Skocz do zawartości

WSK 175


Gość Klezmer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czolem!

 

Wuecha moza latac 110-120. Co do tego nie mam zadnych watpliwosci.

Moj ojciec osobiscie swego czasu smigal na WSK 175 M21W2 Sport i brykla tym sprzetem w porywach 115 km/h.

Takze da sie. Tylko trzeba umiec ustawic motorek :flesje:.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

witam

 

znalazlem u siebie w miescie starszego faceta ktory ma taka WSKe (z tego powiedzial

"to jest perkoz albo kobuz,175cmm a silnik z serji sport ona byla jakas wyscigowa")

 

i tyle wiem,nie rejstrowana ale z papierem po remoncie ale bez elektryki

chlop cos mruczal ze za 1000zl zepchnie

 

sprobuje go namowic zeby mi ja pokazal albo dal sie przejechac jesli da rade :namoto:

 

jak kogos interesuje dam namiar na pw

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
  • 11 miesięcy temu...

Witam

mam pytanie do posiadaczy Wsk 175, jak sobie radzicie z regeneracją wału ?? w mojej okolicy nie ma nigdzie korbowodu do kupienia, rozebrałem silnik w swojej i pasowało by coś robić bo jest nieciekawy, może ma ktoś jakiś patent ??

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta metoda jest podobno tylko na chwilę, korba jest tylko powierzchownie utwardzana i i szlifując ściągną ci to warstwę utwardzaną, pomyślałem o innym patencie na przykładzie Simsona Awo, kiedyś czytałem że przerabiają korbę roztaczając ją i w miejsce łożyska igiełkowego zakładają łożysko również igiełkowe ale o budowie podobnej do kulkowego (nie wiem jak fachowo się nazywa taki typ łożyska) i później w razie kolejnej regeneracji wału wymienia się samo łożysko, tylko kwestia dobrania takiego łożyska, słyszał ktoś coś o tym ??

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta metoda jest podobno tylko na chwilę, korba jest tylko powierzchownie utwardzana i i szlifując ściągną ci to warstwę utwardzaną, pomyślałem o innym patencie na przykładzie Simsona Awo, kiedyś czytałem że przerabiają korbę roztaczając ją i w miejsce łożyska igiełkowego zakładają łożysko również igiełkowe ale o budowie podobnej do kulkowego (nie wiem jak fachowo się nazywa taki typ łożyska) i później w razie kolejnej regeneracji wału wymienia się samo łożysko, tylko kwestia dobrania takiego łożyska, słyszał ktoś coś o tym ??

pzdr

Wyślij wał do Poznania i go zregenerują fachowo i dostaniesz nawet gwarancje.A tak na marginesie to 300 za wał to wcale nie drogo.Kupisz korbe z łożyskiem,i co ? sam to złożysz i wyważysz?.Za komplet naprawczy dasz prawie 1/3 nowego wału a gdzie reszta roboty +koszty przesyłek.Poważnie pomyśl.A ta metoda z AVO to kowalstwo nie regeneracja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...