Skocz do zawartości

Brak ładowania w dnieprze


Sumka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Mam taki mały dylemat. Jakiś czas temu spalił mi sie wirnik w alternatorze, więc zakupiłam nowy, niestety nie ładuje. Elektryk stwierdził że alternator jest uszkodzony i ładuje tylko do 6V a nie 12V. Odesłałam alternator a zakupiłam jak to Pan ładnie określił "nowy". Został on podłączony i co się właśnie okazało także nie ładuje. Co może być tego przyczyną?? Bo to mało prawdopodobne żeby kupić dwa uszkodzone alternatory podrząd. Bardzo proszę znawców o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz według schematów, jeśli zakupiłaś nowy to pomierzcie ten alternator, w książce ruskiej masz napisane jak i jakie napięcia powinny być.

 

Jak nadal klapa to wymiana regulatora jeśli altek sprawny, posprawdzaj dobrze wszystkie masy w motocyklu.

 

Ładowanie przy średnich obrotach powinno byc na poziomie 14.2-14.4V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

podpinam się pod temat, mam podobny problem brak ładowania w Dnieprze, znalazłem kilka artykułów z ŚM z roku 2004 gdzie były opisywane problemy z rusinami i sprawdziłem alternator tak jak tam pisało i wygląda na to że jest z nim coś nie tak bo nie wytwarza prądu czy tam napięcia, wie ktoś może czy da radę sprawdzić wirnik czy jest sprawny domowym sposobem miernikiem ??

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobny problem.Spalił mi się wirnik w alternatorze,więc kupiłem nowy alternator .Dałem do przerobienia na dziewięcio diodowy i zastosowałem regulator od malucha.Po pewnych poprawkach (trzeba było przesunąć pierścienie)Na początku było OK...ale po pewnym czasie ładowanie zanikło.Elektryk po paru godzinach sprawdzania się poddał.

Wirnik jest ok.Stojan również.

Wirnik sprawdzałem poprzez sprawdzanie czy pierścienie wirnika nie mają przebicia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisali poprzednicy, posprawdzaj miernikiem alterantor, jednak jesli jest to nowy to problemu szukalbym w ukladze regulatora...

:icon_mrgreen:

Uwierz mi sprawdzałem już chyba wszystko

Zajęło mi to ok TYGODNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja myślę ,że te nowe alternatory są po prostu z Chin i ni ja się mają w radzieckich sprzętach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Srawa wyglada tak;] Weź zarówke 55W 12V wepnij ja pomiedzy + alternatora i mase. TEraz weżzarówke 21W 12 i jeden stryk zarówki podpinasz pod + akumulatora a drugi pod jedna ze szczotek, mase akuma na mase alternatora jak zapalisz to zarówka 55W powinna swiecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi sprawdzałem już chyba wszystko

Zajęło mi to ok TYGODNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja myślę ,że te nowe alternatory są po prostu z Chin i ni ja się mają w radzieckich sprzętach.

 

 

A moze ten alternator ma wbudowany regulator albo kwestia podlaczenia :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...