Marek_94 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 <----Mam skuter zipp astec i rozważam, z uwagi zbliżającego się końca sezonu, jakieś modyfikacje na przyszły. Potrzebuję oczywiście porady bo jestem początkującym jeśli chodzi o modyfikacje. Rozważam zmianę wariatora(ewentualnie same rolki), a także być może przeróbkę z 50 na 80. Wszystkie porady mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 (edytowane) Nie baw się w rolki bo to nic Ci nie da raczej. Szkoda kasy. Zacznij od rozwiertu 80ccm, większe dysze, zmiana airbox`u, wydech, trochę zabawy z głowicą. Po tym dopiero rolki, sprężyna sprzęgła i takie tam. Rozwiert bez innych modyfikacji to też lipa, nie wyciągniesz z silnika tyle ile może dać bo bez zmian w układzie ssącym i wydechowym będzie się po prostu męczył. Edytowane 12 Września 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_94 Opublikowano 12 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 (edytowane) Ewentualna lokalizacja warsztatu w którym to zrobią lub porady w stylu: jak zrobić to samodzielnie, także mile widziane. P.S: dzięki za szybką odpowiedź, a i mniej więcej ile powinna kosztować wymiana rozwiertu 80ccm lub sam rozwiert? Edytowane 12 Września 2009 przez Marek_94 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Patrz na zestawy 80ccm (komplet głowica, cylinder, tłok i uszczelki) koszt ok.200-250 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_94 Opublikowano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Trochę się porozglądałem i oto wstępne wyniki: -w autoryzowanym servisie Zipp proponują mi wstawienie 80 do mojego skuterka za 400 i wygląda to tak że po prostu odstawiam do nich skuter i nic mnie nie obchodzi- na za 2 dni będzie zrobiony - na allegro łączny koszt kupna(tłoku,uszczelek, zabezpieczeń, cylindra+ część do gaźnika, a także wariator sportowy) to ok 150-260 PLN- w zależności od jakości, ale najprawdopodobniej wydam te 260 żeby potem nie było komplikacji. Wszystko fanie pięknie, a teraz proszę o doradzenie którą opcje wybrać 1 czy drugą i dlaczego, a i mam pytanie, gdyż przewidywana prędkość po założeniu tego wszystkiego będzie wyższa( o jakieś 15-25 km/h) niż to jest przewidziane na liczniku. Co mam zrobić? Może dokleić coś do licznika? bo wiem że wskazówka idzie dalej niż to jest pod nią narysowane, ale czy to wystarczy? i jeśli już to gdzie kupić taką naklejkę? dobra kończę bo 1/2 tych co to czytają i tak już zasypia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Kup sobie Aeroxa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_94 Opublikowano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 jak będę miał za dużo kasy na zbyciu to przemyślę to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Montuj sobie sam jak masz jakieś pojecie o mechanice. Instrukcje montażu cylindra pobierz z neta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_94 Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 instrukcję będę miał dołączoną do zestawu z cylindrem, więc spokojnie dam sobie radę. Teraz potrzebuję tylko pomocy w temacie: co zrobić z licznikiem prędkości. Jest na nim tylko do 80 km/h a już teraz bez modyfikacji skuter chodzi 70-75 km/h P.S dzięki za pomoc :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_94 Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Naprawdę nikt nie wie jak to zrobić?^ Zegar, a właściwie jego nalepka(pod wskazówką) jest tylko od 0-80 km/h. Po modyfikacjach skuter będzie chodził nieco szybciej i chciałbym po prostu wiedzieć ile akurat jadę. Wskazówka owszem idzie dalej bo sprawdzałem to już nie raz, chodzi chyba właściwie o samą nalepkę pod nią, tylko skąd coś takiego można wziąć, tak żeby po zmianie naklejek numeracja i wskazówka nadal się zgadzały( żeby dalej 80km/h=80 km/h ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 instrukcję będę miał dołączoną do zestawu z cylindrem, więc spokojnie dam sobie radę. Teraz potrzebuję tylko pomocy w temacie: co zrobić z licznikiem prędkości. Jest na nim tylko do 80 km/h a już teraz bez modyfikacji skuter chodzi 70-75 km/h P.S dzięki za pomoc :notworthy: Taką prędkość podaje Ci licznik a faktycznie skuter nie przekracza 60kmh i po przebudowie nie będzie nawet i 1 kmh szybszy. Jedynie będzie miał dużo lepsze przyspieszenie ale na pewno prędkość max nie wzrośnie. Aby uzyskać większą prędkość musiałbyś dołożyć do tego silnika min. 1500 zł. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_94 Opublikowano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Jak? Przecież zmiana tłoka, głowicy i.t.d powinna zwiększyć moc, a wariator przyśpieszenie i prędkość maksymalną. Nie jestem mechanikiem, ale na paru stronach/forach czytałem o tym i to powinno zadziałać. I co musiał bym dołożyć za 1500? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Nie zawsze większa moc = większa prędkość. A pomyślałeś o podwoziu? Jak będziesz hamował chińskimi spowalniaczami? W niektórych chińczykach pękają ramy od jazdy po dziurach z większymi prędkościami. Myślę, że kwota 1500 jest trochę na wyrost. Chyba że autor miał na myśli wymianę wału na markowy, który wytrzyma większe obciążenia. Wał będzie tak obciążony, że też odczuje ten większycylinder. Może też wchodzić w grę zmiana przekładni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.