ozzy369 Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Zgadzam sie z tym. Moj kumpel ma drag stara 650 i ciut dla mnie za slabiutki, Hehehehe. To o mnie :DNo cóż... Nigdy nie ma tak, żeby nie mogło być lepiej... Zgodzę się z Lunchem że tak z 10 koników odmieniłoby całkowicie ten motocykl. Do jazdy solo jest jak najbardziej ok, ale już z plecaczkiem - chroniczny skurcz nadgarstka :)Wracając do tematu - Oczywiście zgadzam sie z tym co pisali moi przedmówcy. Uruchom silnik, poczekaj jak sie rozgrzeje, przegazuj kilka razy, sprawdz dokładnie czy gdzies sie nie leje. Jest tez bardzo prosta metoda SPRAWDZ STAN WSZYSTKICH SRUB W SILNIKU - JESLI WYKAZUJĄ DUŻE "ZUŹYCIE" TO ZNACZY ZE W DANYM ELEMENCIE BYŁO CZĘSTO GRZEBANE :D, choć jeśli przebieg prawdziwy to w sumie nie powinno być nic ruszane poza pokrywą filtra oleju i zaworów. Po 12 000 km zawory powinny byc conajmnier raz regulowane . Posłuchaj dokładnie czy nie za głośno pracują. Charakterystyczny gwizd łańcuszka rozrządu nie jest czymś, czego mógłbyś sie obawiać. Tak samo ze sprzęgłem. Głośno chodzi i już - taki jego urok, zresztą z tego co wiem w 1100 nie udało sie tego wyeliminować. Zwróc uwagę na kolanka wydechów - jeśli odbarwione, to albo moturek dostawał nieźle w pi..ę albo gaźniki źle ustawione. Ja ze swojej strony polecam ten motorek. Silniczek to nic innego jak sprawdzona konstrukcja z Virago 535. W sumie nie do zajechania. Przebiegi rz edu 150 tys km bez remontu nie są niczym niezwykłym. Wszystko jednak zależy od zasobności Twojego portfela. Jeśli nie bedziesz miał więcej kasy na ewentualne dodatkowe wydatki, to oczywiście zwroc uwagę na wszystko - opony, akumulator, hamulce. We wszystkich motocyklach serii V-Star jest jeden mankament - linka prędkościomierza przy przednim kole nie ma żadnego zzabezpieczenia. W każdej chwili można ją wykręcić i.... zrobić jakieś 10 tyś w tył...:DDlatego uważnie obejrzyj motorek. Trafić na dobry egzemplarz wcale nie jest trudno. Nawet jeśli miał zrobione 22 tyś, a wszystko gra, to nie masz się czym obawiać.Pozdrawiam i życzę udanego zakupu. Jak już kupisz to może się spotkamy. Widzę że jesteś z Krakowa. Odezwij sie na priv.Pozdrawiam.OzzY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenobing Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Zwróc uwagę na kolanka wydechów - jeśli odbarwione, to albo moturek dostawał nieźle w pi..ę albo gaźniki źle ustawione. a może po prostu poprzedni właściciel za długo jeździł na "ssaniu" rozgrzewając moto..... ? niekoniecznie musiał dostawać w pi...ę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozzy369 Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 a może po prostu poprzedni właściciel za długo jeździł na "ssaniu" rozgrzewając moto Zgadza się. Jednak w przypadku zakupu motocykla trzeba być podejrzliwym i upierdliwym do bólu. :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajko Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zwróć też uwagę na stan szprych w tylnym kole, lubią się luzować.Ten typ tak ma , ponoć za duża masa w stosunku do ilości szprych , a objawia się to charakterystycznym "klikaniem" podczas jazdy. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 czy nie dymi na czarno (wtedy moze brac olej) przy czarnym dymkuuu to zły skład mieszanki wiec nie przejmoj sie ze to olej , jak bedzie na niebiesko przykapcał jak odkrecisz na ciepłym silniku to wtedy olej łyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenobing Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zwróć też uwagę na stan szprych w tylnym kole' date=' lubią się luzować.Ten typ tak ma , ponoć za duża masa w stosunku do ilości szprych , a objawia się to charakterystycznym "klikaniem" podczas jazdy. [/quote'] Miałem ten model moto, potwierdzam, że się luzują co prawda moje niewprawne ucho tego "klikania" nie wyłapało :roll: ,ale szprychy to żaden problem :evil: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajko Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Żeby klikało muszą być mocno poluzowane :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xedos1 Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Witam, w niedziele sprzedaje swojego Burgmana i mam zamiar kupić Drag Stara 650 classic. Sporo ogłoszeń jest na allegro, ceny zróżnicowane. Na co zwrócić uwage przy zakupie Drag Stara? Dodam ze dysponuje kwotą do 15 tys zł. Rozważałem też nad zakupem Maraudera ale nie przepadam za hałasem łańcucha :buttrock: Prosze o porade użytkowników tej marki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikosław Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Witam, w niedziele sprzedaje swojego Burgmana i mam zamiar kupić Drag Stara 650 classic. Sporo ogłoszeń jest na allegro, ceny zróżnicowane. Na co zwrócić uwage przy zakupie Drag Stara? Dodam ze dysponuje kwotą do 15 tys zł. Rozważałem też nad zakupem Maraudera ale nie przepadam za hałasem łańcucha :buttrock: Prosze o porade użytkowników tej marki Drag Star to bardzo dobry pomysł, ale kup lepiej pojemność 1100. Szacuneczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xedos1 Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Niestety, ni eposiadam tyle gotówki na 1100 classic. Myślałem nad zakupem Maraudera, Vulacana i Shadow, wybrałem Drag Stara głównie ze względu na wał Kardana.Czy pojemność 650 wystarcza do tego motocykla? Jeżdże głównie sam, ale też z żoną na przejażdzki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikosław Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Na przejażdżki wystarcza 650.ale nie oczekuj cudów :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Skontaktuj się z "Majkelpl". Wydaje mi się, że on sprzedaje DragStara650 w granicach kwoty, którą posiadasz, ale jego wyposażenie na zdjęciach rzuca się w oczy. Tyle tylko, że Michał mieszka w Wielkiej Brytanii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 (edytowane) Ja swojego sprzedaje i niedługo bedzie w Polsce :lapad: Jak poczekasz ze dwa, trzy tygodnie to go sobie ogladniesz w Warszawce a info znajdziesz na tym forum.Jakie chcesz info ???Ja smigalem sam i dla mnie jest OK. Nawet na dłuzsze trasy. Nie wypowiem sie o placaczku i obciazeniu, bo .... nie wiemTechniczne ??? Niezawodny, prosty w obsłudze, łatwy w prowadzeniu, ideal :icon_twisted: Edytowane 16 Listopada 2006 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZAFARO34 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Witam Zamierzam zakupić w najbliższym czasie DragStara 1100 rocznik mniej więcej 2004-2005 Pomóżcie prosze jaki wybrać sprowadzony ze stanów czy może eurpejczyka? i na co zwrócić uwagę czy są jakieś sposoby sprawdzenia poszczególnych podzespołów Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Witam Zamierzam zakupić w najbliższym czasie DragStara 1100 rocznik mniej więcej 2004-2005 Pomóżcie prosze jaki wybrać sprowadzony ze stanów czy może eurpejczyka? i na co zwrócić uwagę czy są jakieś sposoby sprawdzenia poszczególnych podzespołów PozdrawiamPoczytaj to: http://forum.motocyklistow.pl/Poradnik-KUP...YKLA-t2263.html pzdrkjujik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.