piter 1600 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 (edytowane) Jeżdżę z filtrem K&N trzeci sezon.Zrobiłem ponad 30 tyś mil.I po każdym myciu widać pod siatką biały materiał filtra,więc bzdury piszesz.Spotkałem się też z innymi kolorami filtra.I nie wszystkie były nasączone fabrycznie. Edytowane 14 Września 2009 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Generalnie przy takim filtrze można spokojnie dodać jeden obrót wobec tego, co podaje serwisówka. pzdr Jesli chodzi o wolne obroty tylko. Czyli do ok. 1/4 otwarcia przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Sprawa jest prosta jak drut. Kolega miał głośne wydechy = zubożona mieszanka (bo na 100% nie zrobił nic poza wymianą tłumików) tyle, że nie zauważył że taka sytuacja ma miejsce . Dołożył filtr K&N* (z wypowiedzi wynika, że zamiennik wkładany do oryginalnego airboxa) który jeszcze trochę zubożył mieszankę. Efekt jest taki jak opisano w pierwszym poście. Trzeba przeregulować gaźniki i będzie ok. Można też założyć oryginalny wydech bo powrót do oryginalnego papierowego filtra i tak powinien być połączony z regulacją gaźnika jeśli na motocyklu są przelotowe tłumiki. * nowy jest zawsze nasączony olejem. Nie jest czerwony tylko różowawy/lekko czerwony. Zbyt duże zaolejenie filtra skutkuje złą pracą silnika (tak jak byście dolali oleju do benzyny). Rady aby jeszcze raz nasączyć filtr olejem powinny być raportowane do moderatora. Po umyciu i wysuszeniu (przed nasączeniem olejem) jest biały (no dobra szarawy). Zamiennik jest zamiennikiem czyli można go włożyć do sprzęta na gwarancji i nic się nie będzie działo i nie stracimy gwarancji. Silnik nie straci mocy, nie wypalą sie zawory a jedyną korzyścią jest posiadanie filtra którego się nie wymienia tylko czyści. Co innego wszelkiej maści "stożki", zestawy dolotowe (do samochodów) albo kombinacja filtr K&N plus głośny (przelotowy) wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Podpinam sie do tematu. Mam taki sam problem (z kupnem oryginalnego filtra) jak Chorcio. Filtra K&N jeszcze nie kupiłem ale chyba jesatem na to skazany. Czytam wszystkie posty o regulacji gaźnika po zmianie filtra i wszyscy zalecają zwiększenie dawki paliwa. NIe chodzi mi przyrost mocy bo mam jej pod dostatkiem, tylko czy po takiej regulacji nie wzrośnie spalanie? Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 tez sie nad tym zastanawiam czy spalanie sie nie zwieksza, sam mam filtr K&N nasaczony olejkiem ktory dokupilem, i mam tez przelotowy tlumik. i teraz moj Srad pali ok. 8l/100 w miescie. czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Miałem w VN800 KN'a i pusty wydech... hmmm powiem tak-to nie był dobry pomysł... wzbogaciłem mieszankę (chyba ze 2 razy metodą prób i błędów)- niby wszystko spoko, ale moto paliło o ok 0,2 l więcej, mocy nie przybyło, no, może lepiej się wkręcał przy wyższych obrotach. Filtr nasącza się co ok 20 000mil, nigdy go nie serwisowałem...no i tyle. Teraz w H-D mam full zestaw - czyli KN, JetKit, wydech SE II... dynamika moto o niebo lepsza, spalanie bez zmian - a odejście i v max naprawdę DUŻO lepsze. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Kacer, pyzdra1 -> odpowiedź macie w poście nr 18. Sam filtr K&N nic nie zmieni. filtr z wydechem zmieni i to sporo (na niekorzyść).Po regulacjach gaźnika spalanie może zostać bez zmian, może wzrosnąć, może też spaść. Jak będzie w konkretnym silniku odpowie wróżka :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.