Munzer Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Zaprawka bedzie wygladac ochydnie delikatnie mowiac [ciach] Lakierowanie miejsce zeszlifowane/przetarte do golej stali powinienes prysnac najpierw podkladem do wydechow, poczekac az wyschnie, zmatowac i sypnac calosc, wtedy bedzie ok Super! Dzięki! A myślisz, że farbka, którą podałem w linku, finalna, będzie okej? http://allegro.pl/lakier-farba-vht-do-wydechow-czarny-harley-i6961243817.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gasman Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 bedzie ok. Tylko do niej jest jeszcze podkład i po finalnym malowaniu należy wygrzac tak jak jest napisane na puszce z farbą. jak zrobisz zgodnie z procedurą z instrukcji to posłuży długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Super! Dzięki! A myślisz, że farbka, którą podałem w linku, finalna, będzie okej? http://allegro.pl/lakier-farba-vht-do-wydechow-czarny-harley-i6961243817.htmlNie wiem nie malowalem nia, ale z doswiadczenia wiem ze 90% lakierow w sprayu jest znaczaco mniej odporna na mechaniczne uszkodzenia nie wspominajac o chemi stosowanej potem na nie od lakierow chemoutwardzalnych. Te wydechy z oryginalnym lakierem mozesz trzec szmatka z nitrem, po sprayu nie radze bo mozesz zmyc farbe. Wiec czy bedzie ok to szeroko pojete.Ja silniki maluje chemoutwardzalnym lakierem, napisalem 90% bo trafil mi sie kiedys spray niebieski do silnikow ale to polecil mi go gosc co budowal silnik lodzi motorowych, zmyc go niczym nie moglem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 I jeszcze jedno - często te czarne lakiery po wyschnięciu/ wygrzaniu stają się brązowe - może lepiej owijka . Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun2002 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 @Munzer Czy udało Ci się pomalować kolektor - mam ten sam typ i też lekką przecierkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdomir Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Witam, Czy może mi ktoś poradzić na taki mały problem który mam od dłuższego czasu. Kiedy wskazówka paliwa jest w połowie 1/2 baku, nagle odcina mi paliwo , po czym przekrecam na rezerwę ( jak nie przekręce to zgasnie), mogę kontynuować jazde , troche się podusi ale jedziedzemy dalej, jest ok, z tym że zaraz wracam spowrotem z rezerwy na ,,ON" , i jest git, nie mam pojęcia dlaczego się tak dzieje. Wlasnie znajomy ma czasami też takie podobne objawy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.