cenderr Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Witam Przy jakiej temp powinien włączyć się wiatrak chłodnicy? Jakim olejem zalać taką sukę? MOTUL 7100 czy 300v czy jakiś inny? Przebieg 18 tyś., użytek miejski/trasa Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek85 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Witam Przy jakiej temp powinien włączyć się wiatrak chłodnicy? Jakim olejem zalać taką sukę? MOTUL 7100 czy 300v czy jakiś inny? Przebieg 18 tyś., użytek miejski/trasa Pozdrawiam Witam.Nie wiem jak jest w k4 ale w gsxr 1000 k6 wentylator wlacza sie okolo 105 stopni celcjusz.ja jezdze na motul 300v i jestm zadowolony.pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Osobiście myślałem o motulu 7100 10w40. Nie żebym żałował kasy ale 300v to podobnież bardziej oporowy olej, na tor. Nie chcę przedobrzyć sprawy, i płacic więcej za coś czego nie wykorzystam. Co o 7100 sądzicie? I jeszcze jakieś dobre klocki na przód? Jest coś godnego polecenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek85 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Witam rownie dobrze mozesz wlac np. motul 5100.tak na marginesie olej motul 300v i 7100 malo roznia sie cenowo.pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Poszedł 7100 + K&N oil filter Teraz heble mi podpowiedz jakieś :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Poszedł 7100 + K&N oil filter Teraz heble mi podpowiedz jakieś :biggrin: http://catalog.vesrah.co.jp/catalog/shape/VD-355.html 355 JL lepszych klockow w zyciu niemialem na pysk lecisz hamujac jednym palcem :icon_twisted: http://www.ebcbrakes.com/motorcycle_brake/...treme-pro.shtml te sobie zas wszyscy u mnie na wsi chwala :crossy: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 (edytowane) Seryjnie klocki chyba były tokico, ale dostać to u nas to masakra, a jak już to za fantastyczną cenę. Nissin 2P289 też nie mogę tego znaleźć. Szramer kolego :P gdzie wyrwałeś te vesrahy? Jak coś to sbk5 pobiorę, mam mało czasu do namysły bo za chwilę będę hamowac zębami:P Edytowane 23 Sierpnia 2009 przez cenderr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 W Stanach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Mam jeszcze pytanie odnośnie temperatury oleju. Na wyświetlaczy podczas jazdy pokazuje ok 87C. Po wjechaniu w miejskie korki albo dłuższe światła temperatura przekracza 90C, dochodząc często do ok 100C. To normalna temperatura pracy silnika dla tego modelu? Kiedy powinien się wentylator uruchomić? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Ponawiam pytanie Po zmianie oleju temp się zmnieszyła do ok 82C podczas jazdy, na światłach dobija do ok 85-86C. Co o tym myslicie? Wydaje mi się że teraz jest lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Że Motul to jest rewelacyjny olej. U mnie po zalaniu 300V skrzynia chodzi zupełnie inaczej, nie ma typowego je*nięcia prz wbijaniu jedynki, przejście z 1 na 2 też jest "wygładzone" do granic możliwości - :eek: takie gały robiłem po pierwszej jeździe na tym oleju. Co do temperatury, bardzo dobrze, termodynamika stoi na lepszym poziomie :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Kup EBC dobry stosunek ceny do jakości. Przy okazji wyczysc pożadnie zacisk i sprawdź prochowniki tłoczków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.