RaY Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 hmmmm ja jeździlem i w Beriku i arlenie..... berik mi sie wydal lepszy. szycie i przede wszystkim protektory. moze dla tego ze byl wyzszy model... dlatego roznica byla widoczna? Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 ogolnie jesli chodzi o swiat to alpinestars jest najmocniejszy w kombikach (najwieksza sprzedaz), zreszta po MotoGp widac ze nie wywalaja kasy w bloto. Co do dainese to tez firma swietna i co kto lubi... potem mozna wymienic takie kombiki jak arlen ness (chociaz na swiecie ogolnie ta marka jest taka se), spidi, berik. z tanich europejskich i dobrych to moznaby wybrac PSI. Oceniasz tylko na podstawie tego ze w tych ciuchach jezdza zawodnicy, czy moze sam testowales kombiaki tych wszystkich marek? Wielu ludzi stawia Arlena o półkę wyżej niż Berika. Chociaż ja kompletnie różnicy w jakości nie widzę, nawet cena jest bardzo podobna. Według mnie kwestia doboru kolorystyki i chęć posiadania(badź niechęć ;) )smoka na plecach :P to główne między nimi różnice. Co kto stawia wyzej to raczej subiektywne odczucie, ale jesli szyte w tym samym miejscu to raczej roznica w design'ie i kolorystyce (berik uwielbia bialy kolor). Zgadzam się. Doadkowo mogę jedynie powiedzieć, że smok Arlena wieje agro... :bigrazz: Krąży na jakimś portalu reportaż o fabryce Berik/Arlen, inne znaczki, a te same szwaczki :biggrin: Jaki tego działania jest prawdziwy motyw? Nie wiem. Taki sam jak tego ze MediaMarkt i Saturn sa jednego wlasciciela. Wprowadzajac dwie oddzielne marki zwiekszasz baze klientow. Coraz wiecej firm (zwlaszcza odziezowka) stosuja ta strategie. Ogolnie jeden woli smoka, inny oczka berika. Jeden patrzy na bezpieczenstwo inny na wyglad. Jeden bedzie latal w tym po torze 250 kmh inny 80 kmh po miescie. Jeden bedzie jezdzil na tym na sporcie inny na turystyku. Jeden ma na to nieograniczony budzet inny malo srodkow. Tak wiec nie ma uniwersalnego rozwiazania i jednego slusznego kombiaka dla wszystkich. Oczywiscie mozna powiedziec ze np najwiecej kombiakow sie sprzedaje Alpinestars'a, ale to moze byc kwestia m.in. np. dobrego marketingu, czy tez rynku amerykanskiego, gdzie mniej znane sa euroejskie brandy. To ze Szkopek sie polamal to nie znaczy ze w Alpinestarsie by sie nie polamal (chyba ze macie na to jakies dowody). Moze tak, moze nie... Dodam jeszcze ze nie sprzedaje zadnych kombinezonow, wiec nie jestem z tego wzgledu stronniczy. Sam w kombi skorzanym nie jezdze, wiec i tutaj nie mam parcia na konkretna marke w ktorej juz jezdze. Zeby nie bylo ze w takim razie sie nie znam, to poprzymierzalem i pomacalem troszke kombiakow w ubieglym sezonie, a w nastepnym zamierzam sobie kupic, wiec temat mnie mocno interesuje. Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 To ze Szkopek sie polamal to nie znaczy ze w Alpinestarsie by sie nie polamal (chyba ze macie na to jakies dowody). Moze tak, moze nie... Dlatego też w tamtym miejscu wspomniałem, że w 4SR są protektory Prolife, na pewno nie gorsze od tych stosowanych w Alpinie czy też Dainese, dlatego uważam, że Twoje uwagi Tazzman są nie do końca trafne. Poza tym nie wiemy w 100% czy protektory stosowane przez np. Alpinę nie są w rzeczywistości dostarczane przez jakiegoś producenta tychże protektorów... Nie dawno na Discovery była seria programów w której przedstawiane były cotygodniowo historie motocyklowych marek. W ostatnim odcinku z kamerą byli właśnie we włoskiej fabryce Alpiny - swoją drogą to ciekawe bo na wszystkim jest Made in China... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 A jeszcze mialbym do was krotkie pytanie o porownianie dwoch chyba najtanszych kombinezonow na rynku: Tschul 303 http://moto-akces.pl/product_info.php?cPat...roducts_id=1560 Probiker PRX 4 http://www.moto-akcesoria.pl/kombinezon-sk...esciowy,p,22808 Chodzi mi o czyste porownanie, a nie komentarze w stylu: to gowno, alpinestars lepszy itp. Ew. krotko czym sie roznia od tych 4x drozszych modeli znanych firm (domyslam sie ze ochraniacze gorsze, mniej podwojnych szwow, brak siatkowego materialu w srodku) Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 A jeszcze mialbym do was krotkie pytanie o porownianie dwoch chyba najtanszych kombinezonow na rynku: Tschul 303 http://moto-akces.pl/product_info.php?cPat...roducts_id=1560 Probiker PRX 4 http://www.moto-akcesoria.pl/kombinezon-sk...esciowy,p,22808 Chodzi mi o czyste porownanie, a nie komentarze w stylu: to gowno, alpinestars lepszy itp. Ew. krotko czym sie roznia od tych 4x drozszych modeli znanych firm (domyslam sie ze ochraniacze gorsze, mniej podwojnych szwow, brak siatkowego materialu w srodku) ja mam tschula i jest ok (inny model wszakże) co to probikera to możesz zapytać Piotrka z forum "monsz" jak CI pokaze jak wygląda kombiak po sezonie (ok 20k km. bez gleby) to od razu CI przejdzie pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Szwagier ma Berika ja mam Tschula-czym się różnią? Berik ma fajniejszy dizajn i daje plus 10 do szacunku na drodze! Po 2 latach użytkowania(a kupywaliśmy w podobnym czasie) są w takiej samej kondycji-bez przebarwień, pruć, urwanych zamków, pęknięć... czy jego by mi bardziej pomógł w czasie gleby? hoy wie-dajcie mi dokument gdzie widać różnice to rozbijam skarbonke i kupuję Be... nie Dainese :) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) Tschul też ma takie protektory? Chodzi mi głównie o osłoniętą piszczel do miejsca, w którym zaczynają się protektory z butów (a nie tylko na kolanach) i ochraniacze na rękach podchodzące pod protektory rękawic (a nie tylko na łokciach). Jeśli nie, to nie wiem co chciałeś przekazać powyższym postem. Tanie kombiki, z którymi się spotkałem miały protektory takie jak w ciuchach tekstylnych, całkiem inaczej taki kombinezon leży niż prawdziwy sportowy kombik. Edytowane 28 Października 2009 przez skinny500 Cytuj Strona | Portfolio | FB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Szwagier ma Berika ja mam Tschula-czym się różnią? Berik ma fajniejszy dizajn i daje plus 10 do szacunku na drodze! Po 2 latach użytkowania(a kupywaliśmy w podobnym czasie) są w takiej samej kondycji-bez przebarwień, pruć, urwanych zamków, pęknięć... czy jego by mi bardziej pomógł w czasie gleby? hoy wie-dajcie mi dokument gdzie widać różnice to rozbijam skarbonke i kupuję Be... nie Dainese :) a powiedz mi czy Tschul robi kombi ze skory kangurka i wrzuca do swoich kombi protektory z tytanu? Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Czytam i czytam i powiem tak. Kur.... ale macie problemy :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 a powiedz mi czy Tschul robi kombi ze skory kangurka i wrzuca do swoich kombi protektory z tytanu? Ale co kaman? Co to za porównanie? Nawet najwyższy model Alpiny Racing Replica nie jest ze skóry kangura i nie każda firma ma coś takiego w ofercie. To nie jest żadna miarka jakości firmy czy jej produktów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Jeśli nie, to nie wiem co chciałeś przekazać powyższym postem. to że w codziennym użytkowaniu to małe różnice som :biggrin: i że trzeba jezdzić ostrożnie-bo jak się nadziejesz to nawet 120cm blachy i 8 poduszek powietrznych ci nie pomoże :biggrin: a ten dodatkowy ochraniacz na piszczelu ładnie go ochroni-jak się nogę przyszyje do reszty ciała po wypadku to będzie człek ładnie w trumnie wyglądał-no i jeszcze jedno jak leżysz w kałuży krwi po wypadku to najlepiej leżeć w DOBRYM DROGIM kombi :flesje: Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) To po co kupiłeś kombinezon? Nie lepiej w takim razie jeździć w T-shircie i krótkich krótkich spodenkach? Edytowane 28 Października 2009 przez skinny500 Cytuj Strona | Portfolio | FB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Ernest, ten jeden dodatkowy ochraniacz może pomóc... Tak jak ta jedna poduszka powietrzna może uratować Ci życie... Czasami tak nie wiele trzeba... Więc chyba lepiej mieć więcej niż mniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Ulica to nie tor gdzie się szlifuje 100/200 metrów i nie trafia na nic! Tu po kilku metrach wpada się na krawężnik, płot, samochód... Tak naprawdę kombi w WIEKSZOŚCI przypadków chroni naszą skórę przed otarciami, fakt jedne kombi są bardziej odporne na przetarcia a inne mniej i to jest jasne ale czy ten dodatkowy ochraniacz na piszczelu z tytanu ochroni mi nogę jak wale w metalowy słupek? miejsce uderzenia tak ale noga urwie się ciut wyżej :) 2 znajomych w tym sezonie zginęło i dobre kombi nie pomogło-urywa się ręka, pęka kręgosłup i nawet kombi za trylion kolumbijskich pesos nie pomaga! Chcesz mieć dobre kombi-to go kup i w nim śmigaj ale nie przeceniaj możliwości tytanu i skóry kangura bo ulica to nie tor i możesz się rozczłonkować motonito! A jeśli chodzi o twoje pytanie skinny to pozostawię je bez komentarza :) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Etam. Próbujesz kwestionować najważniejsze. Bezpieczeństwo. Bez komentarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.