Trauma Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Witam mam takie pytanie. Kolega niedawno nabyl sprzęt po regulacjach, synchornizacjach, wymianie oleju itp. Jeździ nim już tydzień ale zauważyłem że przy odpaleniu na zimnym silniku pojawia sie niebieski dymek z komina, również kiedy da mu do ponad 12tys obr/min też potrafi puścić niebieską chmurę. Co może oznaczać ten niebieski dymek? Gdzie szukać przyczyn? Sprawdzałem czy w moim sprzęcie cos podobnego sie dzieje ale nie nawet buszka nie puści przy odcięciu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Niebieski dymek to przepalony olejek. :biggrin: Możliwe że uszczelniacze zaworowe puszczają. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 hmm. ale gdyby to były uszczelniacze zaworowe to czy dymek nie powinien pojawiać się tylko przy gwałtownym przymknięciu przepustnicy? Szedł bym raczej w strone pierścionków :rolleyes: co mnie jeszcze interesuje to jakie mogą być skutki jazdy z taką usterką w rozważając te 2 przypadki. Czyli co jeśli to pierścienie a co jeśli uszczelniacze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Preblemy z odpalaniem, coraz większe kopcenie, plucie olejem do odmy, coraz mniejsza ilosc oleju, nierowna praca, krzstuszenie sie, nie trzymanie obrotów... właśnie to przerabiam w DRZ :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonka Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 oj tam.. honda nie robi szajsu a pierscienie masz w 100% dobre.silnik pracuje napewno rowno. ja obstawiam poziom oleju. przy pałowaniu horneta silnik zachowywał sie identycznie.sprawdz go. uszczelniacze maja prawo sie spieprzyc.w hondach z przebiegiem rzedu 60tys taki element trzeba wymienic.przynajmniej z mojego doswiadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 oj tam.. honda nie robi szajsu a pierscienie masz w 100% dobre.silnik pracuje napewno rowno. ja obstawiam poziom oleju. przy pałowaniu horneta silnik zachowywał sie identycznie.sprawdz go. uszczelniacze maja prawo sie spieprzyc.w hondach z przebiegiem rzedu 60tys taki element trzeba wymienic.przynajmniej z mojego doswiadczenia. uszczelniacze zaworow.tylko i az tylko.zeby je wymienic trzeba rozebrac pol silnika.sprobuj znienic olej na jakis polsyntek dobry jes motul nie naprawi ale moze jeszcze troche pojezdzisz.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Ludzie dajcie sobie spokoj z tymi czarnymi scenariuszami. Lekkie dymienie po odpaleniu jak rowniez dymienie przy pelnej lysze to objaw zuzytych uszczelniaczy, ale dobrych kilkadziesiat tys mozna tak przejechac. Jak zacznie dymic przy zejsciu z obrotow, trzeba sie brac z a wymiane. Pierscienie to ostre dymienie przy wejsciu na obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 ok dzięki za odpowiedzi ;] w takim razie nie bede kolegi narazie stresował ;p gdyz kopci naprawe przy ostrym pałowaniu a przy odpaleniu rzadko ;] więc myśle ,że bedzie żył ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Yo! Niech sobie tylko kolega nie zapomni czesciej zagladac na stan oleju, bo moze go ubywac :]. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.