michal750 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Witam Motocykl mam dopiero 2 dni , wiec nie znam zbytnio jego historii. Na poczatku bylo wszystko ok, ale na drugi dzien pojawily sie drobne problemy: 1. Nagle przestal dzialac predkosciomierz. Na wyswietlaczu byla tylko cyfra "0" i nic sie nie zmienialo podczas jazdy. Nie dzialal takze licznik przebiegu km. Nie wyswietlaly sie kwadraciki od rezerwy paliwa. Obrotomierz chodzil bez zarzutu i wszystkie kontrolki tez. Gdzie sprawdzic przyczyne tego? Skad zegary dostaja impuls predkosci? Dzis sprawdzilem i predkosciomierz juz dziala (sam sie naprawil), ale za to: 2. Mryga mi kontrolka FI. Po odpaleniu mryga 2-krotnie w odstepach 2-sekundowych. Po zgaszeniu motocykla przestaje i przy nastepnym uruchomieniu juz nie mruga. Jednak podczas jazdy lubi sie czasem zapalic i wtedy musze sie zatrzymac, zgasic moto i znow odpalic. Domyslam sie ze to jakis blad na wtrysku? Jak go odczytac? Jak go skasowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Znow nie dziala predkosciomierz :( Czy nikt nie wie gdzie szukac przyczyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Sprawdzałeś wtyczki? Może się poluzowały albo są zaśniedziałe. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Tak, sprawdzilem wtyczki i szarpalem lekko przewodami i wtyczkami podczas jazdy, ale bez rezultatu. Gdzies cos nie łączy, tylko nie wiem nie gdzie, a nie chce rozwalac calej wiazki. To moze podpowie ktos skad zegary biora impuls predkosci i gdzie to sie znajduje? Mam serwisowke ale z angielskim srednio :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 W F3 czujnik prędkości wkręca się od tyłu silnika, koło rozrusznika. Ale w F4i może być inaczej. Jak chcesz to podeślij mi serwisówkę to sprawdzę. Pozdrawiam. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Znajdź w serwisówce stronę z kodami błędów i przepisz na forum to co znajduje się pod: "2 blinks" lub "two blinks". Jak jeździ dobrze to przy 2 mignięciach pewnie coś z map sensorem, ale wątpię żeby miało to związek z zegarami chyba że ktoś przy nich grzebał??? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.