Skocz do zawartości

dt50 jeździ po czym brakuje paliwa


Sloniu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam od jakiegoś czasu udrękę, mam silnik przerobiony na full wyczyn można powiedzieć, mocniejszy wał, kit 90 ccm, gaźnik 21 mm, itepe itede. Objawy są takie - silnik pali za każdym strzałem, teraz po drobnym przeregulowaniu wkręa się jak szatan wcielony, ma odpowiednią moc tyle że po hmm po chwili przyspieszania np do 4 biegu z manetką otwartą do końca jak by zaczyna brakować paliwa w komorze pływakowej i sie przymula by po chwili delikatnej jazdy znowu mieć moc, sprawdzałem wydech, cylinder, gaźnik wielokrotnie czyszczony, simmeringi calutkie. Zapodałem mu teraz nowe dysze i iglice, pływak wg ustawień fabrycznych dellorto + od niedawna podgiętu 1.5 mm w doł - prawie na maxa. Iglica na najwyższym ząbku i mała dysza - 85 (aż się dziwię bo składam dość sporo tych silników i przy 70cc i 21 mm gaźniku się wsadza ok 100+ -.

Zauważyłem jeszcze jedną podejrzaną rzecz - nie ma termostatu a bardzo bardzo szybko się rozgrzewa aż do momentu kiedy wywala płyn chłodnicą, płyn bulgocze - wydaje się jak by uszczelke wydmuchało pod głowicą - ale płynu nie wcina ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam od jakiegoś czasu udrękę, mam silnik przerobiony na full wyczyn można powiedzieć, mocniejszy wał, kit 90 ccm, gaźnik 21 mm, itepe itede. Objawy są takie - silnik pali za każdym strzałem, teraz po drobnym przeregulowaniu wkręa się jak szatan wcielony, ma odpowiednią moc tyle że po hmm po chwili przyspieszania np do 4 biegu z manetką otwartą do końca jak by zaczyna brakować paliwa w komorze pływakowej i sie przymula by po chwili delikatnej jazdy znowu mieć moc, sprawdzałem wydech, cylinder, gaźnik wielokrotnie czyszczony, simmeringi calutkie. Zapodałem mu teraz nowe dysze i iglice, pływak wg ustawień fabrycznych dellorto + od niedawna podgiętu 1.5 mm w doł - prawie na maxa. Iglica na najwyższym ząbku i mała dysza - 85 (aż się dziwię bo składam dość sporo tych silników i przy 70cc i 21 mm gaźniku się wsadza ok 100+ -.

Zauważyłem jeszcze jedną podejrzaną rzecz - nie ma termostatu a bardzo bardzo szybko się rozgrzewa aż do momentu kiedy wywala płyn chłodnicą, płyn bulgocze - wydaje się jak by uszczelke wydmuchało pod głowicą - ale płynu nie wcina ?

jeśli chodzi o "przymulanie " sprawdziłbym najpierw odpowietrzanie baku , drożność ogólnie całego układu paliwowego czyli kranik ew filtr jeśli jest , zaworek iglicowy itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świeca jest zakopcona albo zalana po tym przekręceniu, kranik sprawdzałem - byczo leci, plywak też, nie jest pęknięty a do samej komory pływakowej paliwo wpływa, mam wrażenie jak by jednak nie wyrabiał pływak ale już nie wiem jak go ustawić, ustawiłem go tak jak był fabrycznie, po czym podgiąłem 1 mm w dół żeby więcej dostawał, jest ciut lepiej ale nie to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienialem dysze od 85 do 120 - tylko na 85 nie zalewa na niskich obrtoach i sie w miare wkreca po czym tak jak zwykle brakuje paliwa, iglica byla juz na samym dole, samej gorze itepe, dzisiaj zmienilem dysze na 120 - nie przekreca powyzej 4 tys, kopci jeszcze gorzej i zero mocy.... rozdlubalem prawy dekiel i wylalem :icon_eek: ponad 1 l oleju, a wlewalem ok 700 ml... jak sprawdzic czy mam polowki karterow szczelne i czy nie sadzi z komory walu do skrzyni ? simmering i tak i tak zmieniam wiec chodzi mi o polowki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienialem dysze od 85 do 120 - tylko na 85 nie zalewa na niskich obrtoach i sie w miare wkreca po czym tak jak zwykle brakuje paliwa, iglica byla juz na samym dole, samej gorze itepe, dzisiaj zmienilem dysze na 120 - nie przekreca powyzej 4 tys, kopci jeszcze gorzej i zero mocy.... rozdlubalem prawy dekiel i wylalem :icon_eek: ponad 1 l oleju, a wlewalem ok 700 ml... jak sprawdzic czy mam polowki karterow szczelne i czy nie sadzi z komory walu do skrzyni ? simmering i tak i tak zmieniam wiec chodzi mi o polowki.

 

Idziesz z dyszami na coraz wieksze, tymczasem masz za bogata mieszanke. Zobacz jak idzie na 80ce, albo 77,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 85 sie wkreca hmmm dobrze, ale tak samo po chwili jazdy na wysokich obrotach konczy sie paliwo ? i zaczyna przerywac... chwila na wolnych obrotach i znowu mozna palowac . plywak ustawiony wg. serii, pozniej podgiety ciut w dol, gaznik czysty, nowa iglica, nowe dysze , wiec o co kurde chodzi ? :icon_mrgreen: poskladalem tych silnikow naprawde mase i tylko w swoim mam jakis dziki problem ! :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...