qurim Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Mhm. No tam też podjadę jak będziemy lecieć po towar. Fajnie jak będzie co potrzebuję bo łapki swędzą do składania już. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 A jak Twój gaźnik zreanimowałeś stary czy kupiłeś inny? Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Teraz czekam na gaźnik z Alle. Zima odpuści to trzeba będzie zacząć grzebać. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Jak zima odpuści to maszynka powinna być gotowa.Później to Ci czasu braknie.Inni będą latać a Ty będziesz grzebać w garażu. :banghead: Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Ale w garażu ma zimniej niż na zewnątrz. :icon_evil: Zima odpuści czyli temp. uderzy trochę ponad 0*C. Na pierwsze dni wiosny mam SHL-kę do jazdy, zanim złożę HD. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Post pod postem bo będzie to nietypowy post, czyli na temat akurat. :biggrin: Zna ktoś rozmiar/oznaczenie nasadki do śrub głowicy w EVO? :notworthy: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Szukasz jednej nasadki?Nie lepiej kupić sobie komplet,na pewno się przyda.Jeśli są takie same jak w TC to mogę Ci jutro podać.Ostatnio kupiłem taki komplet nasadek http://moto.allegro.pl/item916095439_klucz...g_tony_3_8.html . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 No nie stać mnie na takie wydatki. :icon_evil: Dlatego szukam pojedynczych nasadek żeby poskładać moto w całość zanim pogubię części. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Gurim w TC do śrub głowicy potrzebna jest nasadka dwunastokątna 1/2 cala.Może w EVO jest to samo ale nie miałem żadnego po ręką. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Ok, dzięki wielki. :notworthy: Myślę że to samo w EVO będzie, ale jeszcze poszperam w sieci co i jak dokładnie. Garaż mam daleko więc śrub pod ręką też nie mam, żeby zmierzyć. :banghead: :notworthy: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Jak trzeba to Ci mogę wysłać klucze ,to sobie pokręcisz co potrzeba.Lepiej mieć komplet niż jedną nasadkę.Nigdy nie wiesz co Ci będzie potrzebne. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Dzięki za chęć pomocy. :notworthy: Jakbym był w potrzebie to się odezwę. Narazie upolowałem git nasadkę na ebay.uk a że w UK zostawiłem parę groszy na koncie w banku to tam kupię i braciak mi przywiezie pod koniec lutego. :biggrin: Miałem wyznaczony budżet na reanimację Harrego a że gaźnik musiałem kupić i kilka nieplanowanych elementów (linki, łożyska kół, naprawa radia ) to tak wyszło. Dałbym radę jeśli bym poczekał do późnego kwietnia, no ale w kwietniu znajomy ślubuje i muszę tam być na moto. Tak przy okazji porada techniczna z mojej strony. :biggrin: Kiedyś była dyskusja nt. płynów hamulcowych DOT5 i zwykłych że nie można ich mieszać. Bo nie można. :icon_mrgreen: Ale kilku z Nas z powodu trudno dostępnego DOT5 postanowiło wypłukać układ, przedmuchać i zalać zwykły płyn hamulcowy i to działało. Ja też tak zrobiłem w przednim układzie. Wszystko było git, hamulec 2 lata nie sprawiał kłopotu itd. Niedawno w gazecie customowej wyczytałem ze można zalać zwykły płyn pod warunkiem że wymienimy wszystkie gumowe elementy układu które wcześniej miały kontakt z DOT5 bo guma która miała z nim kontakt nie może zetknąć się z innymi płynami. Myślę że to jakaś bajka jest bo od 2 lat latam na zwykłym płynie. Ale tej zimy rozebrałem przedni hamulec i ......nie ma w nim płynu w ogóle. Tego płynu co zalałem 2 lata temu i działał. Natomiast w zbiorniczku są czarne gluty z prawdopodobnie rozpuszczonej gumy uszczelek itp. Hamulec zachowywał się przez ten czas wzorowo. Tak wzorowo że nawet nie zaglądałem do niego bo nie odczuwałem najmniejszej potrzeby. Dodam tyle że z tych 2 lat przez ponad rok moto stało nieużywane. Od stycznia 09 jeździłem aż do października i wszystko było OK. A płynu nie ma. Zbadałem cały układ, nie ma najmniejszych wycieków, śladów płynu, nic nigdzie się nie poci, nie brudzi. A płynu nie ma. Zniknął cały zbiorniczek płynu, jak go otworzyłem to były tylko jakieś ochłapy płynu na dnie. Się zdziwiłem i wystraszyłem bo byłem krok od nieszczęścia. Używam przedniego hamulca w 95% jazdy, tylny dotykam tylko gdy zawracam "na raz" czy kręcę ósemki na placu manewrowym. Uff..... Dziwna sprawa. Tak więc, jeśli ktoś z was ma zwykły płyn wlany zamiast DOT5 to radzę regularnie sprawdzać jego stan w zbiorniczku. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 (edytowane) Płyn DOT 5 stosowany jest w turingach do 2004.Mój jest właśnie z 2004 i jest zalany tym płynem.Znalazłem gdzieś na Allegro taki płyn,ale kosztuje dużo drożej niż DOT 4,.czy też syntetyczny DOT 5.1. http://moto.allegro.pl/item916314487_plyn_...t_5_harley.html . Edytowane 14 Lutego 2010 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 (edytowane) No właśnie, na Allegro jest od dawna, ale cena też niemała za taką buteleczkę. A 250ml nie zawszy styknie na zalanie i odpowietrzenie obu układów. Kiedyś zamówiłem DOT5 w lokalnym sklepie samochodowym, kilka razy gościowi powtarzałem że ma być DOT5 a nie żaden inny/zamiennik/coś podobnego. DOT5 i koniec! Gość mówi że OK, zaliczka i mam wrócić jutro po ten płyn to już będzie. Poszedłem następnego dnia i.....kolejna butelka DOT5.1 trafiła do mojej kolekcji. :banghead: MałyHD od dawna ma w ofercie DOT5, ze 2 lata temu już się czaiłem na ten płyn. Wtedy był kilka PLN tańszy tylko. Normalnie olej RevTech biorę od niego, i filtr. W sumie nie wiem czemu pierwszym razem kupiłem chromowany filtr skoro i tak jest ukryty pod motocyklem. :banghead: Chrom jest git pod względem że widać na nim ewentualnie nieszczelności/wycieki z połączenia jeśli filtr nie jest dobrze zamocowany. W Electrze jak przypłynęła ze Stanów filtr miałem tak mocno przykręcony że zwykły klucz taśmowy zerwałem za pierwszym podejściem. Dopiero łańcuchowy dał radę, chociaż miejsca mało na manewry tam jest i trzeba trochę walczyć z odkręcaniem. Edytowane 14 Lutego 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Jak filterek się zassie to naprawdę ciężko go odkręcić. W K&N potrafi się oderwać nakrętka (filtr dokręcany ręką). Zwykłe filtry najlepiej odkręca się kluczem "nasadką" (do filtrów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.