Skocz do zawartości

Suzuki Gs 550 E wałek zmiany biegów


drpotwor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

mam gs 550 e z 83 roku w którym dzwignia zmiany biegów wisi luźno(tj. zeby zrzucic bieg w dół 6->5->4-> itd musze lekko uniesc dzwignię i dopiero docisnac w dol). Na wałku czuć delikatny opór spręzyny automatu, ale nie wiem czy takie powinno być położenie w/w. Zalaczam zdjecie i prosze o wsparcie bo w manualu doczytac nie moge jak ten wałek(ten na ktorym montuje dzwignie zmiany biegow) wyjac bez zdejmowania silnika i jak ewentualnie to ustawic(automat, sprezyne). W manualu nie znalazlem.

 

http://picasaweb.google.pl/lh/photo/XR75Eh...feat=directlink

 

Z gory dziekuje za wskazowki

Filip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężyna pod tą dużą pionową dźwignią powinna blokować się o bolec który jest pod dźwignią. Delikatny luz tam może być ale nie za dużo co by cały wałek nie latał luźno. Łapy sprężyny na tym foto wydaję się być dziwnie rozgięte, w innych moto zmieniacz jest tak samo rozwiązany a sprężyna trochę inaczej łapie o bolec. No chyba że znowu mam jakąś wizję na detoxie. :biggrin:

 

A cały wałek zmieniacza (ten co jest na nim dźwignia) wyjmiesz tak jak jest teraz, bez rozgrzebywania silnika.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzyj dokładnie serwisówkę a zobaczysz jak powinna być założona sprężyna agrafkowa.

Jest po prostu zamonotowana odwrotnie.

Powinna być napięta wstępnie tymi wąsami do wewnątrz i dopiero założona na wałek zmieniacza.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...