Rocks Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Witajcie, dawno dawno temu za dzieciaka, bawiłem się w FMX, chciałbym bardzo do tego wrócić, jak tylko odbiję się finansowo z VTR. Mam 190cm wzrostu, 90 kg ważę i potrzebuję najtańszego krossa jakim można trochę polatać. Nie siedzę w tym od dawien dawna, nie mam pojęcia czy szukać 2T czy 4T. W najniższych pieniądzach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 (edytowane) najtaniej wyjdzie cie zakup 250 2t bo nic innego jako tako się do FMX nie nadaje, sprzęty są mocne, lekkie, zwrotne. 7-8 kola i masz juz dobry motorek ale taniej tez coś na pewno znajdziesz, idzie zima koniec sezonu wiec ceny coś tam spadną na dol. A co do konkretnych marek to za bardzo nie ma co na to patrzeć poniewaz 2suwowe ćwiary są osiągami, utrzymaniem itp bardzo podobne, ja do takiego czegoś szukał bym Yamahy yz 250 albo hondy crki 250 ale to tylko moje zdanie Edytowane 13 Września 2009 przez Katsumoto Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 (edytowane) Wiadomo że do FMX tylko 2T i tylko 250 :) W sumie wszystko co mógłbym Tobie przekazać, to napisał już mój przedmówca. Co do konkretnego modelu to polecam Yamahę YZ, lub Suzuki RM Pozdrawiam Edytowane 13 Września 2009 przez pro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rocks Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 A jak leciec po bandzie, ile kasy trzeba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 A jak leciec po bandzie, ile kasy trzeba? Na sam motor? Eksploatacje? Motor (Yamaha YZ250 1999 rok) - 6200 zł, utrzymanie 500 zł na sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Na sam motor? Eksploatacje? Motor (Yamaha YZ250 1999 rok) - 6200 zł, utrzymanie 500 zł na sezon. 500 zl na sezon????? :eek: to chyba wyjezdzasz raz na 2 miesiące z garażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 500 zl na sezon????? :eek: to chyba wyjezdzasz raz na 2 miesiące z garażu. Ja liczę dla niego, nie dla siebie. Wliczyłem w to tylko tłok i olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 (edytowane) Ja liczę dla niego, nie dla siebie. Wliczyłem w to tylko tłok i olej. Czyli prawie nic nie wliczyłeś :biggrin: Zacznijmy od tego, że do FMX trzeba sprzęt przyszykować jakoś. No chyba że na serii chcecie skakać. Edytowane 15 Września 2009 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroman147 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 No wiadomo że trzeba przygotować moto do FMX, zawieszenie to podstawa na seryjnym zawieszeni to byś długo nie polatał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 No wiadomo że trzeba przygotować moto do FMX, zawieszenie to podstawa na seryjnym zawieszeni to byś długo nie polatał A cóż Ty chłopcze za głupoty wypisujesz? Seryjne zawieszenie ma tyle ustawień że w zupełności wystarczy. Zawodnicy modyfikują jedynie zawieszenie pod ich styl jazdy oraz nawierzchnię. Jedyne co by musiał zrobić to obniżyć sobie kanapę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroman147 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 No nie zgodzę się z tobą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 To ja chcę argumentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroman147 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Nie mogę znalez teraz tego ale czytałem wywiad z Bartkiem Ogłazą o FMX i on wypowiadał się tam że podstawowymi zmianami są wycięcie otworów pod kanapą i zmiana zawieszenia.Wiadamo że jezeli ktoś chce sobie poskakac tak dla siebie i na mniejszych chopach to zawieszenia nie musi zmieniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Nie mogę znalez teraz tego ale czytałem wywiad z Bartkiem Ogłazą o FMX i on wypowiadał się tam że podstawowymi zmianami są wycięcie otworów pod kanapą i zmiana zawieszenia.Wiadamo że jezeli ktoś chce sobie poskakac tak dla siebie i na mniejszych chopach to zawieszenia nie musi zmieniać To przepraszam ale jakie tam musi być zawieszenie? Sanchez za 80 tys? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 (edytowane) ale nikt od razu nie urodził sie Travisem Pastrana i nie wydaje mi się żeby autorowi był na początku potrzebny motocykl pod zawody. Wiec wydaje mi się ze kłótnia jest zbędna :) Edytowane 15 Września 2009 przez Katsumoto Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.