Skocz do zawartości

Skuter 4T


Marek_94
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

<----Mam skuter zipp astec i rozważam, z uwagi zbliżającego się końca sezonu, jakieś modyfikacje na przyszły. Potrzebuję oczywiście porady bo jestem początkującym jeśli chodzi o modyfikacje. Rozważam zmianę wariatora(ewentualnie same rolki), a także być może przeróbkę z 50 na 80. Wszystkie porady mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie baw się w rolki bo to nic Ci nie da raczej. Szkoda kasy. Zacznij od rozwiertu 80ccm, większe dysze, zmiana airbox`u, wydech, trochę zabawy z głowicą. Po tym dopiero rolki, sprężyna sprzęgła i takie tam.

 

Rozwiert bez innych modyfikacji to też lipa, nie wyciągniesz z silnika tyle ile może dać bo bez zmian w układzie ssącym i wydechowym będzie się po prostu męczył.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualna lokalizacja warsztatu w którym to zrobią lub porady w stylu: jak zrobić to samodzielnie, także mile widziane.

P.S: dzięki za szybką odpowiedź, a i mniej więcej ile powinna kosztować wymiana rozwiertu 80ccm lub sam rozwiert?

Edytowane przez Marek_94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się porozglądałem i oto wstępne wyniki:

-w autoryzowanym servisie Zipp proponują mi wstawienie 80 do mojego skuterka za 400 i wygląda to tak że po prostu odstawiam do nich skuter i nic mnie nie obchodzi- na za 2 dni będzie zrobiony

- na allegro łączny koszt kupna(tłoku,uszczelek, zabezpieczeń, cylindra+ część do gaźnika, a także wariator sportowy) to ok 150-260 PLN- w zależności od jakości, ale najprawdopodobniej wydam te 260 żeby potem nie było komplikacji.