Skocz do zawartości

K4 750 kilka pytań


cenderr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Przy jakiej temp powinien włączyć się wiatrak chłodnicy?

 

Jakim olejem zalać taką sukę? MOTUL 7100 czy 300v czy jakiś inny? Przebieg 18 tyś., użytek miejski/trasa

 

Pozdrawiam

Witam.Nie wiem jak jest w k4 ale w gsxr 1000 k6 wentylator wlacza sie okolo 105 stopni celcjusz.ja jezdze na motul 300v i jestm zadowolony.pozdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście myślałem o motulu 7100 10w40. Nie żebym żałował kasy ale 300v to podobnież bardziej oporowy olej, na tor. Nie chcę przedobrzyć sprawy, i płacic więcej za coś czego nie wykorzystam. Co o 7100 sądzicie?

 

I jeszcze jakieś dobre klocki na przód? Jest coś godnego polecenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszedł 7100 + K&N oil filter

Teraz heble mi podpowiedz jakieś :biggrin:

http://catalog.vesrah.co.jp/catalog/shape/VD-355.html 355 JL lepszych klockow w zyciu niemialem na pysk lecisz hamujac jednym palcem :icon_twisted:

http://www.ebcbrakes.com/motorcycle_brake/...treme-pro.shtml

te sobie zas wszyscy u mnie na wsi chwala :crossy:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjnie klocki chyba były tokico, ale dostać to u nas to masakra, a jak już to za fantastyczną cenę.

Nissin 2P289 też nie mogę tego znaleźć.

 

Szramer kolego :P gdzie wyrwałeś te vesrahy?

Jak coś to sbk5 pobiorę, mam mało czasu do namysły bo za chwilę będę hamowac zębami:P

Edytowane przez cenderr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie odnośnie temperatury oleju. Na wyświetlaczy podczas jazdy pokazuje ok 87C. Po wjechaniu w miejskie korki albo dłuższe światła temperatura przekracza 90C, dochodząc często do ok 100C.

 

To normalna temperatura pracy silnika dla tego modelu? Kiedy powinien się wentylator uruchomić?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że Motul to jest rewelacyjny olej. U mnie po zalaniu 300V skrzynia chodzi zupełnie inaczej, nie ma typowego je*nięcia prz wbijaniu jedynki, przejście z 1 na 2 też jest "wygładzone" do granic możliwości - :eek: takie gały robiłem po pierwszej jeździe na tym oleju.

 

Co do temperatury, bardzo dobrze, termodynamika stoi na lepszym poziomie :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...