qurim Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Chyba wszystkie mają. Ale zamiast o-ringa można po regulacjach zaślepić śrubę np. silikonem. Jest taka opcja ale nie silikonowa. Problem polega na tym że muszę najpierw wyregulować gaźnik jak już jest na silniku. Do tego potrzebuję dostęp do śruby składu mieszanki. Ale nie mogę go wyregulować bo chyba bierze lewe powietrze przez otwór śruby składu mieszanki, a zaślepić mogę dopiero jak wyreguluję. Błędne koło się zamyka. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Generalnie nie, przez parę minut po odpaleniu, masz racje. Ale jeżeli to się przeciąga do kwadransa albo i dłużej i dotyczy jednego cylindra ?? To dławienie to jest "wypadanie" jednego cylindra przy dodaniu gazu. Wszystko wraca do normy gdy silnik osiągnie normalna temperaturę. I po moich regulacjach na oko (bo nie znam danych regulacycjnych gaźników i silnika) to zanikło. To chyba nie był normalny obiaw?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Jest taka opcja ale nie silikonowa. Problem polega na tym że muszę najpierw wyregulować gaźnik jak już jest na silniku. Do tego potrzebuję dostęp do śruby składu mieszanki. Ale nie mogę go wyregulować bo chyba bierze lewe powietrze przez otwór śruby składu mieszanki, a zaślepić mogę dopiero jak wyreguluję. Błędne koło się zamyka. :banghead: W trakcie regulacji użyj gęstego smaru maszynowego. Aby sprawdzić czy faktycznie bierze lewe powietrze przez tą śrubę użyj samostartu na pracującym silniku. Podaj mi na PW rozmiar tego Oringa to coś zaradzimy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Zacznij od wymiany chińskich torchów na NGK. Rózne dysze na różne cylidry to w V normalne. W tych gaźnikach spotkałem sie z wadliwie działajacym ssaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Świece są fabrycznie NGK. Ale możliwe ze któraś na zimno szwankuje. Silnik to nie V a'la Virago 250, tylko rzędówka a'la CB250. A o tym co wadliwego w tych motocyklach znalazłem (w 2 egzemplarzach) to mógłbym książkę napisać, ale czego wymagać za takie pieniądze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Faktycznie to Rzedówka sory za pomyłke:D Wadliwy układ ssania może wpływac tu na problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.