patrykt7 Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 tomeks666 chyba rozwiązałeś mój problem. Otóż na lewym zacisku przy hamowaniu jak tylko zaciskam klamkę słychać jakieś puknięcie. No i na postoju też coś słychać czasem jak się wciska klamkę. Pewnie zacisk do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Witam,Wymieniłem orginalna pompe hamulcową na radialną od cbr 1000rr... i wydaje mi się że skok jest za duży tzn zawsze jeżdze z 2 palcami na klamce a pozostałe na manetce i gdy wciskam hamulec to klamka zablokuje się o moje palce nim układ osiągnie zadowalającą siłe hamowania . klamka jest na maksa oddalona od manetki.. klocki wymienione na nowe i oplot jest zalożony, a plyn wymieniony. Dzisiaj scisnąłem klamke tak jak polecacie w temacie. Czy da się cos jeszcze z tym zrobić czy poprostu ten typ tak ma ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Witam,Wymieniłem orginalna pompe hamulcową na radialną od cbr 1000rr... i wydaje mi się że skok jest za duży tzn zawsze jeżdze z 2 palcami na klamce a pozostałe na manetce i gdy wciskam hamulec to klamka zablokuje się o moje palce nim układ osiągnie zadowalającą siłe hamowania . klamka jest na maksa oddalona od manetki.. klocki wymienione na nowe i oplot jest zalożony, a plyn wymieniony. Dzisiaj scisnąłem klamke tak jak polecacie w temacie. Czy da się cos jeszcze z tym zrobić czy poprostu ten typ tak ma ?? A dlaczego nie wymieniłeś na taką samą jak miałeś ?nie ogarniasz tematu pomp hamulcowych ? typ, średnica tłoczka, skok . Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Mechanik polecił mi abym wymienił na coś lepszego skoro już wymieniam ( nowsza radialna). Pewnie nie ogarniam tego tematu tak jak Ty tak więc wdzięczny bym był gdybyś mi to jakos tak na chłopski rozum wytłumaczył.PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Mechanik polecił mi abym wymienił na coś lepszego skoro już wymieniam ( nowsza radialna). Pewnie nie ogarniam tego tematu tak jak Ty tak więc wdzięczny bym był gdybyś mi to jakos tak na chłopski rozum wytłumaczył.PZDR A co niby mam Ci jeszcze tłumaczyć ?typ, średnica tłoczka, skok .Pomp nie można tak bezkarnie zamieniać pomiędzy różnymi modelami motocykli Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 (edytowane) A co niby mam Ci jeszcze tłumaczyć ?typ, średnica tłoczka, skok . No tak te dane akurat znam ... no może poza skokiem. jak pytalem znajomych to wszyscy mowili żę będzie ok... i w sumie jest bo hamulec dziala naprawde dobrze i dozowalnośc bqardzo się poprawiła... Tylko ten duży skok o którym pisałem . Czy można temu jakoś zaradzić czy poprostu musze się do tego przyzwyczaić?? Edytowane 10 Lipca 2012 przez Vivaldi_V1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.