Skocz do zawartości

Miejsko-turystyczny motocykl do 750ccm


Rekomendowane odpowiedzi

Witam poszukujemy motocykla do jazdy codziennej i roznych dłuzszych i krotszych wypraw do pojemnosci 750ccm. Budzet to 8 tys. zł. Nie ma byc to zaden zwijacz asfaltu powiem wiecej dobrze jakby miał taki "nie scigaczowy" wyglad. Wazne zeby był jak najlzejszy, mało palił, przyjemnie sie go prowadziło no i co wazne aby dobrze jechał z "dołu". Narazie chyba liderem jest suzuku sv 650. Macie jakies inne propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli celujesz w SV to pewnie z powodu silnika. W takim razie dywagacji koniec.

Jeżeli nie z powodu silnika, to szukaj dalej.

 

Wracając do SV, piszesz, że trasy, bierz wersję S, jeżeli to twoje pierwsze moto, zdecydowanie polecałbym jednak N, wieje mocno - lecę za szybko. Ja moją Nką w trasie maksymalnie latam 100-110 i więcej mi nie trzeba, a patrząc na twój wiek, sorki nie obrażaj się, ale GS500f byłby najrozsądniejszy, a za tą kasę którą dysponujesz Yamaha Diversion.

Edytowane przez kostekw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie to nie jest pierwsze moto tj. takie "miejskie" to pierwsze gdyz wczesniej tylko w terenie itp na kx250.

Jako ze mam zamiar ten motocykl posiadac sporo czasu chcialbym cos co za te 2 lata nadal bedzie sprawialo przyjemnosc z jazdy.

Tak czytajac rozne testy itp mozna sie natknac na stwierdzenie ze fazer 600 to taki motocykl praktycznie do wszystkiego, dlatego tez sie tak zaczolem zastananawiac jakbym wybral troszke bardziej jeszcze sportowa droge czy da sie tym tez fajnie pojezdzic po miescie, nie samo zapierdzielanie

np taki http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1457048

Edytowane przez Wasil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak na placu boju zostało fazer vs sv650

ktos jezdził na obu? czy w fazerce naprawde zycie zaczyna sie dopeiro powyzej 6 tys? z tego co mozna sie doczytac na fz6 pozycja jest bardzej turystyczna, a na sv650 sportowa...ktos jezdził na obu i wie jak wyglada rzeczywista masa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piekny neoklasyk czyli suzuki gsx 750 inazuma [przydomek od starszej siostry [gsx1200] -moto z super silnikiem i pieknym wygladem .

polecam ;)

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem fazerem i SV. Suzuki jest lżejsze, zgadza się, ale to nie oznacza że fazer jest ciężki :). Na pewno jego waga nie sprawiłaby Ci żadnych problemów. Suzuki ze swoim odejściem jest świetne do miasta :). W trasie wibracje mogą stać się trochę uciążliwe, no i brakuje tego kopa na wyższych obrotach. Nie jest też prawdą że w fazerze nic się nie dzieje poniżej 6 tys obr. Wypadałoby raczej napisać że od 6 tys. zaczyna się zapi***lanie :), natomiast poniżej tej granicy też jest czym jechać. Z tych dwóch brałbym zdecydowanie fazera, chociaż inazuma też jest bardzo ciekawą propozycją. Jeździłem GSXF-em 750, w którym jest ten sam silnik i muszę przyznać że ładnie to ciągnie.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...