Skocz do zawartości

problem z 1200 bandit stukanie w silniku panewka?


Paweł B
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kuźwa brak słow poszedł jeden zawór ssący 2 cylinder urwana główka zaworu, przyczyny mogły byc 2 pierwsza to główka sie sama urwała a druga to zawór sie zawiesił tłok walnoł i urwał gółwke wbił ją w gniazdo zaworowe reszta zaworu pokiereszowała tłok , na gładzi cylindra jest popszeczna szrama dośc głęboka i nawet niegróbe rysy w zdłuż , głowica złom pęknięty i troche urwana jest prowadnica w głowicy od strony komory spalania , zawór sie wykrzywił i pękło,

przepraszam za kiepska jakośc zdjęc

co do silnika moge wrzucac głowice od 1100 z 40 gaźnikami ? czy lepiej od 750 z 38 ?gaźnikami ?oczywiscie chodzi o kompletne głowice zwałkami , co zrobic zcylindrem tłokiem?

 

http://img338.imageshack.us/i/zdjcie008h.jpg/

http://img62.imageshack.us/i/zdjcie009a.jpg/

http://img35.imageshack.us/i/zdjcie010l.jpg/

http://img62.imageshack.us/i/zdjcie011.jpg/

http://img75.imageshack.us/i/zdjcie012r.jpg/

http://img75.imageshack.us/i/zdjcie014k.jpg/

http://img101.imageshack.us/i/zdjcie015.jpg/

http://img16.imageshack.us/i/zdjcie016gv.jpg/

http://img443.imageshack.us/i/zdjcie017j.jpg/

http://img101.imageshack.us/i/zdjcie018.jpg/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co??niemożliwe jak opadałem tłok dorwał zawór hehe nieno niechce sie kłucic ale by wszystkie a nie jeden poszedł,... coś jest nie tak albo sie urwał z przeciązenia od obrotów albo był felerny , reszta zaworów jest ok, w kazdym badź razie głowica złom , prowdnica uszkodzona , i teraz sie zastanawiam nad głowica jak myslicie od gsxr 1100 kompletna czy gsxr 750 91r? razem z gaźnikami 38 do 1100 40 gaźniki?? niewiem własnie na której by silnik miał jaką moc a jaki moment mniejwięcej.. , który silnik 750 czy 1100 olejak ma ostrzejsze czasy rozżądu 750?

Edytowane przez Paweł B
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby przekrecac w taki sposob silnik musisz miec zmienione sprezyny i mocowania sprezyn / zaworow.

Jesli chodzi o glowice to raczej patrz nie na czasy rozrzadu, a wielkosc komor spalania i jak wyglada sprawa odleglosci miedzy tlokiem i zaworami, zeby znowu kaszany z tego nie bylo. Jak chcesz gumowac to sprzedaj to co masz i kup sobie F3 / 4i - jest szansa ze 3 - 4 sezony przelata bez rozwalki silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W swoim zyciu widziałem kilkanaście "przekreconych" silników 2T i 4T. Zawsze były kompletnie uszkodzone a remont był na granicy opłacalności. Tutaj masz taki mix zbyt wysoka predkosć obrotowa + nagła zmiana położenia silnika, siła bezwładności dorwała akurat ten zawór. Masz sporo szczęscia przeważnie taki silnik efektownie eksploduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wypowiedź , hymm więdz rozglądam sie za głowią wydaje mnie się ze głowica od 1100 będzie miał większe zawory i komore spalania, bo 1100 ma "półokrągłe tłoki", a 750 ma płaskie , a ajk silnik 1100 miał głowie pod 40 gaźniki wię 1200 , tak raczej zrobie, ewentualnie się splanuje biorąc pod uwagę obecny luz tłoka od zaworów sprawdze an plastelinie , tłok tez do wymiany , co zrobic z gładzią cylindra drobne rysy mnie niepokoją bo jespoleruje i będzie git ale ta szrama głębsza zostawic, niema nierównosci ale pukniecie od zaworu jest... , no i ostatnie pytanko jak będe wrzucac tą głowice "nową" chciałbym wymienic sprężyny zaworowe na twardsze tymi zamkami mocowaniami zaworu , gdzie takie coś mogę kupic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem dlaczego nie chcesz wlozyc glowicy od bandita 1200, juz jeden eksperyment sie Tobie nie udal, nie kombinuj... szukaj kompletu cylindrow z tlokami i glowice, niestety zabawa ta drogo Cie kosztowala a Ty dalej brniesz w przeswiadczeniu, ze robiac z kilku silnikow jeden bedziesz mial sprzet do gumowania

pozdr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest tak pieknie tak na dobra sprawe zeby ten silnik zył i sie do czegoś nadawał masz do wymiany cylidry i tłoki + głowice. Jesli chiałbyś zeby ten silnik pracował na obrotach wyższych niż skosnoocy załozyli trzeba by w nim zrobić sporo zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam to ze napisałem że jechałem na gumie nieoznacza że na niej jezdrze cały czas i do tego moto mam , czemu niechce glowicy bandita bo kosztuje 2x drożej , a chciałbym coś wycisnąc po drodze z tego silnika jak mam głowice do wymiany przeciez 1100 miał 150 koni przy ciśnieniu sprężania 10:0, bandit 9:5 , a do tego gaźniki 40 moge miec w dobrej cenie a 36 banditowskie sprzedac , głowice 1100 to ok 200zł + walki 150zł , stare włki sprzedam i wyjdzie mnie na to ż eza 150 będe miec głowice i na gaźnikach jeszcze zarobie , co do tloka to go tylko wymienie , niema sensu wymieniac cylindrów przypatrzyłem sie i widze że to idzie uratowac , tylko własnie niewiem 750 czy 1100 :banghead: moze pomoże coś "ANGLIK" z naszego forym bo ma ten sam piec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 750.Zabardzo nie siedze w temacie olejniakow ale nawet do gsxr1100 ludzie zakladali glowice i walki od 750.

Dawalo to szybkie 10-12 km poprzez wzrost stopnia sprezania o okolo 0.5 stopnia oraz fakt ze glowica od 750 ma lepsze parametry przeplywu gazow.Z tego co sie orientuje od 88-89 jest najbardziej porzadana.Ewentualnie od Katany,sama glowica, ale nie walki rozrzadu.

 

Oczywiscie nie jest to prosta przekladka czesci,walki rozrzadu wymagala precyzyjnego ustawienia wzgledem walu korbowego.Krzywki maja byc ustawione na 108 stopni ssacy i 110 wydechowy,w innym przypadku powtorzysz swoj eksperymant z glowica od Bandyta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...