Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

witam ponownie,

znalazłem powód problemów z ładowaniem:

rozleciał mi się alternator, a dokładnie rotor w efekcie przemieliło też stator.

przeleciałem cały, polski net i części nie znalazłem.

potrzebuję pomocy.

model FXSTB 2007.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zadzwonić do Pawła do Olesna 889454502,możesz powołać się na mnie.P.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko z babskiej ciekawości : Jest sobie obudowa przedniej lampy w RK i jest wielka "dziura" od góry w okolicy stacyjki. Przychodzi tam jeszcze jakiś element aby to przykryć? Oprócz riserów kierownicy oczywiście. A stacyjka w nowszych RK jak jest mocowana? Ma ktoś z Was fotkę tej okolicy RK?

 

http://allegro.pl/item1037374542_harley_ob..._road_king.html

 

 

Myślę o pozbyciu się Electry a jeśli nie całej to chociaż pozbyć się owiewki i założyć element RK, tylko martwi mnie ta dziura i sposób mocowania stacyjki bo stacyjkę ma starego typu, dużą, mocowaną m.in.do plastików owiewki. Stacyjka z blokadą kiery.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym miejscu gdzie jest ta dziura jest element zakrywający mocowanie kierownicy. http://moto.allegro.pl/item1048985882_harl...kierownicy.html .A na końcu tego elementu jest zamek blokady kierownicy.Stacyjka jest na baku.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhm. Dzięki. :notworthy: Kurcze...nie wiem czy to będzie takie łatwe z przeróbką. Stacyjkę mam "przedpotopową", był spory problem bo jak kupiłem moto to nie było kluczyka a stacyjka uszkodzona. Szukałem, kombinowałem, dealer HD w Londynie zawołał 500GBP jeśli w ogóle znajdzie gdzieś taką bo dawno tego nie robią. Ale nie znalazł. Po kilku tyg. wyczaiłem nówkę sztukę na ebay.us za 200USD. :buttrock: Cena zabolała trochę jak za stacyjkę. Blokada kiery jest w niej i taka konkretnie musi być. Chociaż jakbym robił RK to może bym się skusił na późniejszą blokadę a stacyjkę w bak, tylko że wtedy zbiornik też musiałbym zmienić bo mam model z garbem a nie z konsolą. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że w Twoim przypadku wystarczy wyrzucić tylny kufer,dać niską ciemną szybkę i wystarczy.Może jeszcze niższe siodło.I będzie coś w stylu FLHX Street Glide.No i jakiś ciemny kolor,nie koniecznie matowy.

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kolor przede wszystkim, bo narazie mam oryginalny, dość gejowski. Coś a`la szeryf. :icon_mrgreen: Jest zniszczony trochę więc trzeb malować, a szkoda bo na błotniku mam logo 85-tej rocznicy HD. Kolor wszystkim się podoba ale mnie męczy. Wolałbym jakąś krwistą czerwień. Szybę skracałem już 2 razy bo miałem taką ogromną że mi drogę zasłaniała. Ale jeszcze jest za wysoka trochę. Fotka z zeszłego sezonu:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e51f024e13f3325.html Obgryzione zamknięcia kufra, zdjęte "talerze" osłaniające przednie hamulce i osłony na nogi bo jedna pęknięta jest oraz brak chromowanej ramki pod szybą, też zdjąłem bo niepewnie się trzymała a tam jest takich chory patent mocowania na "blaszkę z drucikiem".

No i silnik na foto "szary". Zimą pomalowałem cylindry/głowice i zeszlifowałem krawędzie, git wygląda ale reszty już nie chciało mi się robić. Zimą zdjąłem przedni zderzak i wypolerowałem lagi.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Spotkaliście się kiedyś z iglicą w gaźniku CV40 (Evo) która nie ma regulacji zapinki? Mam takową w gaźniku który kupiłem, iglica ma jakby "kapsel" i nie ma wycięć, nie da się jej regulować a porównując do zwykłej iglicy długością wypada na najuboższe ustawienie.Jest na niej nabite "B86" chyba. Narazie latam na zwykłej iglicy a ta od tego gaźnika mnie kusi tylko dziwne jest to ubogie ustawienie na stałe.Ktoś na tym latał wcześniej ale nie wiem z jakiego sprzętu pochodzi gaźnik. Dysze 40/175 czy standard dla Evo BT. Kusi mnie założenie jej ale nie wiem czy warto, nie chciałbym milion razy zdejmować pokrywki membrany co by gumy nie pokaleczyć. A teraz na zwykłej iglicy mam na środek ustawioną i....zimne moto pali tylko i wyłącznie bez ssania. :eek: Co dziwne bo Harry zwykle nawet lekko ciepły potrzebował trochę ssania żeby zapalić. A jeszcze dziwniejsze jest to że zeszłego sezonu na ubogim ustawieniu Harry palił mi średnio 14-15L na mieście, teraz pali już ok.7-8 a ustawiony jest bogato. Czekam na nowy airbox, kable WN i świece, wtedy pobawię się w finalne strojenie gaźnika. Jakbym zszedł do ok.6 litrów w trasie to by była bajka.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To znowu ja. Ciekawy monolog prowadzę w tym temacie. :icon_mrgreen:

 

Znacie może długość śruby scalającej blok silnika u góry, pomiędzy cylindrami, EVO BT? Taka dość długa, przechodząca na wylot od lewej do prawej. Dziś zakładałem kupiony airbox i zauważyłem że nie mam tej śruby, gdzieś zgubiłem ostatnio. :banghead:

 

A airbox jest git. Seryjny ale ładny, zdrowy i nie popękany. Od razu lepiej moto wygląda. Przy okazji grzebania przy gaźniku odkręciłem trochę więcej składu mieszanki, silnik jakoś zdrowiej pracuje. :buttrock:

 

No i rozkminiłem dlaczego Electra waliła się w zakręty i ciężko było się na niej utrzymać w łuku czy nawet przy skręcaniu na skrzyżowaniu. Wiosną grzebałem żeby sprawdzić czy z zawieszeniami i kołami wszystko OK, i było OK więc pogodziłem się z myślą że HD nie skręcają i nie hamują. :biggrin: Dziś przy wyjeżdżaniu z garażu poczułem że moto jakieś ciężkie się zrobiło i w ogóle. Myślę - mało powietrza. Obejrzałem opony, dotnkąłem, polizałem, przytuliłem się i już wiedziałem - za mało ciśnienia z przodu. Na stacji paliw zapodałem tyle ile trzeba i moto zyskało nowe życie od razu. Prowadzi się lekko jak rower, wszelkie manewry przychodzą z łatwością. Śmigałem dziś z kobitą swoją i miałem taką radochę z tej poprawy że w każdym winklu przycierałem podesty. A baba z tyłu się pyta "Co tak szumi w zakrętach?". :banghead: :biggrin:

 

Chyba zacznę kontrolować ciśnienie w kołach częściej niż raz na dwa lata. :banghead:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Monolog może być, tematy z życia wzięte nie opisują zawsze w serwisówkach

śruba w bloku -5 cali a ciśnienie ważna rzecz popatrz jak na torach tego pilnują, małe zmiany ciśnienia po przecinku i moto inaczej jedzie (he he zaraz ktoś się odezwie że kredensy po torach nie jeżdżą no ale parametry fabryczne +- trzeba trzymać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, wiem o ciśnieniu. Na kurierce kontrolowałem co dzień a zimą celowo obniżałem o ok.5% co by zyskać przyczepność. Ale w Harrym olałem temat, pewnie dlatego że dostęp do wentyli to ból w tyłku. Z przodu czasami uda się wpiąć manometr, ale z tyłu to jest masakra. Trzeba się czołgać pod moto. :banghead:

 

Dzięki za 5 cali. :biggrin: Będę szukał takowej śruby. Pzdr.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dziś kupiłem świece CHAMPION, w sklepie "auto" w okolicy. I muszę przyznać że te świeczki to poezja. Od kiedy mam HD nigdy jeszcze tak zdrowo nie odpalał i nie chodził. Od wiosny zbierałem się do wymiany świec ale nie mogłem nigdzie znaleźć odpowiednich. Wszędzie NGK i Iskra tylko. :banghead: Wyczytałem dużo atramentu w sieci i ludzie chwalą sobie Championy. Autolite czy Denso można kupić tylko w sieci a ja chciałem kupić "na żywo" co by móc obejrzeć świecę i może dobrać inną jeśli jakaś mi się nie spodoba. Championy też kupiłem inne niż trzeba ale takie właśnie chciałem wypróbować. Jest poezja. Harry pali od strzała, ciepły czy zimny, nie dusi się już gdy dam ostro w palnik z niskich obrotów itd. Jeszcze tylko wizyta u znajomka na regulacji zapłonu i będzie miodzio. :buttrock:

 

PS. Oryginalne świece H-D produkuje Champion. :biggrin: Tylko że Champ kosztują 10PLN/szt. albo i mniej, ja tyle dziś płaciłem w pierwszym napotkanym sklepie. Później zapodam oznaczenie tych świec bo w kufrze pudełko zostawiłem. Ze świecami Champion mam miłe wspomnienia dlatego tych szukałem. Kiedyś moja Jawa TS najlepiej chodziła na Chapmionach właśnie. Śmigałem na nich 5 lat a przy sprzedaży wykręciłem i zachowałem do innych 2T które mam. :biggrin:

 

Ach..jeszcze coś. Od zimowego remontu zrobiłem ok.2 tys km i dziś stwierdziłem że jeszcze nie ubyło mi ani trochę oleju w zbiorniku. :clap: Zeszłego sezonu musiałem dolewać tak często że aż mi żal d... ściskał za koszty tego oleju a moto zostawiało za sobą chmurkę jak WSK na Mixolu.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...