Midnight_Raven Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Czujnik poziomu paliwa? Pompa paliwa? Cytuj Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne. Wiedza bez wyobraźni najwyżej doskonałe.Albert Einstein Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolba Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 jeśli od góry jest tylko wlew paliwa to jakoś musisz bebechy wyjąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Ta kostka to zasilanie pompy paliwa.Moto na wtrysku. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1010 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Pompa paliwa i reszta "bebechów" wchodzi, przez ten duży otwór, chodzi mi o ten wężyk co jest odpinany dokładnie w 4.31min filmiku.No i czemu w zbiorniku dedykowanym do tego modelu nie ma tego elementu za to po drugiej stronie widać jakiś otwór, którego oryginalnie nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1300 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Może się nie znam, ale to nie jest wężyk od przelewu w zbiorniku coś podobnego miałem w VTX jak przelało się wachę to wylewało tym wężykiem pod moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Wyglada mi to na odsysanie oparów paliwa.Albo odpowietrzenie zbiornika. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Zadaj pytanie do autora filmu. Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Przelew spod korka, w dzielonych zbiornikach idzie górą. Odpowietrzenie zbiornika jest realizowane przez korek wlewu. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas77 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Koledzy jak się zdejmuje te przełączniki żeby zmienić obudowy przełączników na kierownicy. Nie chce nic urwać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flstc1340 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Witam po dłuższej nieobecności:) Mam małe pytanko...wie ktoś jak sprawdzić rzeczywistą pojemność silnika?? mam podejrzenia obecności Big Bore Kit 88ci. Dotyczy evo. Na garach nic znaczącego nie widać. Macie jakiś pomysł???Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DYNA124 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 witam.Potrzebuje małej podpowiedzi...czy da radę wymontować sam silnik (fat boy TC88 2001r) bez wyciągania skrzynki biegów? i czy rzeczona skrzynia ogarnie motorownię s&s-a 124ci??Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbapiasek Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Cześć!Mam problem z elektryką w Sportsterze 72 (rocznik 2012). Jak kupowałem moto to miał wyrwane przewody z czujnika temperatury głowicy silnika i wyświetlał błąd P0118, czyli chyba High właśnie na tym czujniku.Wymontowałem go (trochę gimnastyki było), połączyłem przewody z powrotem, chyba tak jak powinno być (wydaje mi się, że nie ma różnicy bo oba przewody w tym samym kolorze), zalałem odpowiednim klejem, zamontowałem na miejsce i niestety pokazuje mi teraz i P0117 i P0118.Pytanie - kupować nowy czujnik, czy szukać gdzieś indziej? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 witam.Potrzebuje małej podpowiedzi...czy da radę wymontować sam silnik (fat boy TC88 2001r) bez wyciągania skrzynki biegów? i czy rzeczona skrzynia ogarnie motorownię s&s-a 124ci??Pozdrawiam. Do tak fajnej jednostki ja bym zmienil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Munzer Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Mała gleba. Wydechy Vance & Hines. Myślicie, że ten lakier będzie okej? I jeszcze, jak to najsensowniej zrobić, żeby nie było widać. Zdjąć i prysnąć całe osłony, czy może tylko uszkodzone miejsce? Czy wystarczy tylko odtłuścić, czy jeszcze przetrzeć drobnym papierem ściernym? Tu farbka, którą znalazłem:http://allegro.pl/lakier-farba-vht-do-wydechow-czarny-harley-i6961243817.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 (edytowane) Zaprawka bedzie wygladac ochydnie delikatnie mowiac, tym bardziej ze to nie jest ten sam kolor/lakier, a nawet gdyby byl na wydechach lakier plowieje, zmienia kolor z czasem wiec i tak dupa z zaprawka. Zaprawke lakiernicza mozna robic, ale to jest cala procedura ktora uczysz sie latami zeby nie bylo sladu, sa do tego rozpuszczalniki do przejsc itd ale to na samochodach czy innej powierzchni. Zdjac, wymyc, zmatowac cale wydechy mozesz uzyc papieru 800-1200 na cale wydechy, lub duzo wygodniejsza do tego wloknine scierna np.3M czy inna. Miejsca przytarte zdjac rysy stosujac grubsza gradacje moze to byc np 400 potem poprawic to samo miejsce papierem 600-800, miejsca przytarte beda zeszlifowane do stali czyli do zera i to miejsce ma stopniowo i lagodnie przechodzic do pozostalego zmatowania, czyli nie szlifujemy tylko i wylacznie miesca uszkodzonego robiac dolek w lakierze tylko stopniowo dookola zdejmujemy lakier schodzac coraz glebiej do miejsc uszkodzonych. Jesli po zeszlifowaniu lakieru zobaczysz ze masz uszkodzenia na stali w miejscu otarc, mozesz je delikatnie wygladzic czyms takim http://narzedzia-merkury.pl/roloc-3m-dysk-fibrowy-fi-75-mm-wloknina-surface-conditioning.htmlja stosuje to to wygladzania stali, spawow itd. czerwony delikatnie zdejmuje stal, potem liznac niebieskim i na koniec papier 400 potem 800 zeby dolek w stali byl lagodny Lakierowanie miejsce zeszlifowane/przetarte do golej stali powinienes prysnac najpierw podkladem do wydechow, poczekac az wyschnie, zmatowac i sypnac calosc, wtedy bedzie ok Edytowane 8 Kwietnia 2018 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.