Endriu1987 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Witam Mam Taki problem Po ostrej jeździe w trasie pzrejechałem jakies 30 pare Km chciałem zredukowac bieg po zakrecie, nastepnie zredukowalem i wzucilem chyba z niski lub za wyskoki bieg po zwolnieniu predkosci mi zgas i doturlalem sie do pobocza, jak zgas iegi mi sie zaciely ale jak jzu sie zatrzymalem wzucilem luz prubuje odpalic i nic i tak pare razy i dalej nic. w koncu odpalilem z dodaniem gazu i jak trzymalem troszke manetke odkreconą to silnik pracował nie gasł, ale jak tylko puszcze manetkę GAŚNIE i tak mam ciągle. Odpali z Odkręconą kawałek Manetka i jak jade na biegu wciskam sprzegło, puszczam gaz obroty spadaja i znowu Gaśnie? Moje spostzrezenia w jeździe jakby silnik sie dusił czy cos takiego? Sprawdziłem Filtr powietrza to jest ta gąbka podziurawiona, mógł wpaś jej jakiś kawałek do Gaźnika? pmóżcie mi bo mechanikiem nie jestem a niewim co to może być? Dziękuję.... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Przytarty :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu1987 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Przytarty :clap: to znaczy cylinder do wymiany? czy tłok ? ale jak odpali z odkręconą manetka normalnie wkreca sie nei obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson 56cm Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Zdejmij cylinder i będziesz miał odpowiedź na swoje pytania, tak na odleglosc bez zdjęc sie nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu1987 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 (edytowane) Zdejmij cylinder i będziesz miał odpowiedź na swoje pytania, tak na odleglosc bez zdjęc sie nie da. aha ale jak zdejmę cylinder to bede musial wymieniac uszczelki czy nie bedzie trzeba? aaa i to wystarczy odkrecic tam zgóry gdzie Swieca jest tam te 4 Śruby taa?? Edytowane 15 Sierpnia 2009 przez Endriu1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Na pierwszym miejscu wymień filtr powietrza i wyczyść gaźnik a następnie go wyreguluj. Módl się żeby to pomogło bo jak nie to będą spore koszty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu1987 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Na pierwszym miejscu wymień filtr powietrza i wyczyść gaźnik a następnie go wyreguluj. Módl się żeby to pomogło bo jak nie to będą spore koszty... ok tak zrobie, a do gaźnika co powinno byc podłączone bo u mnie jest tylko podłączony filtr powietrza z drugiej strony do silnika jedna rurka z olejem. i 2 linki jedna od gazu i jeszcze jakas jedna a aaa i jeszcze jest podlaczona jedna rurka która nigdzie nie idzie czy to jest wszystko ? zrobie tak jak napisałeś ale jeśli to nic nie da to co bedzie trzeba zrobić następnie ?? i jak te śróbki powinny byc wykrecone ta ze sprezynka okolo 2,5 obrotu a ta 2 mniejsza 2 obroty? Dzieki za odp.... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 mam kumpla który ma rs 125 i też tak ma że gaśnie na niskich obrotach, we wielu rs ujawnia sie ta usterka i jest to związane z gaźnikiem.. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 (edytowane) Podobne objawy miałem jak mi pierścień puścił. Po takiej akcji silnik się rozstraja ze względu na dużo mniejsze ciśnienie sprężania (nie ma pierścienia - jest nieszczelnie) i dlatego nie trzyma niskich obrotów. Jeśli dobrze obstawiam, to najprawdopodobniej nie będziesz w stanie wyregulować dobrze gaźnika. Przynajmniej ja nie mogłem. Ustawiłem sobie skład mieszanki, obroty biegu jałowego i wydawało się, że jest ok. Po przejechaniu kilku kilometrów znów obrotów nie trzymał... Co do tego gaźnika, to wyczyść go dokładnie, a później spróbuj wyregulować. Nie ma co się sugerować jakimiś ustawieniami fabrycznymi. Trzeba to robić na czuja. Oczywiście na czuja z głową - prawidłowe ustawienie w motocyklu bez modyfikacji powinno być właśnie w okolicach ustawień fabrycznych. Jeśli gaźnik będzie już ok, a moto nadal będzie się tak zachowywał, to trzeba sprawdzić ciśnienie sprężania. Jeśli jest ono zbyt małe oznacza to jakąś nieszczelność w silniku (może właśnie uszkodzony pierścień). Wtedy nie obejdzie się bez zdejmowania przynajmniej głowicy (spuszczenie płynu i odkręcenie śrubek). @Grebur: Motocykl nie powinien gasnąć na niskich obrotach. Jeśli tak się dzieje, to coś jest niesprawne i niekoniecznie jest to gaźnik. Pozdrawiam. Edytowane 17 Sierpnia 2009 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu1987 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 ok w piątek bedę miał wolny czas Zabiore się za gaxnik i nowy filtr Powietrza jesli to nie pomoże, będę próbował dalej oczywiście poinformuje tutaj na forum, aby każdy mógł znalezc rozwiązanie ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu1987 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 wiec tak wyczyscilem gaxnik wymienilem filtr powietrza nasączyłem go podłączyłem wszytsko poskłądałem odpalam i jest ok ładnie pracuje pare minut załaczyłem ssanie chodzi tez obroty trzyma w miare po minucie zgasł i znów niemoge wogle uruchomić, próbowałem na pych ale zapali na chwile strzeli z wydechu i znów nic ;/// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Czy naprawdę tak trudno jest używać poprawnie znaków przestankowych i wielkich liter? Kompletnie nie rozumiem co w końcu zrobiłeś. Ssanie włączyłeś na rozgrzanym silniku? Po minucie od włączenia ssania, czy po minucie od włączenia silnika? Czy silnik dobrze zapalił na zimnym? Jaki kolor ma świeca? Mierzyłeś ciśnienie sprężania? Ogólnie nie radzę tak próbować na siłę zapalić. Możesz narobić sobie tylko więcej szkód niż pożytku. Strzelanie w wydech bierze się najprawdopodobniej z tego, że nieprzepalona mieszanka trafia na rozgrzany wydech (silnik wcześniej chodził) i tam się dopala. Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu1987 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Dobrze Napiszę jeszcze raz... . Wyczyściłem Gaźnik i wymieniłem Filtr Powietrza, oraz Go nasączyłem. Następnie poskładałem całość odpaliłem bez ssania chodził dobrze równomiernie, tak na 1500obr. dobrze się wkręcał na wyższe obroty i tak działał około 1 minuty ale zgasiłem bo zapomniałem podłączyć olej do gaźnika, więc szybko podłączyłem i uruchomiłem ponownie i włączyłem ssanie. Chodził tak z 2 minuty spadły obroty i zgasł. Pomyślałem, że już będzie ok więc poskładałem narzędzia i chciałem odpalić i przejechać się, ale już nie chciał zapalić nawet na pych tylko czasem zalapie i strzeli z wydechu ;// kolor Świecy jest Ciemny taki Czarnawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Miałem to w DRZ. Któryś pierścień się poszedł je*ać. Koszta koszta koszta kosza koszta... Bez zdejmowania głowicy i cylindra sie nie obędzie miłej pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu1987 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 (edytowane) a jak sie sprawdzi kompresje u mechanika czy takie badanie zdiagnozuje ze to pierścień? przyczynął nie zapalenia silnika była pdnięta Świeca dziś kupiłem i odpalił odrazu obroty trzyma jak nalezy cos około 1,5-2tys zobaczymy jak bedzie dalej, no i zauważyłem ze mam wyciek jakis mały takie cos czarne jakby z zaworu wydechowego albo z lewej strony bede musiał chyba do mechaika z tym zajechac i wymienic uszczelki... co o tym myslicie ? Edytowane 19 Sierpnia 2009 przez Endriu1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.