakow ale nawet do gsxr1100 ludzie zakladali glowice i walki od 750. Dawalo to szybkie 10-12 km poprzez wzrost stopnia sprezania o okolo 0.5 stopnia oraz fakt ze glowica od 750 ma lepsze parametry przeplywu gazow.Z tego co sie orientuje od 88-89 jest najbardziej porzadana.Ewentualnie od Katany,sama glowica, ale nie walki rozrzadu. Oczywiscie nie jest to prosta przekladka czesci,walki rozrzadu wymagala precyzyjnego ustawienia wzgledem walu korbowego.Krzywki maja byc ustawione na 108 stopni ssacy i 110 wydechowy,w innym przypadku powtorzysz swoj eksperymant z glowica od Bandyta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 ok więdz wrzucam głowica ,wałki , gaźniki od 750, ale 91 rok ostatni olejak miał gaźniki 38, i większe zawory w głowicy , wiedz wrzucac od tego stardzego który miał jeszce gaxniki 36? , chyba te nowsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kargulvmax Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 No jeszcze łańcuszek rozrzadu musisz skrócic.Ja za przyczyne urwania zaworu obstawiałbym za mały luz na zaworze + wyzsze obroty i skutki sa.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.