Skocz do zawartości

Założyłem filtr powietrza K&N do Volusi i mam problem?!


chorcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżdżę z filtrem K&N trzeci sezon.Zrobiłem ponad 30 tyś mil.I po każdym myciu widać pod siatką biały materiał filtra,więc bzdury piszesz.Spotkałem się też z innymi kolorami filtra.I nie wszystkie były nasączone fabrycznie.

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest prosta jak drut. Kolega miał głośne wydechy = zubożona mieszanka (bo na 100% nie zrobił nic poza wymianą tłumików) tyle, że nie zauważył że taka sytuacja ma miejsce . Dołożył filtr K&N* (z wypowiedzi wynika, że zamiennik wkładany do oryginalnego airboxa) który jeszcze trochę zubożył mieszankę. Efekt jest taki jak opisano w pierwszym poście. Trzeba przeregulować gaźniki i będzie ok. Można też założyć oryginalny wydech bo powrót do oryginalnego papierowego filtra i tak powinien być połączony z regulacją gaźnika jeśli na motocyklu są przelotowe tłumiki.

 

 

* nowy jest zawsze nasączony olejem. Nie jest czerwony tylko różowawy/lekko czerwony. Zbyt duże zaolejenie filtra skutkuje złą pracą silnika (tak jak byście dolali oleju do benzyny). Rady aby jeszcze raz nasączyć filtr olejem powinny być raportowane do moderatora. Po umyciu i wysuszeniu (przed nasączeniem olejem) jest biały (no dobra szarawy). Zamiennik jest zamiennikiem czyli można go włożyć do sprzęta na gwarancji i nic się nie będzie działo i nie stracimy gwarancji. Silnik nie straci mocy, nie wypalą sie zawory a jedyną korzyścią jest posiadanie filtra którego się nie wymienia tylko czyści. Co innego wszelkiej maści "stożki", zestawy dolotowe (do samochodów) albo kombinacja filtr K&N plus głośny (przelotowy) wydech.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam sie do tematu. Mam taki sam problem (z kupnem oryginalnego filtra) jak Chorcio. Filtra K&N jeszcze nie kupiłem ale chyba jesatem na to skazany. Czytam wszystkie posty o regulacji gaźnika po zmianie filtra i wszyscy zalecają zwiększenie dawki paliwa. NIe chodzi mi przyrost mocy bo mam jej pod dostatkiem, tylko czy po takiej regulacji nie wzrośnie spalanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem w VN800 KN'a i pusty wydech... hmmm powiem tak-to nie był dobry pomysł... wzbogaciłem mieszankę (chyba ze 2 razy metodą prób i błędów)- niby wszystko spoko, ale moto paliło o ok 0,2 l więcej, mocy nie przybyło, no, może lepiej się wkręcał przy wyższych obrotach. Filtr nasącza się co ok 20 000mil, nigdy go nie serwisowałem...no i tyle.

Teraz w H-D mam full zestaw - czyli KN, JetKit, wydech SE II... dynamika moto o niebo lepsza, spalanie bez zmian - a odejście i v max naprawdę DUŻO lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kacer, pyzdra1 -> odpowiedź macie w poście nr 18. Sam filtr K&N nic nie zmieni. filtr z wydechem zmieni i to sporo (na niekorzyść).Po regulacjach gaźnika spalanie może zostać bez zmian, może wzrosnąć, może też spaść. Jak będzie w konkretnym silniku odpowie wróżka :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...