patrys16x Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 czy zmiana tlumika z oryginalnego na przelotowy cos daje? jak tak to co? i czy mozna samemu wykonac taki tlumik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson 56cm Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Jesli mowa o tłumiku koncowym to sie nic nie poprawi, ewentualnie moze pogorszyć Jesli mowa o całosci, to jak zalozysz zwykłą przelotową rure to zejdziesz z mocą do poziomu motoroweru a jesli zrobisz jakis porzadny dyf oparty o wyliczenia na podstawie jakis porządnych opracowań to jest szansa ze moc sie podniesie, kwestia dokladnosci wykonania i strojenia pod silnik. Jak cos looknij na galerie w moim podpisie to będziesz wiedział jak to wygląda i z czym to się je Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrys16x Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 ogladajac twoja galerie to z miejsca sie poddaje i szacunek dla ciebie bo niezle ci to wychodzi :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Jeżeli masz oryginalną końcówke i zmienisz na przelotowy to odczujesz różnice, sam tak zrobiłem w KDX i czuć było że lepiej reaguje na gaz i szybciej sie wkręca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Jeśli zmienisz samą końcówkę to zmieni się tylko dźwięk, moc pozostanie bez zmian. Kupno tuningowego wygaru bądź zrobienie tak jak pisze simson (to już wyższa szkoła jazdy) zmieni krzywą momentu obrotowego i podniesie trochę moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrys16x Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 a jaki tuningowy mozna kupic i gdzie? tylko zeby byl tani... bo arrow to chyba drogi jest...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 No niestety tuningu tanio się zrobić nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrys16x Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 ale nie wiem czy np oplaca sie wydac te 300zl-500zl na ten cel ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Nie opłaca się bo za tyle nowego dyfuzora nie kupisz, chyba że znajdziesz gdzieś używkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrys16x Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 a czy nowy tuningowy kompletny wydech duzo daje zeby sie oplacalo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 więcej daje cylinder 154 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrys16x Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 tak ale taki nowy zestaw kosztuje 1500zl :eek: znalazlem taki na allegro co o nim sadzicie? cylinder 155 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 czy zmiana tlumika z oryginalnego na przelotowy cos daje? jak tak to co? i czy mozna samemu wykonac taki tlumik? Pomyliłeś nazewnictwo lub jak kto woli nazwę produktu. Potrzebujesz tłumik rezonansowy ale nie przelotowy bo ten ostatni jest dedykowany dla silników 4T. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrys16x Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Pomyliłeś nazewnictwo lub jak kto woli nazwę produktu. Potrzebujesz tłumik rezonansowy ale nie przelotowy bo ten ostatni jest dedykowany dla silników 4T. ok, dzieki za info, nie znam sie na tym tylko wczesniej czytalem o tym na forum i ktos tak pisal... a jak z tym cylindrem co podawalem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Ten cylinder jest w lipnym stanie i będziesz miał problem spasować tłok do niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.