Sumka Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Witam serdecznie. Mam taki mały dylemat. Jakiś czas temu spalił mi sie wirnik w alternatorze, więc zakupiłam nowy, niestety nie ładuje. Elektryk stwierdził że alternator jest uszkodzony i ładuje tylko do 6V a nie 12V. Odesłałam alternator a zakupiłam jak to Pan ładnie określił "nowy". Został on podłączony i co się właśnie okazało także nie ładuje. Co może być tego przyczyną?? Bo to mało prawdopodobne żeby kupić dwa uszkodzone alternatory podrząd. Bardzo proszę znawców o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Podłącz według schematów, jeśli zakupiłaś nowy to pomierzcie ten alternator, w książce ruskiej masz napisane jak i jakie napięcia powinny być. Jak nadal klapa to wymiana regulatora jeśli altek sprawny, posprawdzaj dobrze wszystkie masy w motocyklu. Ładowanie przy średnich obrotach powinno byc na poziomie 14.2-14.4V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Witam podpinam się pod temat, mam podobny problem brak ładowania w Dnieprze, znalazłem kilka artykułów z ŚM z roku 2004 gdzie były opisywane problemy z rusinami i sprawdziłem alternator tak jak tam pisało i wygląda na to że jest z nim coś nie tak bo nie wytwarza prądu czy tam napięcia, wie ktoś może czy da radę sprawdzić wirnik czy jest sprawny domowym sposobem miernikiem ?? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budyń Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Ja miałem podobny problem.Spalił mi się wirnik w alternatorze,więc kupiłem nowy alternator .Dałem do przerobienia na dziewięcio diodowy i zastosowałem regulator od malucha.Po pewnych poprawkach (trzeba było przesunąć pierścienie)Na początku było OK...ale po pewnym czasie ładowanie zanikło.Elektryk po paru godzinach sprawdzania się poddał. Wirnik jest ok.Stojan również. Wirnik sprawdzałem poprzez sprawdzanie czy pierścienie wirnika nie mają przebicia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Cześć Budyń :buttrock: zmień elektryka i regulator. Te od malucha są delikatne i nie wyrabiają w takim układzie. wal na PW jakby co. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Tak jak napisali poprzednicy, posprawdzaj miernikiem alterantor, jednak jesli jest to nowy to problemu szukalbym w ukladze regulatora... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budyń Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Tak jak napisali poprzednicy, posprawdzaj miernikiem alterantor, jednak jesli jest to nowy to problemu szukalbym w ukladze regulatora... :icon_mrgreen: Uwierz mi sprawdzałem już chyba wszystko Zajęło mi to ok TYGODNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja myślę ,że te nowe alternatory są po prostu z Chin i ni ja się mają w radzieckich sprzętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 a co z diodami? nie myślałeś o mostu Graetza? Gośka Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Srawa wyglada tak;] Weź zarówke 55W 12V wepnij ja pomiedzy + alternatora i mase. TEraz weżzarówke 21W 12 i jeden stryk zarówki podpinasz pod + akumulatora a drugi pod jedna ze szczotek, mase akuma na mase alternatora jak zapalisz to zarówka 55W powinna swiecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Uwierz mi sprawdzałem już chyba wszystko Zajęło mi to ok TYGODNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja myślę ,że te nowe alternatory są po prostu z Chin i ni ja się mają w radzieckich sprzętach. A moze ten alternator ma wbudowany regulator albo kwestia podlaczenia :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.