Sloniu Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Mam od jakiegoś czasu udrękę, mam silnik przerobiony na full wyczyn można powiedzieć, mocniejszy wał, kit 90 ccm, gaźnik 21 mm, itepe itede. Objawy są takie - silnik pali za każdym strzałem, teraz po drobnym przeregulowaniu wkręa się jak szatan wcielony, ma odpowiednią moc tyle że po hmm po chwili przyspieszania np do 4 biegu z manetką otwartą do końca jak by zaczyna brakować paliwa w komorze pływakowej i sie przymula by po chwili delikatnej jazdy znowu mieć moc, sprawdzałem wydech, cylinder, gaźnik wielokrotnie czyszczony, simmeringi calutkie. Zapodałem mu teraz nowe dysze i iglice, pływak wg ustawień fabrycznych dellorto + od niedawna podgiętu 1.5 mm w doł - prawie na maxa. Iglica na najwyższym ząbku i mała dysza - 85 (aż się dziwię bo składam dość sporo tych silników i przy 70cc i 21 mm gaźniku się wsadza ok 100+ -. Zauważyłem jeszcze jedną podejrzaną rzecz - nie ma termostatu a bardzo bardzo szybko się rozgrzewa aż do momentu kiedy wywala płyn chłodnicą, płyn bulgocze - wydaje się jak by uszczelke wydmuchało pod głowicą - ale płynu nie wcina ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Sprawdź kolor świecy. Masz za małą dysze główną, dlatego ma ubogą mieszanke i tak szybko sie nagrzewa, na niższych biegach silnik nie jest tak obciążony dlatego jak wrzucasz mu np. 4 czy 5 nie wyrabia z paliwem i sie muli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Mam od jakiegoś czasu udrękę, mam silnik przerobiony na full wyczyn można powiedzieć, mocniejszy wał, kit 90 ccm, gaźnik 21 mm, itepe itede. Objawy są takie - silnik pali za każdym strzałem, teraz po drobnym przeregulowaniu wkręa się jak szatan wcielony, ma odpowiednią moc tyle że po hmm po chwili przyspieszania np do 4 biegu z manetką otwartą do końca jak by zaczyna brakować paliwa w komorze pływakowej i sie przymula by po chwili delikatnej jazdy znowu mieć moc, sprawdzałem wydech, cylinder, gaźnik wielokrotnie czyszczony, simmeringi calutkie. Zapodałem mu teraz nowe dysze i iglice, pływak wg ustawień fabrycznych dellorto + od niedawna podgiętu 1.5 mm w doł - prawie na maxa. Iglica na najwyższym ząbku i mała dysza - 85 (aż się dziwię bo składam dość sporo tych silników i przy 70cc i 21 mm gaźniku się wsadza ok 100+ -. Zauważyłem jeszcze jedną podejrzaną rzecz - nie ma termostatu a bardzo bardzo szybko się rozgrzewa aż do momentu kiedy wywala płyn chłodnicą, płyn bulgocze - wydaje się jak by uszczelke wydmuchało pod głowicą - ale płynu nie wcina ? jeśli chodzi o "przymulanie " sprawdziłbym najpierw odpowietrzanie baku , drożność ogólnie całego układu paliwowego czyli kranik ew filtr jeśli jest , zaworek iglicowy itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 świeca jest zakopcona albo zalana po tym przekręceniu, kranik sprawdzałem - byczo leci, plywak też, nie jest pęknięty a do samej komory pływakowej paliwo wpływa, mam wrażenie jak by jednak nie wyrabiał pływak ale już nie wiem jak go ustawić, ustawiłem go tak jak był fabrycznie, po czym podgiąłem 1 mm w dół żeby więcej dostawał, jest ciut lepiej ale nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Masz za bogata mieszanke. Kiedy jedziesz zakrec kranik i zobacz czy nie przestanie przerywac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 zmienialem dysze od 85 do 120 - tylko na 85 nie zalewa na niskich obrtoach i sie w miare wkreca po czym tak jak zwykle brakuje paliwa, iglica byla juz na samym dole, samej gorze itepe, dzisiaj zmienilem dysze na 120 - nie przekreca powyzej 4 tys, kopci jeszcze gorzej i zero mocy.... rozdlubalem prawy dekiel i wylalem :icon_eek: ponad 1 l oleju, a wlewalem ok 700 ml... jak sprawdzic czy mam polowki karterow szczelne i czy nie sadzi z komory walu do skrzyni ? simmering i tak i tak zmieniam wiec chodzi mi o polowki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Miałem to samo jeszcze za czasów kiedy jeździłem takimi wynalazkami ;) Nie wiem dlaczego mi to pomogło, i czy Tobie to pomoże, ale wystarczyło wymienić dyszę na mniejszą, założyć nową uszczelkę w gaźniku i wyregulować pływak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 zmienialem dysze od 85 do 120 - tylko na 85 nie zalewa na niskich obrtoach i sie w miare wkreca po czym tak jak zwykle brakuje paliwa, iglica byla juz na samym dole, samej gorze itepe, dzisiaj zmienilem dysze na 120 - nie przekreca powyzej 4 tys, kopci jeszcze gorzej i zero mocy.... rozdlubalem prawy dekiel i wylalem :icon_eek: ponad 1 l oleju, a wlewalem ok 700 ml... jak sprawdzic czy mam polowki karterow szczelne i czy nie sadzi z komory walu do skrzyni ? simmering i tak i tak zmieniam wiec chodzi mi o polowki. Idziesz z dyszami na coraz wieksze, tymczasem masz za bogata mieszanke. Zobacz jak idzie na 80ce, albo 77,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 na 85 sie wkreca hmmm dobrze, ale tak samo po chwili jazdy na wysokich obrotach konczy sie paliwo ? i zaczyna przerywac... chwila na wolnych obrotach i znowu mozna palowac . plywak ustawiony wg. serii, pozniej podgiety ciut w dol, gaznik czysty, nowa iglica, nowe dysze , wiec o co kurde chodzi ? :icon_mrgreen: poskladalem tych silnikow naprawde mase i tylko w swoim mam jakis dziki problem ! :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2136 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 heh moze to taka piekielna moc ze zaplon odcina :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.