Skocz do zawartości

Prosty sposób zwiększenia kompresji


M_10
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Z tego co mi wiadomo to mozna też zamówić komplet prowadnic u Paradowskich ale nie jestem na 100% pewny. Co do ich wyrobów do Junaka to zamówiłem 4 komplety z ciekawości.Czekałem na nie prawie miesiąc bo kobita popieprzyła w moim adresie wszystko oprócz imienia!!Cud że to w ogóle do mnie doszło zważając na to że podała nieistniejący kod pocztowy, nie wiem jak można być tak tępym!! Otrzymałem wtedy 4 komplety ładnie wyglądających zaworów lecz niestety zapakowane byle jak co spowodowało uszkodzenie przylgni w dwóch zaworach i trzeba było je szlifować przed założeniem. Pozatym różnica w wadze między ssącymi wynosiła 2 gramy. Wydechowe były OK, pozatym że trzonek ma 10 mm średnicy. Niezbyt niska cena ~40 zł za sztuke + koszty wysyłki i długi czas oczekiwania sprawiły na mnie złe wrażenie. Nie wiem jak to było z innymi kupującymi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, ta różnica w wadze jest zastanawiająca - w końcu to świadczy o dokładności wykonania. Ciekawe jaka jest różnica w wadze pomiedzy oryginalnymi zaworami a tymi od paradowskich?

Randy, a jak z dokładnością wykonania tzn. jaka jest powierzchnia trzonka, grzybka? gładka,chropowata?

Kristo napisz coś jeszcze o tych zaworach. Ważyłeś je?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Tamte opisane wyżej komplety były bardzo ładne:gładkie bez żadnych porowatych powierzchni z tym że jak pisałem każdy ssący zawór różnił się od siebie i wagą i wyglądem (nieznacznie ale jednak). Mam przed sobą w tej chwili zawory od Paradowskich kupione teraz i ten ssący jest już całkowicie inny od tych zakupionych rok temu: Ma całkowicie chropowaty grzybek od strony kanału, od strony komory spalania tylko częsciowo (zewnętrzna krawędź jest obtoczona). Wydechowy różni się od tamtych chropowatą powierzchnią od strony komory spalania, od strony kanału jest ładna gładka jak w poprzednich. Co do wagi to cholera posiałem gdzieś karteczke ale zaraz z ciekawości pozbieram oryginalne zawory, te od Paradowskich i dorabiane do GPX'a i podskocze do sklepu na eklektroniczną wage...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...zgodnie z obietnicą :)

 

Zawór ssący oryginalny: 100g

Zawór ssący Paradowscy: 95g

Zawór ssący od Waldka C: 115g (trzonek dłuższy o 4 mm i płaski grzybek od strony komory spalania)

 

Zawór wydechowy oryginalny: 100g

Zawór wydechowy Paradowscy: 105g

Zawór wydechowy od Waldka C: 100g (Przeróbka z T25, trzonek dłuższy o 4mm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stosuje zawory i prowadnice od ciagnika ok.10zl za komplet (prowadnica +zawor).Wedlug mnie lepszych do junaka nie potrzeba sprawuja sie idealnie.Jezdze na bezolowiowce poniewaz wbrem powszechnym opiniom wiem na pewno ze nic sie nie stanie.Przejezdzilem juz dosc sporo na tych zaworach wszystko w jak najlepszym porzadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Randy!

Czy nadejdą takie czasy że jak coś się zamówi to nie będzie trzeba tego poprawiać? (tu np. polerować)

Ja otrzymałem taką odpowedź na me zapytanie skierowane do Paradowskich:

Szanowny Panie!

Otóż posiadamy zawory do silnika Junak o średnicy trzonka:

 

Zawór ssący ø 9,00

 

Zawór wydechowy ø 9,5

 

Są to standardowe zawory, które w chwili obecnej posiadamy w magazynie. Koszt takich zaworów to 48,80zł brutto/szt.

 

Jeżeli chcielibyście Państwo zamówić takie zawory to najlepiej bezpośrednio w siedzibie nasze j firmy w W-Wie, gdyż są one dorabiane na zlecenie klienta jako doróbka.

 

próbuję ich jeszcze wybadać w temacie prowadnic,zaworów o nadwymiarowych trzonkach,zaworów nadwymiarowych do M72. Zabaczymy co powiedzą

 

Z tą różnicą wagi 15gr (zawór ssący Waldka C.) to bym uważał. To naprawdę dużo :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą różnicą wagi 15gr (zawór ssący Waldka C.) to bym uważał. To naprawdę dużo

 

Witam

to 15 gram więcej bierze sie stąd że grzybek od strony spalania jest płaski a jego średnica wynosi 44,5 no i trzonek jest dłuższy o 4mm. Obniżone gniazda i te zawory, poważnie poprawiają stopień sprężania. Pozatym to zawór do GPX'a, a przy jego pojemności i mocy ta lekka nadwaga nie robi odczuwalnej różnicy. Wystarczy że jest troche mocniej napięta sprężyna. Ale jak by sie kto uparł to da sie go odchudzić do wagi bliskiej oryginałowi...

Przypomniałem sobie jeszcze, że te wydechowe zawory wcześniej opisywane przeze mnie miały średnice trzonka nie 9,5 a 10 mm! Te co zakupiłem teraz mają wymiary jak podali Paradowscy w odpowiedzi do dakmena.

Ciekawe jak będą wyglądały zawory od nich za rok :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpie że sie zmienią :) Teraz wyglądem są idealne przynajmniej wydech jest jdentyczny z oryginałem :) Kiedyś to prawdopodobnie rozbierzność w wykonaniu brała się z tego że mieli niedokładne informacje na temat ich krztałtu a ten trzonek 10 mm tylko to potwierdza. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...