Limo Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Czyś Ty oczadział?:P Bier VFR i no question about it:) Ale po co przepłacać :P Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 To szukasz tego co ja obecnie. Ja postawiłem na Honda VFR 750 rc36 :D I to kupie z jakies 2 tyg juz myśle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Honda Transalp :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 jednak na placu boju zostało fazer vs sv650 ktos jezdził na obu? czy w fazerce naprawde zycie zaczyna sie dopeiro powyzej 6 tys? z tego co mozna sie doczytac na fz6 pozycja jest bardzej turystyczna, a na sv650 sportowa...ktos jezdził na obu i wie jak wyglada rzeczywista masa? Fz6 raczej nie kupisz za kwotę która chcesz przeznaczyć na moto... Jeżeli chodzi o pozycję na fzs, to jest na pewno bardziej wyprostowana niż na sv. Zależy co kto woli, ale mi osobiście właśnie taka odprężona pozycja odpowiada bardziej. Na pewno jest wygodniejsza na miasto... Co do osiągów - sv lepszy dół słabsza góra - fzs słabszy dół (ale bez przesady, nie ma tragedii) i duuużo lepsza góra. Masa - tu sv ma przewagę - ale w czasie jazdy tak mocno tego nie czuć. Myślę że nie powinieneś mieć problemów z fazerem. Na pewno jest lżejszy od bandita, inazumy, cb750 i zr7. Ja osobiście z fazera jestem bardzo zadowolony. Jest wygodny, bezawaryjny, mało pali... Polecam z czystym sumieniem. ps. Jest jeszcze jeden motocykl na który możesz zwrócić uwagę - czterocylindrowy - nawet trochę lżejszy od fazera: Honda Hornet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Ja bym radził motocykl, który ma jednak wiekszą wage niż mniejszą:) Na trasie gdzie asfalt leci na otwartym, szczerym polu i wieje mocno to jak moto wazy mało to majta po ulicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
helmet Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Bier VFR i no question about it:) kawasaki z 750 - one & only... :-] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 kawasaki z 750 - one & only... :-] Za 8 tys. :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Witam poszukujemy motocykla do jazdy codziennej i roznych dłuzszych i krotszych wypraw do pojemnosci 750ccm. Budzet to 8 tys. zł. Nie ma byc to zaden zwijacz asfaltu powiem wiecej dobrze jakby miał taki "nie scigaczowy" wyglad. Wazne zeby był jak najlzejszy, mało palił, przyjemnie sie go prowadziło no i co wazne aby dobrze jechał z "dołu". Narazie chyba liderem jest suzuku sv 650. Macie jakies inne propozycje? Kupuj SV i nie marudź więcej :biggrin: . W tym przypadku pewnie w wersji N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 ZR 750, Kawasaki zresztą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Kawasaki to dziady :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 poziom merytoryczny twoich wypowiedzi jest ... smutny ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 poziom merytoryczny twoich wypowiedzi jest ... smutny ;) Co Ty gadasz, raczej śmieszny:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacacyl Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Witam poszukujemy motocykla do jazdy codziennej i roznych dłuzszych i krotszych wypraw do pojemnosci 750ccm. Budzet to 8 tys. zł. Nie ma byc to zaden zwijacz asfaltu powiem wiecej dobrze jakby miał taki "nie scigaczowy" wyglad. Wazne zeby był jak najlzejszy, mało palił, przyjemnie sie go prowadziło no i co wazne aby dobrze jechał z "dołu". Narazie chyba liderem jest suzuku sv 650. Macie jakies inne propozycje? Multistrada 620 pasuje tu jak ulał , tylko nie kupisz za 8 tysi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Krotka opinia na podst doswiadczenia zdobytego w krótkim czasie :) VFR jest zaje***** wygodna. W chłodne dni, kolana nie zmarzną, bo wyloty powietrza z chłodnicy sa tak zrobione, ze leci prosto na kolana.....to samo tyczy sie nagrzewającego siedzenia od tylnych cylindrów. Co do uzytku w miescie, pomiedzy autami - jest szeroka (lusterka) i to dośc troche, podczas wolnej jazdy męcza sie nadgarstki. Prowadzenie jest jak najbardziej ok. Nie jest to sportowe moto ale po winklach lata lepiej niż bym sie spodziewał wiec za to duży +. Silnik - oszczedny, ciagnie od samego dołu. Moto jest dosc ciężkie niestety, podczas jazdy nie czuć, ale daje sie we znaki podczas wolnych manewrów. Podsumowując - bardziej turystyczny niż miejski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Witam poszukujemy motocykla do jazdy codziennej i roznych dłuzszych i krotszych wypraw do pojemnosci 750ccm. Budzet to 8 tys. zł. Nie ma byc to zaden zwijacz asfaltu powiem wiecej dobrze jakby miał taki "nie scigaczowy" wyglad. Wazne zeby był jak najlzejszy, mało palił, przyjemnie sie go prowadziło no i co wazne aby dobrze jechał z "dołu". Narazie chyba liderem jest suzuku sv 650. Macie jakies inne propozycje? Aprilia rs 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.