Skocz do zawartości

CBR F2 Dymi na niebiesko.


Trauma
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam takie pytanie. Kolega niedawno nabyl sprzęt po regulacjach, synchornizacjach, wymianie oleju itp. Jeździ nim już tydzień ale zauważyłem że przy odpaleniu na zimnym silniku pojawia sie niebieski dymek z komina, również kiedy da mu do ponad 12tys obr/min też potrafi puścić niebieską chmurę. Co może oznaczać ten niebieski dymek? Gdzie szukać przyczyn? Sprawdzałem czy w moim sprzęcie cos podobnego sie dzieje ale nie nawet buszka nie puści przy odcięciu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niebieski dymek to przepalony olejek. :biggrin: Możliwe że uszczelniacze zaworowe puszczają.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm. ale gdyby to były uszczelniacze zaworowe to czy dymek nie powinien pojawiać się tylko przy gwałtownym przymknięciu przepustnicy? Szedł bym raczej w strone pierścionków :rolleyes: co mnie jeszcze interesuje to jakie mogą być skutki jazdy z taką usterką w rozważając te 2 przypadki. Czyli co jeśli to pierścienie a co jeśli uszczelniacze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj tam.. honda nie robi szajsu a pierscienie masz w 100% dobre.silnik pracuje napewno rowno. ja obstawiam poziom oleju. przy pałowaniu horneta silnik zachowywał sie identycznie.sprawdz go.

uszczelniacze maja prawo sie spieprzyc.w hondach z przebiegiem rzedu 60tys taki element trzeba wymienic.przynajmniej z mojego doswiadczenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj tam.. honda nie robi szajsu a pierscienie masz w 100% dobre.silnik pracuje napewno rowno. ja obstawiam poziom oleju. przy pałowaniu horneta silnik zachowywał sie identycznie.sprawdz go.

uszczelniacze maja prawo sie spieprzyc.w hondach z przebiegiem rzedu 60tys taki element trzeba wymienic.przynajmniej z mojego doswiadczenia.

uszczelniacze zaworow.tylko i az tylko.zeby je wymienic trzeba rozebrac pol silnika.sprobuj znienic olej na jakis polsyntek dobry jes motul nie naprawi ale moze jeszcze troche pojezdzisz.pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie dajcie sobie spokoj z tymi czarnymi scenariuszami.

Lekkie dymienie po odpaleniu jak rowniez dymienie przy pelnej lysze to objaw zuzytych uszczelniaczy, ale dobrych kilkadziesiat tys mozna tak przejechac. Jak zacznie dymic przy zejsciu z obrotow, trzeba sie brac z a wymiane.

Pierscienie to ostre dymienie przy wejsciu na obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...